Dwudziestoparoletnia Emily jest ambitną dyrektorką działu marketingu z Chicago, która niespodziewanie otrzymuje pracę marzeń w Paryżu. Gdy jej firma przejmuje luksusową francuską agencję marketingową, młodej kobiecie powierzone zostaje opracowanie odpowiedniej strategii w mediach społecznościowych. Nowe, paryskie życie Emily wypełniają upojne przygody i nieoczekiwane wyzwania — w tym zyskanie sympatii nowych współpracowników, nawiązanie nowych przyjaźni i odnalezienie miłości.
Emily próbuje się odnaleźć w zawiłościach francuskiej sztuki amour, a jej entuzjazm na pracowym soirée podoba się flirciarskiemu — i żonatemu — klientowi.
Emily widzi risqué związane z nową kampanią reklamową i wyraża swoje obawy. A do tego dochodzą jeszcze problemy z hydrauliką, nauką języka i złośliwymi współpracownikami.
Emily zauważa, że rosnąca liczba fanów w mediach społecznościowych otwiera przed nią wiele paryskich drzwi. Wieczór na mieście prowadzi do tête-à-tête z Gabrielem.
Spotkanie z ikoną couture house wypada fatalnie przez prosty błąd. Emily próbuje się więc pocieszyć spotkaniem z wydawałoby się sympatycznym profesorem.
Weekendowy wypad Emily do château przyjaciółki traci powab szybciej niż szampan bąbelki. Tymczasem w Paryżu Mindy spotyka się ze znajomymi i daje popis na scenie.
Emily zdobywa na aukcję charytatywną suknię od awangardowych projektantów, a do tego wpada w oko spadkobiercy fortuny Pierre’a Cadault. To może oznaczać kłopoty.
Udział w Paryskim Tygodniu Mody, a wraz z nim kariera Emily, stają pod znakiem zapytania. Nagłe pożegnanie z bliskim przyjacielem przybiera nieoczekiwany obrót.
Czując się très winną po schadzce z Gabrielem, Emily postanawia wybrać się na romantyczny weekend za miastem. Nowa praca Mindy przynosi jej przykre rozczarowanie.
Praca w weekend? Quelle horreur. Nawet w Saint-Tropez Emily nie może zapomnieć o pracy, ale po gafie w mediach społecznościowych może… nie mieć wyboru.
Emily organizuje swoje przyjęcie urodzinowe, idzie do sauny parowej z przyjaciółkami Camille i zgadza się, aby Gabriel pomógł jej zaplanować menu na imprezę.
Gdy osobiste problemy zakłócają jej pracę w Savoir, Emily postanawia skupić się na lekcjach francuskiego. Mindy nie pozwala, aby pewien mim zepsuł jej występ.
Emily próbuje ćwiczyć konwersacje en Français ze znudzonym kolegą z klasy, jednocześnie żonglując otwarciem restauracji Gabriela, imprezą dla Chopard i wściekłą Camille.
Impreza z okazji otwarcia Chez Lavaux okazuje się grą emocji. Emily uważa, że Alfie źle ocenił jej styl i joie de vivre. Sylvie zwraca uwagę fotografa.
Szefowa Emily z Chicago wtrąca się w relacje Savoir z klientami, doprowadzając Sylvie do szaleństwa. Kwitnący romans Mindy więdnie, gdy jej sekret wychodzi na jaw.
Emily zmienia fryzurę impromptu i to jej jedyna szybka decyzja, bo te dotyczące kariery i miłości wymagają szerszej perspektywy. I nawet najwyższe szpilki to tu za mało.
Sylvie liczy, że urok osobisty pomoże jej wyjść na prostą. Mindy postanawia się zabawić i zapomina, co to bon ton. Emily podejmuje decyzję w sprawie swojej przyszłości.
Emily próbuje użyć swoich wpływów, aby wcisnąć Sylvie na La Liste. Tymczasem Mindy wpada na ustosunkowanego znajomego z dawnych lat, a Alfie wyprawia imprezę.
Emily i jej ekipa promują luksusowe auto w posiadłości w Prowansji, gdzie miłość unosi się w powietrzu za sprawą pól lawendy, wystawnego posiłku i nieoczekiwanego gościa.
Projektanci z Agencji Grateau przeżywają podwójną porcję dramatu, a Mindy prosi Emily i Gabriela o pomoc, gdy otrzymuje trudne do zinterpretowania zaproszenie.
Dramat Pierre’a wywołuje plotki dotyczące okoliczności otwarcia jego sklepu. Sylvie kontaktuje się z dawnym znajomym. Emily wspiera przygnębionego Gabriela.
Emily nie jest do końca pewna uczuć Alfiego. Jakby tego było mało, sama zaczyna stąpać po grząskim gruncie za sprawą chłopaka Mindy. Gabriel skupia się na przyszłości.
Emily podkopuje kolegę, pomaga Gabrielowi spełnić jego kulinarne marzenie oraz bierze udział w uroczystości w Szampanii, która przybiera zupełnie niespodziewany obrót.