Filmy japonka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje japonka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Wolverine

6,5
Po stracie ukochanej Jean Logan zaszywa się w leśnych ostępach, odrzuciwszy to kim był. Nie mając już celu zgadza się wyruszyć do Japonii, by pożegnać się z człowiekiem, któremu przed laty uratował życie. Na miejscu wszystko się jednak gmatwa i Logan po raz kolejny musi walczyć o życie tylko, że tym razem niemalże jak zwykły śmiertelnik.
Ichiko pracuje na co dzień jako domowa pielęgniarka. Do jej obowiązków należy przede wszystkim opieka nad chorą na raka starszą kobietą. Bohaterka jednak do tego stopnia zaprzyjaźniła się z mieszkającą razem trzypokoleniową rodziną, że aktywnie uczestniczy także w życiu wnuczek swojej pacjentki – Motoko i Saki. Siostry uwielbiają towarzystwo Ichiko i doceniają jej pomoc. Rysa na ich wzorowej relacji pojawia się z chwilą, gdy w tajemniczych okolicznościach znika młodsza z dziewcząt. Policja rozpoczyna śledztwo, sprawa obiega także żądne sensacji media. Wkrótce podejrzenie pada na mężczyznę, który okazuje się krewnym Ichiko. Choć sprawa nie została jeszcze na dobre zbadana, wydaje się, że śledzący ją ludzie wydali już wyrok, a jego konsekwencje w poważny sposób mogą dotknąć bohaterkę. Czy uda jej się dowieść prawdy?
Sachio Kinugasa to uznany pisarz, odcinający kupony od swojego sukcesu i szlachetniejącej z wiekiem męskiej urody. Gdy jego żona ginie w wypadku, potrafi znaleźć doskonałe słowa, by wyrazić nieukojony żal – za wyrafinowaną i z pozoru głęboką formą wydaje się jednak brakować emocji. W życiu bohatera pojawia się jednak Yoichi, wdowiec po kobiecie, która straciła życie w tej samej katastrofie, zostawiając go z dwójką dzieci. Wiedziony impulsem, Sachio nieco wbrew sobie deklaruje pomoc osamotnionej rodzinie.


W Japonii w niedalekiej przyszłości przyśpiesza starzenie się populacji. Rząd uważa, że ​​od pewnego wieku seniorzy stają się bezużytecznym obciążeniem dla społeczeństwa i tworzy program „Plan 75”, który oferuje wsparcie logistyczne i finansowe w celu zakończenia ich życia. Kandydatka do Planu 75, Michi (Chieko Baishô), rekruterka rządowa Hiromu (Hayato Isomura) i młoda filipińska pielęgniarka Maria (Stefanie Arianne), muszą zmierzyć się ze śmiertelnym paktem.

Drive My Car

6,3
8,2
Mistrzowska adaptacja prozy Murakamiego w reżyserii Ryûsuke Hamaguchiego, który z impetem wkroczył do grona najważniejszych twórców światowego kina. Drive My Car, oparte na opowiadaniu ze zbioru "Mężczyźni bez kobiet", to intymna opowieść o złożonej relacji miłosnej wybitnego aktora i reżysera z kobietą, która skrywa przed nim wiele tajemnic. Hamaguchi opiera swój film na precyzyjnych dialogach i świetnie narysowanych postaciach. To historia o bezwarunkowej akceptacji bliskiej osoby oraz siebie samego i swoich niedoskonałości, jednocześnie piękna i wzruszająca oda do życia. Drive My Car jest wyrafinowanym, rivette’owskim z ducha kinem drogi, w którym życie odbija się w sztuce – teatrze i literaturze.
Główny bohater Max, jest zaręczony z Muriel, siostrą swojego szefa. Liczy, że to małżeństwo otworzy mu drogę do kariery. Zbliża się ślub, ale wcześniej ma załatwić interesy w Japonii. W restauracji, gdzie spotkał się z kontrahentem, wydaje mu się nagle, że słyszy głos Lisy, początkującej aktorki, którą kiedyś kochał i która nagle zniknęła z jego życia. Sytuacja się powtarza, jednak tym razem pozostawia ślad: klucz do pokoju hotelowego. Max postanawia ją odnaleźć...
James Bond (Sean Connery) udaje się z sekretną misją do Japonii, bo światu grozi wybuch III wojny światowej. Amerykański statek kosmiczny znika z orbity wraz ze wszystkimi członkami załogi, a niedługo potem ten sam los przytrafia się rosyjskim kosmonautom. Krucha równowaga w stosunkach między supermocarstwami zostaje zaburzona. Agent 007 nie ma wyboru - musi poznać sekrety skrywane w czeluściach wielkiego wulkanu. Niewiele jest krajów, w których na obcego agenta czyha tak wiele niebezpieczeństw jak w Japonii. Tym razem Bond musi skorzystać z pomocy pewnej pięknej kobiety z Kraju Kwitnącej Wiśni.
Kontynuacja słynnego cyklu François Truffaut o życiowych perypetiach Antoine’a Doinela. Młody bohater tym razem poznaje blaski i cienie małżeństwa. Antoine Doinel (Jean-Pierre Léaud) jest pełnym uroku dwudziestosześciolatkiem, który niedawno ożenił się ze swoją dziewczyną Christine (Claude Jade) i wkrótce zostanie ojcem. Nieoczekiwanie jednak Antoine postanawia rzucić ciepłą posadkę i spróbować swoich sił w amerykańskiej firmie. Poza tym zaczyna mu już doskwierać małżeńska rutyna. Pragnie emocji i niezapomnianych wrażeń. Pewnego dnia poznaje w biurze śliczną Japonkę (Hiroko Berghauer), z którą szybko nawiązuje romans. Gdy wychodzi to na jaw, mężczyzna musi ratować swój związek z Christine. Czwarty z pięciu filmów o perypetiach Antoine’a Doinela.
Sześcioosobowa grupa znajomych- trzech mężczyzn i trzy kobiety- postanawiają nakręcić film erotyczny. W tym celu udają się w góry. Jednak po drodze, przy bardzo małej widoczności, "coś" potrącają. Istota ta ucieka. Zatrzymują się w opuszczonym domu, w którym to rozpoczynają erotyczne zabawy. Nie wiedzą jednak, że stwór podąża za nimi...
Starsza para żyje w rytuale codziennych drobnych czynności. Trudi pomaga swojemu mężowi założyć płaszcz, przynosi kapcie, co rano daje mu do pracy jabłko, które on niezmiennie oddaje swojemu współpracownikowi. Kiedy dowiaduje się o śmiertelnej chorobie Rudiegio, ukrywa przed nim prawdę, namawia go jedynie na odwiedziny u mieszkających w Berlinie dzieci. Hanami, to japońskie święto, w czasie którego całe rodziny wylegają do parków, aby oglądać kwitnące drzewa wiśni. Rodzina Rudiego i Trudi z pewnością czułaby się w tych okolicznościach skrępowana. Tu mąż nie zna tak naprawdę swojej żony, dzieci w obecności rodziców czują jedynie nudę i rozdrażnienie, wszystkie kontakty cechuje jakieś bliżej nieokreślone zakłopotanie.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…