Co mają wspólnego z grami wideo tacy myśliciele jak Karl Marx, Benjamin Franklin i Max Weber? Pewne cechy kapitalizmu, które dostrzegali, znajdują swoje odzwierciedlenie w grach. Gromadzimy, kupujemy, zbieramy… Zdarza się nawet, że używamy do tego prawdziwych pieniędzy, aby pozyskać wirtualne dobra w grze. Gdy gry coraz bardziej się komercjalizują, zostanie jeszcze miejsce na czyste doświadczenie grania? Z takimi problemami mierzy się gość Trinity (wykładowca filozofii). Przykładowe gry: „Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy” (2017), „Star Wars Battlefront II” (2017), „Super Mario Bros 3” (1988), „Grand Theft Auto V” (2013) i „SimCity” (2013)
Obsada dodaj obsadę
Reżyseria Ocena
Fabien Benoit
Scenariusz Ocena
Fabien Benoit
Eric Drier
Margaux Missika
Trinity
Producenci Ocena
Aktorzy Ocena
Trinity
Mathieu Triclot
Zdjęcia Ocena
Kompozytorzy Ocena
Kostiumy Ocena
Montaż Ocena
Muzyka Ocena
Charakteryzacja Ocena
Scenografia Ocena
Dźwięk Ocena
Efekty specjalne Ocena
Pozostała Ekipa Ocena
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

  • Plakaty
  • Zwiastuny
  • Zdjęcia

Pozostałe

  • Komentarze
  • Nagrody
  • Wiadomości
  • Wytwórnie
  • Seanse TV
  • Repertuar
  • Inne strony www

Proszę czekać…