Dwudziestoparoletnia Emily jest ambitną dyrektorką działu marketingu z Chicago, która niespodziewanie otrzymuje pracę marzeń w Paryżu. Gdy jej firma przejmuje luksusową francuską agencję marketingową, młodej kobiecie powierzone zostaje opracowanie odpowiedniej strategii w mediach społecznościowych. Nowe, paryskie życie Emily wypełniają upojne przygody i nieoczekiwane wyzwania — w tym zyskanie sympatii nowych współpracowników, nawiązanie nowych przyjaźni i odnalezienie miłości.
Emily próbuje się odnaleźć w zawiłościach francuskiej sztuki amour, a jej entuzjazm na pracowym soirée podoba się flirciarskiemu — i żonatemu — klientowi.
Emily widzi risqué związane z nową kampanią reklamową i wyraża swoje obawy. A do tego dochodzą jeszcze problemy z hydrauliką, nauką języka i złośliwymi współpracownikami.
Emily zauważa, że rosnąca liczba fanów w mediach społecznościowych otwiera przed nią wiele paryskich drzwi. Wieczór na mieście prowadzi do tête-à-tête z Gabrielem.
Spotkanie z ikoną couture house wypada fatalnie przez prosty błąd. Emily próbuje się więc pocieszyć spotkaniem z wydawałoby się sympatycznym profesorem.
Weekendowy wypad Emily do château przyjaciółki traci powab szybciej niż szampan bąbelki. Tymczasem w Paryżu Mindy spotyka się ze znajomymi i daje popis na scenie.
Emily zdobywa na aukcję charytatywną suknię od awangardowych projektantów, a do tego wpada w oko spadkobiercy fortuny Pierre’a Cadault. To może oznaczać kłopoty.
Udział w Paryskim Tygodniu Mody, a wraz z nim kariera Emily, stają pod znakiem zapytania. Nagłe pożegnanie z bliskim przyjacielem przybiera nieoczekiwany obrót.