Filmy miłość, bezrobocie

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje miłość, bezrobocie. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Wpadka

6,6
Komedia o tym, że nocna przygoda, pozornie bez zobowiązań może mieć nieoczekiwane konsekwencje, które skomplikują czyjeś plany na przyszłość nieoczekiwanymi obowiązkami rodzicielskimi. Allison Scott (Katherine Heigl) jest żyjącą w trybie przyspieszonym, 24-letnią wschodzącą gwiazdą dziennikarską, której pociąg się wykoleja z przyczyny przelotnej znajomości zawartej pod wpływem alkoholu z lekkoduchem Benem Stonem (Seth Rogen). Rezultatem tego jest klasyczna wpadka. Z perspektywą wyboru albo samotnego macierzyństwa albo głębszej relacji z ojcem ewentualnego potomka, Allison decyduje się dać szansę temu miłosnemu przypadkowi. Ben, człowiek niedojrzały i nieodpowiedzialny, którego nie w głowie stabilizacja i zakładanie rodziny zostaje skonfrontowany z przymusem podjęcia poważnej, życiowej decyzji: dać nogę natychmiast, czy zostać na rodzinnej fotografii? Próba zalotów do kobiety, z której wdzięków skorzystało się zeszłej nocy jest zadaniem nie najłatwiejszym i nieco absurdalnym, kojarzącym się raczej ze spożywaniem musztardy po obiedzie, niż z romantycznym okresem narzeczeńskim. Zwłaszcza, gdy w miarę jak się lepiej poznają okaże się, że zupełnie nie pasują do swojej bajki. Dodatkowo mają obok siebie niezachęcające przykłady bycia rodzicami. Czy powinni wspólnie wychować dziecko? Gdzie leży tajemnica szczęśliwego związku? Czy przypadkowa namiętność jest dobrym startem do wspólnego życia - na odpowiedź na to pytanie mają dziewięć pełnych zamieszania miesięcy.
Zaskoczeni nagłym bezrobociem, George (Paul Rudd) i Linda (Jennifer Aniston) poszukują alternatywnych sposobów na przeżycie na Manhattanie. W końcu decydują się na eksperyment życia wśród przyrody, gdzie rządzi wolna miłość.
Marius (Gérard Meylan) i Jeannette (Ariane Ascaride) są w połowie życia. Marius mieszka samotnie w ogromnej opuszczonej cementowni, która dominuje w dzielnicy. Jest strażnikiem tej fabryki w rozbiórce. Jeannette samotnie wychowuje dwójkę swoich dzieci za skromną pensję jako kasjerka. Mieszka w maleńkim domu wychodzącym na mały dziedziniec typowy dla śródziemnomorskiego siedliska. Jej dworscy sąsiedzi, Caroline i Justin, Monique i Dédé, zachęcają ją głośnymi wybuchami śmiechu i tyradami. Spotkanie Mariusa i Jeannette nie będzie łatwe, bo oprócz trudności tkwiących w ich sytuacji społecznej, są zranieni przez życie. Film opisuje odrodzenie ich zdolności do bycia szczęśliwym. Ten popularny romans zakończy się dobrze, ponieważ... Musi. Musimy na nowo zaczarować świat.


Japonia, czas niedalekiej przyszłości. Kryzys gospodarczy doprowadza do wzrostu przestępczości i anarchii wśród młodzieży. W tej sytuacji rząd wprowadza przeznaczoną dla uczniów ustawę Battle Royale. Na jej mocy raz do roku studenci jednej klasy zostają osadzeni na bezludnej wyspie i zmuszeni do niesamowicie okrutnej gry. W ciągu trzech dni, korzystając z różnych broni, muszą pozabijać pozostałych kolegów z klasy. Zasada jest prosta: może przeżyć tylko jedna osoba...
Opowieść osadzona w Wielkiej Brytanii w późnych latach sześćdziesiątych. Dwaj przyjaciele, których dekadencki tryb życia doprowadził na dno, wyjeżdżają na wakacje na wieś, aby rozpocząć życie na nowo.

Świnki

6,7
Świnki to najnowszy film dwukrotnego zdobywcy Złotych Lwów na FPFF w Gdyni (Wszystko, co najważniejsze 1992, Cześć Tereska 2001) Roberta Glińskiego. Obraz porusza trudną i kontrowersyjną tematykę prostytucji nieletnich, która w ostatnich latach, zwłaszcza na terenach przygranicznych, staje się plagą. Reżyser podkreślał w wywiadach, że chciałby, by jego film stał się głosem w szerszej dyskusji na ten temat.
Druga połowa lat siedemdziesiątych. Pełna temperamentu młoda reżyserka realizuje swój film dyplomowy, który będzie opowiadał historię błyskawicznej kariery i upadku jednego z bohaterów pracy socjalistycznej. Zbierając materiały, Agnieszka odkrywa coraz to nowe kulisy wydarzeń, dociera do ludzi, którzy znali Mateusza Birkuta i współtworzyli jego legendę. Bardzo szybko okazuje się, że rzeczywistość dokumentowana na czarno-białych taśmach była kreowana w o wiele większym stopniu, niż wolno o tym mówić. Gdzieś w tle cały czas stoją ludzie, którzy wszystkim mającym coś do powiedzenia chętnie zamknęliby usta. Agnieszka coraz bardziej emocjonalnie angażuje się w swoją pracę i nawet kiedy promotor odbiera jej sprzęt, nie zamierza się poddać. Sprawa zatacza coraz szersze kręgi, ale ciągle brakuje w niej najważniejszej postaci, nikt nie wie, co tak naprawdę stało się z Birkutem. Udaje się jednak znaleźć kogoś innego - jego syna, Maćka..
Will jest leniwym oraz zbyt pewnym siebie facetem. Nie robi nic, a utrzymuje się z dochodów, jakie przyniósł jego dziadkowi światowy hit na rynku muzycznym. Zatem Will nie ma powodów do zmartwień, bez przerwy umawia się na randki z innymi kobietami. Pewnego dnia spotyka się z bardziej wartościową oraz dojrzałą kobietą niż się spodziewał. Randka w parku z dzieckiem jej najlepszej przyjaciółki jest dla Willa krępująca, choć chłopiec wydaje mu się bardzo interesujący... z wzajemnością. Kiedy między dorosłymi nic nie wychodzi - mężczyzna nie przejmuje się tym zbytnio, gdyż panienek mu nie brak. Chłopiec z parku o imieniu Marcus, o którym Will zdążył już zapomnieć dzwoni, w celu zapoznania go ze swoją mamą, która wiedzie smutne życie, jest zbyt wrażliwa, miewa myśli samobójcze i zalicza się do grona hipisów. Will oczywiście odmawia, lecz Marcus na siłę chcąc uszczęśliwić mamę i dowiedzieć się czegoś więcej o mężczyźnie, zaczyna go szantażować. W ten sposób rozpoczyna się wielka przyjaźń nieznająca granic wieku, której nikt się nie spodziewał, a obróci ona ich oba światy o 180 stopni...
Marona jest malowniczo położoną miejscowością w Polsce. Znajduje się tutaj ośrodek dla ludzi chorych na gruźlicę. Wkrótce przybywa do niego dwóch młodych mężczyzn, którzy od samego początku wzbudzają niemałe zainteresowanie młodej i pięknej nauczycielki – Oli…
Zbliża się początek XX wieku. Monte Walsh (Tom Selleck), starzejący się kowboj, wraca do podupadającego miasteczka, w którym kiedyś pracował na ranczu. Miejscowość, opuszczana kolejno przez jego przyjaciół i kochanki, powoli zaczyna się wyludniać. Wielkie przestrzenie poprzecinały linie kolejowe, a ranczo wykupiła wielka korporacja ze wschodu. Walsh i jego przyjaciel Rollins muszą zdecydować czy się przystosować do nowych warunków czy pozostać wiernym etosowi kowboja.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…