Sara i Gary rozbijają się na obcej planecie i spotykają niespodziewanego sojusznika. Tymczasem Legendy tropią obcego w knajpie z burgerami w San Bernadino w 1955 roku.
Micks zabiera Waveridera i Kaylę, aby spróbować znaleźć Sarę. Po zgłoszeniu ataku Legendy wracają do swojej nowej siedziby. Zari jest podejrzliwa co do zachowania Constantine'a, ale nie jest zdziwiona, gdy dowiaduje się prawdy.
Legendy chwytają się ostatniej deski ratunku, aby nie doszło do porwania Sary, choć wiedzą że może to zrujnować linię czasu. Sara jest zszokowana, gdy Rory znajduje ją na tajemniczej planecie.
Mick zmaga się z ojcostwem, gdy dowiaduje się, że Lita jest w ciąży. Tymczasem Legendy próbują uratować ulubiony program Behrada, gdy na planie rozbija się obcy.
Podczas gdy Waverider wraca na Ziemię poprzez normalną, a nie skokową jazdę, Gary sugeruje, aby zagrali w grę. Jednak John wykorzystuje swoje nowo odkryte moce, aby uczynić grę prawdziwą – i śmiertelną.
Po pokonaniu kosmitów i uratowaniu Ziemi, Legendy zostają uwięzione w 1925 roku w Odessie w Teksasie ze zniszczonym Waveriderem. Chcąc pomóc naprawić sytuację, Astra próbuje użyć swoich mocy, co wzbudza niechcianą uwagę miasta i nowego dyrektora Biura Śledczego, J. Edgara Hoovera, i powoduje niespodziankę, której nikt się nie spodziewał. Zdając sobie sprawę, że muszą uciec, Sara i Ava odwracają uwagę, wpadając w szał przestępczości z Hooverem na ogonie. Tymczasem Zari ma trudności z pokonaniem Constantine'a, więc Behrad sugeruje jedyną znaną mu rzecz, która może pomóc.
Legendy muszą się dostać do Nowego Jorku. Behrad odkrywa, że Hoover ma bilety na pociąg do Waszyngtonu, a Sara i Ava obmyślają plan. Tymczasem Gary pomaga Nate'owi który musi wcielić się w Hoovera.
Legendy rozbijają się w 1940 roku w Seattle w środku II wojny światowej i zaczynają pracę w fabryce samolotów. Behrad uczy Nate'a o kulturze i etykiecie perskiej.