Filmy bufet

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje bufet. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Pianistka

7,0
Erika Kohout (Isabelle Huppert) to czterdziestoletnia nauczycielka gry na fortepianie w konserwatorium w Wiedniu. Jest bardzo poważana ze względu na swój niezwykły talent i silną dyscyplinę, ale poznano ją również jako ostrą i wymagającą nauczycielkę. Choć jest kobietą w średnim wieku, wciąż mieszka razem z matką (Annie Girardot), z którą jest silnie związana i po której odziedziczyła surową naturę. Nie ma męża, ani kochanka, ale swoje potrzeby emocjonalno-seksualne umie zaspokajać i to w niestandardowy sposób. Regularnie bywa w kinach porno i peepshowach, gdzie uwalnia się spod wpływu matki. Jej seksualizm jest mieszanką chorobliwego voyeuryzmu (podglądactwa) i praktyk masturbacyjnych o podłożu masochistycznym. Erotyczny świat Eryki i jej codzienne życie nauczycielki biegną różnymi drogami. Jednak pewnego dnia, jeden z jej studentów – Walter (Benoit Magimel) postanawia ją uwieść...
Pierwsza część monumentalnego dzieła Ilji Chrżanowskiego jest wprowadzeniem w skonstruowany z niebywałym rozmachem świat DAU. Wstrząsająca, transowa, chwytająca bohaterów i widzów w pułapki długich ujęć Natasza opowiada o samotnej kierowniczce kantyny w zamkniętym mieście-instytucie. Rzecz rozgrywa się w przeciągu kilku dni w 1952 roku, a Chrżanowski czyni nas świadkami dramatycznego uwikłania tytułowej bohaterki. Kamera (kręcono na taśmie 35 mm!) jest jak szpicel niespuszczający oka z Nataszy, kiedy ta wydaje obiady, flirtuje, prowadzi pijackie rozmowy, uprawia seks czy też pijana szarpie się z młodą pomocnicą. Nieświadoma, że jej banalne marzenia o miłości i drobne oszustwa w pracy stanowią pożywkę dla bezwzględnej totalitarnej władzy. DAU odsłania skrupulatnie jej mechanizmy. Na potrzeby filmu na terenie nieczynnego kompleksu wodnego w Charkowie zostało wybudowane miasto-instytut, w którym twórcy zamknęli na wiele miesięcy ochotników: naturszczyków i aktorów. Całość zaś rozrosła się w radykalny, kontrowersyjny eksperyment z pogranicza kina, sztuk wizualnych, psychodramy i nauk społecznych.
Brandon Bourne (James Mason) żyje w szczęśliwym związku z żoną Jessie (Barbara Stanwyck), kiedy niespodziewanie po latach powraca do miasta Isabel, jego dawna kochanka.


Chut!

0,0
Na Maine parowiec wiosłowy przecina Angers. Przewozi on małych ciułaczy z „Caution Foncière”, którzy przybywają na przyjęcie zorganizowane na cześć 50-tysięcznego abonenta. Panuje euforia. Przygotowano dla nich bufet i bal w bardzo rustykalnej oprawie. Jest tu Fritz Ducharrel (Jacques Dufilho). To on zebrał wszystkie fundusze i jest ich rzecznikiem. Czeki oszczędnościowe są przez niego z wielką pompą wręczane ważnym osobistościom. Ale sprawy idą źle. Rzeczywiście, Ducharrel podsłuchuje rozmowę dwóch osób. Podąża za tą dwójką i udaje mu się wejść w posiadanie tajemniczego notatnika, w którym odkrywa cały plan zniszczenia „Caution Foncière”. Ale Sergel (Michael Lonsdale), wysłannik Ministerstwa Finansów, który jest właścicielem tego notatnika, pracuje nad jego odzyskaniem, zanim spotka się ze swoim "szefem"...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…