Aby spełnić swoje marzenie i zostać legendarnym Łowcą jak tata, młody chłopiec musi zdać trudny egzamin i odnaleźć swego zaginionego ojca.
Odcinki 148 dodaj odcinek
Sezony
Pragnąc pójść w ślady ojca i pomyślnie przejść egzamin na Łowcę, dwunastoletni Gon musi spełnić obietnicę daną Mito-san — kobiecie, która go wychowała.
Idąc na skróty do miejsca próby, Gon, Leorio i Kurapika spotykają staruszkę, która przepuści ich dopiero wtedy, gdy rozwiążą jej zagadkę.
Gon, Kurapika i Leorio docierają na miejsce próby, gdzie jest już wielu innych kandydatów — a wśród nich gadatliwy ninja o imieniu Hanzo.
W pierwszym etapie egzaminu na Łowcę Satotz ocenia wytrwałość i psychikę kandydatów, wysyłając ich na długodystansowy bieg, który zdaje się nie mieć końca.
Po przebyciu długiego podziemnego tunelu kandydaci trafiają na mgliste mokradła, gdzie atakują ich potwory.
Po sprzeczce z Hisoką Gon i jego przyjaciele docierają do miejsca, gdzie odbywa się drugi etap egzaminu, w którym zostają sprawdzone ich umiejętności kucharskie.
Gon i Killua lecą statkiem powietrznym na trzeci etap egzaminu. Na pokładzie zostają zaproszeni do prostej gry, która może z nich zrobić Łowców.
Statek powietrzny przybywa na miejsce trzeciego etapu egzaminu — szczyt Wieży Sztuczek, gdzie uczestnicy muszą dotrzeć na parter w ciągu 72 godzin, aby zaliczyć próbę.
Gon i przyjaciele muszą wygrać trzy z kolejnych czterech rund, które obejmują śmiertelne starcie między Kurapiką a seryjnym mordercą Majitanim.
Gon i Kurapika wygrywają, zapewniając grupie przewagę 2 do 1, ale przeciwnicy uznają, że Majitani jest zaledwie nieprzytomny, więc Kurapika musi walczyć dalej.
Leorio nabiera się na szulerskie podstępy swojej przeciwniczki, a jego przegrana stawia grupę w trudnej sytuacji. Ich los spoczywa teraz w rękach Killui
Członkowie grupy w różny sposób podchodzą do nałożonej na nich 50-godzinnej kary. Po uzyskaniu zgody na powrót do egzaminu muszą pokonać jeszcze wiele przeszkód.
Gon pisze list do cioci Mito i babci, w którym opowiada o swojej podróży od dnia opuszczenia domu po ostatnie wyzwanie w Wieży Sztuczek.
W czwartym etapie egzaminu kandydaci udają się na Wyspę Zevil, gdzie każdy z nich musi zebrać 6 punktów.
Gon czeka na idealny moment, by wykraść znaczek Hisoki za pomocą wędki. Kurapika i Leorio zawierają sojusz.
Hisoka prześladuje Kurapikę i Leorio. Po uniknięciu walki w drodze negocjacji Hisoka udaje się na poszukiwanie nowego celu.
Killua jest zmęczony tym, że Imori ciągle za nim chodzi, i wyzywa go na pojedynek. Gon, Leorio i Kurapika opracowują plan zabrania znaczka Ponzu.
Gon i przyjaciele są uwięzieni w jaskini pełnej jadowitych węży. Starają się pomóc Leorio, który został ukąszony i traci siły.
Pierwszą walką w ostatnim etapie egzaminu na Łowcę jest pojedynek między Hanzo a Gonem, który nie jest w stanie zaszkodzić przeciwnikowi, ale ani myśli się poddać.
Po złamaniu ręki w walce z Hanzo Gon budzi się w łóżku, a Satotz gratuluje mu zdania egzaminu na Łowcę.
Gon, zmartwiony, że Killua został zmuszony, by zabić, wyrusza na Górę Kukuroo, by go uratować.
Gon, Leorio i Kurapika przybywają do Republiki Podokia, skąd wyruszają na Górę Kukuroo, gdzie mieszka Killua, ale drogę blokują im gigantyczne wrota.
Gon i jego przyjaciele postanawiają przejść przez Bramę Testu, by zobaczyć Killuę, lecz jej otwarcie wymaga treningu siły.
Gon i przyjaciele zbliżają się do posiadłości, w której odosobniony jest Killua. Pomaga im Kanaria, która bardzo się o niego martwi.
W gabinecie lokaja Gon i przyjaciele poznają Goto, który rzuca im wyzwanie, aby sprawdzić, czy są godni zostać przyjaciółmi Killui.
Na Wyspie Wielorybów list od Gona dociera do Mito.
Gon i Killua docierają do Podniebnej Areny. Tam spotykają nastolatka o niezwykłej sile, który używa dziwnej techniki przywodzącej na myśl tę stosowaną przez Illumiego.
Wing wyjaśnia chłopcom 4 kluczowe zasady Nen, lecz Killua uważa, że nie mówi im wszystkiego, co powinni wiedzieć.
Po dojściu do 200. piętra Gon i Killua trafiają na barierę Woli Hisoki i postanawiają poprosić Winga o pomoc.
Walcząc z Gido na Podniebnej Arenie, Gon broni się za pomocą Osłony. Wkrótce jednak musi stawić czoła jego technice tańczących wierzchołków.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…