Odważna dziewczyna uwalnia uwięzionego w kamieniu Małpiego Króla, aby pomógł jej odnaleźć siedem świętych zwojów i ocalić świat przed złem.
Odcinki 20 dodaj odcinek
Sezony
Lata
Gdy demon kradnie wojowniczym mnichom magiczną koronę, osierocona dziewczyna ucieka z klasztoru z misją oswobodzenia zaklętego w kamień Małpiego Króla.
Tripitaka poznaje niepokojącą legendę o Małpim Królu. Gdy duet wyrusza na poszukiwanie siedmiu świętych zwojów, zjawia się nieoczekiwany sojusznik.
Demon zagraża powodzeniu misji, jeszcze zanim dobrze się zaczęła. Tripitaka dowiaduje się czegoś zaskakującego o Pigsym, który podejmuje ważną decyzję.
Ekscentryczny klan lojalnych fanatyków Małpiego Króla prowadzi grupę do miejsca ukrycia świętych zwojów, gdzie czekają na nich pułapki i zdrada.
Szaman wprowadza bogów w trans, aby podstępem zmusić ich do przetłumaczenia świętych zwojów. Małpi Król trafia do niebezpiecznych zakątków swojej podświadomości.
Uwięziony głęboko we własnym umyśle Małpi Król jeszcze raz przeżywa wydarzenia sprzed wieków, kiedy jego arogancja doprowadziła do tragedii i jego wygnania.
Szaman werbuje koszmarnych mieszkańców lasu, aby schwytali grupę. Wróg z przeszłości zasiewa ziarno niepewności w umyśle Tripitaki.
Tripitaka porzuca misję, aby odnaleźć swoją matkę, ale czyha na nią jeszcze większe niebezpieczeństwo. Małpi Król i Pigsy dobijają targu z prześladującym ich demonem.
Małpi Król, Pigsy i ich nieoczekiwany sojusznik starają się pomóc Tripitace pokrzyżować diaboliczne plany mistrza demonów, Davariego.
Davari zbliża się do osiągnięcia nieśmiertelności, a Tripitaka ściga się z czasem, aby poznać sekret, który może odebrać moc demonowi.
Małpi Król, Tripitaka, Sandy i Wieprzek rozpoczynają poszukiwania świętych zwojów. Demony dowiadują się o powrocie Małpiego Króla i postanawiają go zniszczyć.
W Nieskończonym Archiwum Zwojów Małpi Król i przyjaciele muszą rozwikłać — i przetrwać — szereg zagadek, aby uzyskać dostęp do Zwoju Wiedzy.
Zmiennokształtna demonica przybiera postać Sandy, a potem porywa dzieci z wioski, aby gniew mieszkańców spadł na Małpiego Króla i jego przyjaciół.
Demoniczny Węgorz atakuje grupę idącą po Zwój Stworzenia i więzi Tripitakę w swojej kolekcji lalek. Kto okaże się być głównym graczem w tej grze?
Małpi Król i reszta spotykają tajemniczą Mycelię w ogrodzie, który jest zbyt piękny, by był prawdziwy. Tam też ratują Wieprzka przed smakowitym końcem.

16. Gladiatorzy 2x6

0,0
Małpi Król postanawia udawać człowieka, żeby odzyskać zwoje od demona zwanego Gormem. Spór demonicznych generałów doprowadza do wielkiej bitwy.

17. Szef kuchni 2x7

0,0
Demony kierują się do Skalnej Lwiej Paszczy, aby zmierzyć się z Małpim Królem. Tymczasem Wieprzek wspina się na wyżyny umiejętności jako osobisty kucharz generał Khan.
Po dotarciu do Skalnej Lwiej Paszczy Małpi Król i przyjaciele odkrywają, że zwoje niekoniecznie miały rację w kwestii Tripitaki.
Armia rebeliantów ignoruje ostrzeżenie Tripitaki, czego następnie bardzo żałuje podczas bitwy. Węgorz tworzy klona, który nie ustępuje potęgą Małpiemu Królowi.
Rozbici rebelianci i niepewny los świętych zwojów uświadamiają Małpiemu Królowi, że to on sam jest dla siebie największym zagrożeniem — i to na wiele sposobów.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…