Batman, Superman i Wonder Woman poprowadzą superbohaterów DC przeciwko ich najbardziej niesławnym przeciwnikom.
Odcinki 52 dodaj odcinek
Sezony
Lata
Batman ratuje mężczyznę atakowango przez demony. Ofiara okazuje się Czarodziejem, wygnanym ze Skały Wieczności przez Czarnego Adama. Batman i Czarodziej ruszają, by powstrzymać złoczyńcę i uwolnić przetrzymywanego tam Shazama.
Dżin Calythos, dzięki kosmicznemu przestępcy Parazytowi, zyskuje zdolność przejmowania mocy od superbohaterów. Wyposażony w umiejętności Wonder Woman, Supermana i Marsjanina Łowcy, staje się wyjątkowo trudnym przeciwnikiem dla Ligi Sprawiedliwych.
Dżin Uthool, jako Batman, przenika do kwatery Ligi Sprawiedliwych, usiłując wywołać eksplozję rdzenia energetycznego i zniszczyć powłokę ziemską.
Trzej bracia Dżinowie znają zaklęcie, które pozbawia członków Ligi Sprawiedliwych mocy. Żeby oszukać demony i uniknąć działania czaru, superbohaterowie zamieniają się kostiumami.
Superman, wraz z aresztowanym łotrem – Mr. Mindem – wsiada do kosmicznej taksówki. Pojazd ścigany jest przez Lobo, który obiecał dostarczyć Mr. Minda wierzycielowi – bezwzględnemu gangsterowi Kackowi.
Rodzina zbiegłych androidów zamierza wysadzić reaktor jądrowy i stworzyć sobie dom na radioaktywnym pustkowiu. Tylko Firestorm, nastolatek obdarzony mocą kontroli materii na poziomie atomu, może zapobiec kataklizmowi.
Joker zostaje uprowadzony przez Mongula w celu rozbawienia jego armii. Jeśli członkowie Ligi Sprawiedliwości nie zdołają go ocalić, w Gotham wybuchnie bomba gazowa, która zagrozi całemu miastu.
Złoczyńca Chronos zwabia Batmana w przeszłość, do czasów jego pierwszej akcji przeciw mafijnej rodzinie Falcone. Batmanowi towarzyszy nastoletni Blue Beetle, dla którego walka jego boku ma być testem, czy nadaje się do Ligi Sprawiedliwych.
Steppenwolf uprowadza Supermana na planetę, której czerwone słońce odbiera Kryptończykowi supermoce. Big Barda i Batman wyruszają do cytadeli Darkseida, aby dowiedzieć się, dokąd został porwany Superman, i pospieszyć mu na ratunek.
Toyman umieszcza Batmana i Wonder Woman w grze komputerowej, w której muszą ze sobą walczyć.
Luthor wstrzykuje w ciało Supermana nanoboty, które generują elektromagnetyczne pole odpychające. W efekcie Kryptończyk musi opuścić Ziemię, żeby nie narażać jej mieszkańców na niebezpieczeństwo.
W Halloween młody mag, Klarion, zmienia Barmana, Zatannę, Constantine'a i Doktora Fate'a w dzieci i zwabia ich do pełnego potworów Domu Tajemnic. O północy dom zniknie z naszego wymiaru, a wraz z nim członkowie Ligi Sprawiedliwych.
Brother Night rzuca klątwę na Batmobil i porywa Zatannę. Batman i demon Etrigan zmagają się z opętanym samochodem, próbując uwolnić czarodziejkę.
Korzystając z mocy skradzionego cylindra Zatanny, Felix Faust sprowadza do naszego świata Bestię. Batman i Etrigan zmagają się z Bestią, a Zatanna staje do walki z Faustem, próbując odzyskać cylinder i odesłać Bestię do jej wymiaru.
Lex Luthor wyrusza na poszukiwania Oka Argo, artefaktu dającego swojemu posiadaczowi siłę Zeusa. Superman, Batman i Wonder Woman ruszają do Upadłego Królestwa, aby odzyskać Oko i pokrzyżować zbrodnicze plany Luthora.
Metropolis staje się celem ataku Brainiaca. Rozżalony Plastic Man, niedopuszczony do akcji przez członków Ligi, podejmuje działanie na własną rękę.
Stargirl, Blue Beetle i Firestorm ruszają wraz z Supermanem do Fortecy Samotności. Podczas zwiedzania obiektu dochodzi do wypadku, Superman znika w innym wymiarze, a na ziemię przedostają się Generał Zod, Faora i Quex-Ul.
W kwaterze Ligi pojawia się Lobo, a za jego śladem przybywają Czerwone Latarnie, oskarżając go o kradzież trzech pierścieni mocy. Kiedy Liga i Latarnie ścierają się, Lobo korzysta z zamieszania i wprowadza w życie swój niecny plan.
Mr. Freeze zwabia podstępem Killer Frost, aby wykorzystać ją w planie opanowania Gotham City. Batman i Firestorm łączą siły, aby ich powstrzymać. Firestorm wierzy, że jego urok pokona Killer Frost i nakłoni ją do przejścia na stronę Ligi.
Batman próbuje zastawić pułapkę na Deadshota i prosi Plastic Mana, żeby podszył się pod Dwie Twarze. Sytuacja komplikuje się, kiedy do akcji wkracza prawdziwy Dwie Twarze, nieupilnowany przez lekkomyślnego Firestorma.
W czasie, gdy pomniejszony przez Atoma Superman odwiedza zabutelkowane miasto Kandor, butelka wpada w ręce Brainiaca. Atom rusza w pościg za złodziejem.
Poison Ivy przejmuje kontrolę nad Swamp Thingiem i korzystając z jego mocy, planuje zamienić Gotham w królestwo roślin.
Organizm Supermana zostaje zainfekowany nanobotami. Wonder Woman, Batman i Atom zmniejszają się i wnikają do ciała Supermana, by unieszkodliwić intruzów, zanim wywołają nieodwracalne szkody w organizmie Kryptończyka.
Wonder Woman dostaje od Ateny propozycję nie do odrzucenia – ma zostać nową Boginią Prawdy. Jednak zanim podejmie decyzję, czy odejść z Ligi Sprawiedliwych, musi odnaleźć bombę kobaltową, ukrytą w Metropolis przez Mistrza Roju.
Taksiarz i doraźnie wybudzony z hibernacji Jonah Hex starają się powstrzymać złoczyńców, którzy uprowadzili kosmiczny pociąg.
Batman podejmuje trudną współpracę z niefrasobliwym Boosterem Goldem, aby powstrzymać Chronożera – stwora pożerającego czas.
Kosmiczny Taksiarz przeżywa chwilę grozy, kiedy odkrywa, że jego pasażerem jest sam Darkseid, arcywróg Ligi Sprawiedliwych.
Mxyzptlk, żartowniś z piątego wymiaru, funduje Stargirl, Batmanowi i Supermanowi nieoczekiwaną zmianę miejsc, umieszczając ich umysły w innych ciałach.
Stargirl musi wezwać na pomoc Johna Constantine’a i Batmana, kiedy niesforny chłopiec, którym się opiekuje, okazuje się złośliwym magiem Klarionem.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…