Filmy impulsywność

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje impulsywność. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Dotknięta rodzinną tragedią młoda kobieta decyduje się na przeprowadzkę do swojego ukochanego, który mieszka w starej, zaniedbanej posiadłości, gdzie straszą niespokojne dusze zmarłych.

Holiday

7,1
6,7
Dwie kobiety oddalone od siebie o tysiące kilometrów, po rozstaniu się ze swoimi chłopakami, zamieniają się domami na czas świąt.

Rebeka

8,0
Zawstydzona kobieta żongluje przystosowaniem się do nowej roli żony arystokratki a obecnością jego pierwszej żony.


Portfel zginął i znalazł się w cudzych rękach - zwykły przypadek - będzie początkiem romantycznej przygody George'a i Marguerite. Mężczyźnie, po sprawdzeniu dowodu osobistego i zawartości czerwonego portfela, nie będzie łatwo oddać go policji. Podobnie ona nie zechce przyjąć zguby nie wiedząc wcześniej w czyich rękach się on znajdował...
Ayça jest teatralną aktorką ze Stambułu, Hama Ali – gwiazdą klasy B z irackiego Kurdystanu. Zakochują się w sobie podczas realizacji wspólnego projektu i po powrocie w swoje rodzinne strony utrzymują kontakt, wysyłając do siebie wideo-listy. Gdy Stany Zjednoczone dokonują inwazji na Irak, ton listów staje się coraz bardziej dramatyczny. Ayça postanawia rzucić wszystko i odwiedzić ukochanego. Wyrusza w długą podróż na Wschód – w czasie kiedy wszyscy uciekają na Zachód. Scenariusz oparty jest na autentycznej historii, podobnie jak prawdziwi są jej bohaterowie. Impulsywna Ayça i charyzmatyczny Hama Ali są jasnymi gwiazdami filmu, a wyznania wysyłane na kasetach do Stambułu to perełki dowcipu i parodii. Znakomicie i niemal w niezauważalny sposób połączone zostały fragmenty inscenizowane z dokumentalnymi.
Soni - młoda, temperamentna policjantka z New Delhi - nie ma poukładanego życia osobistego, co rzutuje na jej życie zawodowe. Z powodu braku cierpliwości nie raz pakuje się w kłopoty. Jej zachowanie odbija się także na Kalpanie - życzliwej jej przełożonej.
Jeden z ulubieńców nowohoryzontowej publiczności, Kornel Mundruczó, powraca z bezpardonową, mocno uwspółcześnioną i przewartościowaną wersją klasyka Mary Shelley, Frankensteina. Rozgrywający się w nieprzyjaźnie śnieżnej, apokaliptycznej wręcz scenerii Tender Son to po części zaprawione autobiograficznymi odniesieniami wyznanie, po części śmiała próba odpowiedzi na pytanie, czym/kim jest potwór – którego imieniem odgradzamy się dziś od tego, co nieludzkie, wynaturzone, prymitywne. Produktem naszej próżności? Głupoty, nieodpowiedzialności? Wcielając się w rolę filmowca, który skonfrontować musi się z dawno porzuconym synem, Mundruczó bije się w pierś, przyjmuje odpowiedzialność za swe dzieło. Jest nim nie tylko nieszczęsny syn, dziś zwichrowany i impulsywny, ale też – dość przewrotnie – sztuka sama w sobie. Do symbolicznych narodzin potwora dochodzi bowiem w trakcie zainscenizowanego przez bohatera-reżysera castingu – jego syn, kruchy i niepewny, zmuszony do manifestacji własnych uczuć, popełnia morderstwo. A za nim idą kolejne, podobnie bezsensowne i wynikające z kompulsywnych odruchów jednostki nieprzystosowanej do podejmowania właściwych relacji ze światem.
Młoda kobieta naraża na szwank relację z mężczyzną, którego kocha, gdy pojawiają się fakty z jej przeszłości.
Czarna komedia o niezwykle sympatycznym kryminaliście Lucky'm Singh (Abhay Deol), któremu dzięki bystrości i inteligencji za każdym razem udaje się przechytrzyć strażników i policjantów. Dzięki swoim zdolnościom i nieuchwytności młodzieniec zdobywa popularność, a media z uwagą śledzą jego poczynania.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…