Jak gry bawią się historią? Bardzo różnie: wykorzystują jako tło, dodają fikcyjne postaci, tworzą historię alternatywną albo kreują swoistą utopię lub dystopię. O takich grach rozmawiają Trinity ze swoim gościem (projektantką narracji). Przykładowe gry: „Battkefield 1”, „Assassin’s creed”, „Wolfenstein: The New Order”, „Fallout” i „BioShock Infinite”.
Nie mamy jeszcze recenzji do tego filmu, bądź pierwszy i napisz recenzję.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

  • Plakaty
  • Zwiastuny
  • Zdjęcia

Pozostałe

  • Komentarze
  • Nagrody
  • Wiadomości
  • Wytwórnie
  • Seanse TV
  • Repertuar
  • Inne strony www

Proszę czekać…