Łowca wampirów staje do walki, by ocalić miasto oblężone przez piekielną armię, którą dowodzi Drakula we własnej osobie.
Odcinki 32 dodaj odcinek
Sezony
Uparta kobieta dąży do zgłębienia zakazanej wiedzy, a zdeprawowany biskup rozsierdza legendarnego potwora i doprowadza do tragedii.
Trevor Belmont trafia do pogrążonego w panice miasta Gresit, gdzie dowiaduje się o przebudzeniu starożytnego zła i składa zaskakującą przysięgę.
Belmont dokonuje przerażającego odkrycia w katakumbach Gresit. Gdy zapada noc, do miasta wracają żądne krwi potwory.
Belmont za wszelką cenę stara się uratować Gresit przed nieuniknioną zagładą i w końcu poznaje szokującą prawdę.
Drakula powierza zabójczą — i osobistą — misję dwójce ludzi, którzy z całego serca nienawidzą ludzkości. Nie spodziewa się jednak, że sam jest celem.
Belmont dzieli się swoim odważnym planem z Alukardem i Syphą. Tymczasem Drakula mierzy się z konfliktem w swoich szeregach. Izaak wspomina bolesne spotkanie.
Belmont udaje się z Syphą i cynicznym Alukardem do rodzinnego archiwum. Godbrand dzieli się swoimi podejrzeniami dotyczącymi prawdziwych motywów Drakuli.
Apetyt Godbranda rośnie. Tymczasem Carmilla próbuje przeciągnąć Hektora na swoją stronę. Izaak wykazuje się lojalnością. Sypha poznaje historię rodziny Belmonta.
Carmilla forsuje swój plan mimo zniknięcia Godbranda. Przeczesując archiwum, Sypha dokonuje wstrząsającego odkrycia.

10. Rzeka 2x6

Czy na pewno dorównuje swojej rodzinie? Nadszedł czas, by Belmont zdecydował o swoim przeznaczeniu. Tymczasem Drakula przygotowuje się do walki.
Belmont, Alucard i Sypha walczą ze swoim nieśmiertelnym wrogiem: Drakulą. Stawką jest przyszłość ludzkości.
Wydaje się, że wojna między ludźmi a wampirami dobiegła końca. Ocalali po obu stronach barykady zaczynają spoglądać w przyszłość.
Alukard przystosowuje się do samotnego życia. Belmont i Sypha odwiedzają niezwykłe miasto. Carmilla wraca do domu z nagrodą.
Izaak uzyskuje nieoczekiwaną pomoc podczas poszukiwań Hektora. Carmilla planuje zagarnięcie ziemi. Alukard poznaje swoich fanów.
Belmont i Sypha chcą opuścić Lindenfeld, ale napotykają pewne przeszkody. Isaak i Kapitan rozmawiają o ludzkiej naturze. Hektor poznaje Lenore.
Sumi i Taka dzielą się swoją historią z Alukardem. Saint Germain przedostaje się do klasztoru. Isaak zostaje chłodno przyjęty w Genui.
Belmont i Sędzia odkrywają złowieszczy symbol. Saint Germain musi zakończyć poszukiwanie skarbu. Zacieśnia się więź Alukarda z Sumi i Taką.
Lenore nadal spędza czas z Hektorem, powoli zdobywając jego zaufanie. Saint Germain ma koszmarny sen o Korytarzu Nieskończoności.
Saint Germain dokonuje niepokojących odkryć. Izaak szykuje się do ostatecznego starcia. Belmont i Sypha przesłuchują mnicha — w niezbyt delikatny sposób.
Okazuje się, że coś żyje w piwnicy klasztoru, więc dla Belmonta i Syphy każda sekunda zyskuje na znaczeniu. Lenore mówi Hektorowi o planach Carmilli.
Nocą w Lindenfeld rozpętuje się piekło. Izaak spotyka Magika, Hektor składa przysięgę, a Sumi i Taka wykonują ważny ruch.
Po otwarciu portalu Trevor i Sypha muszą odeprzeć atak piekieł. Sędzia dzieli się przerażającą wiedzą. Hektor odkrywa, co go czeka.
Belmont i Sypha wciąż toczą walkę z lojalnymi Drakuli bestiami, jednak zaczyna ich to nużyć. Alukarda odwiedza nieoczekiwany gość.
Lenora przestrzega Hektora przed wystawianiem cierpliwości Carmilli na próbę. Belmont i Sypha spotykają na swojej drodze podejrzliwą strażniczkę o imieniu Zamfir.
Izaak zachodzi Varneyowi za skórę. Morana i Striga otrzymują pilną wiadomość od Carmilli. Belmont i Sypha rozglądają się po Targoviszte.
Alukard udaje się do Danesti, gdzie szybko aranżuje swoje wielkie wejście. Uczony Saint Germain rozmyśla nad pokręconą ścieżką, jaką podążał w życiu.
Z pomocą Grety Alukardowi udaje się poprowadzić mieszkańców wioski do zamku, gdzie zamierza ich chronić. Sypha buntuje się przeciwko Zamfir. Izaak podejmuje działanie.
Izaak i jego armia nocnych stworzeń przypuszczają atak na zamek Carmilli. W międzyczasie Hektor stara się ukończyć przygotowania przed krwawym wydarzeniem.
Varney i Ratko odkrywają, że ich plan się sprawdza — ale komu zostaną przypisane zasługi? Zamfir w końcu decyduje się zabrać Belmonta i Syphę do podziemi.
Belmont, Sypha i Zamfir stają do walki z Varneyem, Ratkiem i ich przeklętą armią. Zamek Alukarda z trudem odpiera atak, a Saint Germain ujawnia swój plan.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…