Filmy przyłapanie na uprawianiu seksu

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje przyłapanie na uprawianiu seksu. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.

Camelot

6,2
Wraz ze śmiercią króla Uthera (Sebastian Koch) Brytanii zaczyna zagrażać widmo chaosu. Potężny czarodziej Merlin (Joseph Fiennes) widzi przyszłość królestwa w mrocznych barwach. Chcąc zapobiec kryzysowi przekazuje władzę impulsywnemu i szlachetnemu młodzieńcowi o imieniu Artur (Jamie Campbell Bower). Nikt o nim wcześniej nie słyszał, jednak okazuje się, że jest on prawowitym następcą tronu, synem zmarłego króla Uthera. Na to nie może pozwolić ambitna i bezwzględna przyrodnia siostra Artura, Morgan (Eva Green). Wykorzysta ona wszelkie możliwe siły - naturalne i ponadnaturalne - aby obalić młodego władcę. Przed Arturem czas próby.
Tragikomiczne perypetie przedstawiciela przemysłu farmaceutycznego, który musi stawić czoła bezwzględnej konkurencji i uczuciu do diametralnie od niego różnej dziewczyny, którą nieoczekiwanie spotyka na swej drodze.


Mort i Sue to amerykańskie małżeństwo, które przybywa na festiwal filmowy w San Sebastian w Hiszpanii. On jest byłym wykładowcą filmoznawstwa, a ona specjalistką od reklamy pracującą dla młodego i obiecującego reżysera Philippe. Mort szybko zauważa, że Sue jest zafascynowana swoim podopiecznym oraz że to zainteresowanie wykracza poza czysto zawodowe ramy. W ich małżeńskiej relacji pojawia się kryzys. Pewnego dnia Mort trafia na wizytę do pięknej lekarki, która podziela jego zainteresowania i spojrzenie na świat. Nowopoznana kobieta również tkwi w trudnym związku – jej mąż jest malarzem o bardzo porywczym temperamencie. Czy za sprawą nowej znajomości Mort odnajdzie nadzieję i optymistycznie spojrzy w przyszłość? W życiu, jak w kinie – wszystko jest możliwe!
W poczekalni na lotnisku człowiek na wózku inwalidzkim opowiada pewnemu pasażerowi historię o ustawionym wyścigu konnym w 1979, którego rezultatem była śmierć rodziny. Na Manhattanie umiera dwóch bukmacherów i syn mafijnego bossa. Młody mężczyzna wychodzi spod prysznica, by otworzyć drzwi sąsiadce, wyjaśniając, że jest gościem, miał zły tydzień, włączając w to obrabowanie. Nie wie, gdzie jest kolega, który go gości. Sąsiadka jest bardzo rozmowna, jest koronerem. Przychodzi dwóch zbirów i omyłkowo biorąc gościa za właściciela lokalu, zgarniają go, by postawić przed bossem, któremu zabito syna, aby zabił syna bossa konkurencji. Co łączy wszystkie te wątki pomieszania tożsamości? Gliniarze będą to chcieli wyjaśnić.
Earl Brooks to dobrze prosperujący człowiek interesu, hojny filantrop, kochający ojciec i oddany mąż. Z pozoru nienaganny. Ale pan Brooks ma sekret - jest żądnym krwi seryjnym mordercą, przy tym tak sprytnym, że nikt go o to nie podejrzewa. Przeciwnie - winą obciąża swoje zdeprawowane alter ego, Marshalla. Brooks ulega pragnieniu zamordowania kolejnej ofiary, ale tym razem zbrodnia ma świadka - fotografa amatora. Brooks wpada w sidła przypadkowego świadka, a równocześnie depcze mu po piętach nieustępliwa pani detektyw, Tracy Atwood. Czy Brooksowi uda się przechytrzyć swoich przeciwników i nadal ukrywać swoją podwójną osobowość przed żoną i córką, czy też jego tożsamość zostanie ujawniona?
Druga połowa XIII wieku. Na półwyspie Iberyjskim trwają walki pomiędzy królestwami chrześcijańskimi i muzułmańskimi. Chrześcijański rycerz Rodrigo powraca z wojny do domu. Po przyjeździe dowiaduje się, że jego zamek został zdobyty przez muzułmanów, a jego najstarszy syn został zamordowany przez wojowników Abu Bakra. Rodrigo poprzysięga zemstę.
Nastoletni Tom poznaje sąsiada Joe'a z którym wkrótce zaczyna łączyć go uczucie.
Valérie (Virginie Ledoyen) właśnie zatrudniła się jako pokojówka w luksusowym paryskim hotelu, i ogłosiła swojemu chłopakowi Remiemu (Benoît Magimel), że jest w ciąży. On nie wie, jak zareagować. Dziewczyna, której dzień naznaczony jest czasem napiętym, jest również czasem okraszonym sympatycznymi relacjami z nowymi kolegami i klientami. Dzwoni do matki i idzie do Rémiego w krótkiej przerwie. Wreszcie podejmuje decyzję.
M (Myriam Mézières) jest utalentowaną artystką, ale jej twórczość nie jest popularna. Pomimo, że jest mało prawdopodobne, aby stała się sławna, cieszy się życiem. Pewnego wieczoru czeka na nią za kulisami hiszpański malarz Diego (Juanjo Puigcorbé), który widział jej show i chce się z nią zapoznać. Spacerując po Paryżu poznają się nawzajem, ale potem malarz wraca do Hiszpanii. Coś w tym mężczyźnie poniosło M: leci na spotkanie z nim do Barcelony. On pokazuje jej ukochaną Katalonię. Tym razem jednak ich związek staje się pasjonujący, rodzi się miłość. Zafascynowana swoim nowym mężczyzną, pewnego dnia odkrywa, że malarz ma czarną żonę i dziecko. Trochę zaskoczona zaprasza całą jego rodzinę do przyłączenia się do niej, do Paryża.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…