Wydział Kultury i Sportu miasta Sandomierza wpada na nowatorski sposób uczczenia rocznicy odbicia Sandomierza z rąk Austriaków w XIX wieku. Miasto chce zorganizować żywe szachy, widowisko, w którym ochotnicy, przebrani za figury szachowe, rozegrają symboliczną bitwę na wielkiej szachownicy. Komenda inspektora Możejki ma wcielić się w armię wroga, a o pozycję głównego stratega walkę – niemal na śmierć i życie – podejmują aspiranci Nocul i Dziubak. Wśród ochotników, którzy mają wcielić się w bierki podczas widowiska, jest zdolny, ale nielubiany przez kolegów Marek Szary, półsierota, dziwak i samotnik. Wkrótce okaże się jednak, że Marek skrywa wiele tajemnic, do których policjanci sandomierscy dotrą dopiero, kiedy widowisko skończy się krwawym finałem.

Oczekujące treści

Brak oczekujących aktualizacji dla tej strony, dodaj aktualizację.

Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

  • Plakaty
  • Zwiastuny
  • Zdjęcia

Pozostałe

Proszę czekać…