Filmy klient, relacja mąż-żona

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje klient, relacja mąż-żona. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Dan Foreman (Dennis Quaid) skończył 51 lat i raczej nie ma powodów do narzekania. Od dawna z powodzeniem kieruje biurem reklamy w poczytnym tygodniku Sports America. Jego żona spodziewa się dziecka, a najstarsza córka Alex (Scarlett Johansson) dostaje się na bardzo drogi nowojorski uniwersytet. Carter Duryea (Topher Grace) ma 26 lat i tyle samo powodów do zadowolenia. Cudowne dziecko biznesu szybko wspina się po szczeblach kariery w międzynarodowej korporacji. Pełne uznania kierownictwo proponuje mu awans - Carter ma przejąć nadzór nad sprzedażą miejsc reklamowych w magazynie Sports America. Co prawda w jego życiu osobistym wszystko wali się na głowę, ale świadomość osiągniętego sukcesu zawodowego dodaje mu sił. Tak wiec szefem Dana zostaje o połowę od niego młodszy Carter. Zajmuje jego gabinet i wprowadza własne, zupełnie odmienne porządki... Dan jest zszokowany i zdegustowany degradacją, jednak ze względu na sytuację domową musi zapanować nad urażoną ambicją i nauczyć się współpracować z nowym szefem. Dla obu panów będzie to nie lada wyzwanie. Zwłaszcza, że pojawiają się dodatkowe komplikacje: Carter poznaje Alex i nie pozostaje obojętny na jej urok.
Tajne stowarzyszenie, organizacja przestępcza o nazwie "Wampiry" terroryzuje Paryż. Mnożą się porwania, rozboje i zabójstwa. Metody działania policji są przestarzałe. Dziennikarz Philippe Guerande (Édouard Mathé) pracuje w gazecie światowej i właśnie jego przełożeni wysłali do zbadania zbrodni.

Marnie

7,2
Tippi Hedren gra Marnie, nałogową złodziejkę i oszustkę, która rozpocząwszy pracę dla Marka Rutlanda (Sean Connery) próbuje go okraść. Zaintrygowany jej postawą Mark spontanicznie decyduje się poślubić tę zagubioną, piękną kobietę, próbując jednocześnie odkryć przyczyny jej obsesyjnych zachowań. Kiedy nieszczęśliwy wypadek doprowadza jego żonę do skraju wytrzymałości, Mark zmusza Marnie, by stawiła czoła swojej przeszłości i prześladującym ją lękom. Nieunikniona konfrontacja okaże się wstrząsająca...


I to jest szczęście dla Paula (François Cluzet): w wieku trzydziestu pięciu lat staje się właścicielem hotelu, w którym pracował (ma długi przez dziesięć lat, ale co to ma za znaczenie). Żeni się z najsmaczniejszym kęskiem z okolicy - Nelly (Emmanuelle Béart). I to nadal trwa! Nelly daje mu dziecko, biznes idzie dobrze: hotel nad jeziorem przyciąga turystów; „sportowcy” z miasta i zakochane pary. Paul pracuje jak bestia, nie może spać bez pigułek nasennych, czasami dzieciak irytuje go. Oczywiście jest zmęczony; od czasu do czasu słyszy swój własny głos! Ale jest szczęśliwy. Jeden dzień, i klops! Łapie żonę i przystojnego Martineau (Marc Lavoine) pochylających się nad sobą w hotelowym salonie ...
Starzejący się aktor jest w trakcie przygotowań do pierwszej roli po czterech latach nieobecności na ekranie. Ma zagrać menadżera sklepu ulokowanego w slumsowej dzielnicy, zamieszkałej przez przedstawicieli mniejszości narodowych. Udaje się więc na peryferia Los Angeles. Tam przypadkiem poznaje młodą, wybijającą się z tłumu kasjerkę - Hiszpankę Scarlett. Gdy umówiony kierowca nie pojawia się, żeby zabrać aktora do centrum, dziewczyna decyduje się go podwieźć. Przedtem jednak czeka ją rozmowa kwalifikacyjna, Scarlett stara się bowiem o stanowisko sekretarki. Stary aktor postanawia więc pomóc dziewczynie w odpowiednim przygotowaniu, tak, by dobrze wypadła na spotkaniu. Podczas wspólnej drogi każde z przypadkowych znajomych poznaje świat i osobowość swojego towarzysza.
Wieczorami urzędnik Antoine (Roger Pigaut) i Antoinette (Claire Mafféi), pracownica sklepu na Polach Elizejskich, wracają z pracy do domu. Oboje wciąż borykają się z kłopotami finansowymi, co daje im powody do częstych kłótni. Lecz pewnego razu szczęście się do nich uśmiecha: kupiony przez Antoinette los na loterii okazuje się wygranym i nareszcie może się spełnić marzenie Antoine`a o kupnie motocykla z przyczepą...
Stefan Waldek (Wiesław Gołas) jest 40-letnim socjologiem. Pracuje w warszawskim Supersamie. Dzięki aparaturze telewizyjnej zainstalowanej w sklepie obserwuje zachowanie klientów. Pilnuje, czy nie kradną. Waldek jest pod pantoflem swej agresywnej żony Miśki (Alina Janowska), która odnosi sukcesy w strzelaniu sportowym. Ich dziesięcioletni syn Pawełek nie odziedziczył po matce talentów sportowych. Za to, jak jego ojciec w młodości, interesuje się haftem. Gdy Miśka wyjeżdża na trzy dni, Stefan postanawia spędzić je w kobiecym towarzystwie. W grę wchodzą koleżanki z pracy – Irena (Joanna Jędryka) i Małgosia (Jadwiga Duszak) oraz ekscentryczna pani mecenasowa (Violetta Villas), stała klientka Supersamu.
Ciepła, rodzinna opowieść o życiu małżeństwa z trójką dzieci. Rodzina Miłobędzkich złożona z rodziców: Ani (Jolanta Fraszyńska) i Romana (Rafał Królikowski) oraz dzieci: 14 - letniej Oli (Marta Bitner), 11 - letniego Janka (Maciej Musiał) i 6 - letniej Zuzy (Kalina Janusiak) zamienia gospodarstwo w Beskidach na willę z ogrodem w podwarszawskiej miejscowości. Przypadek sprawia, że Miłobędzcy zaczynają prowadzić hotel dla zwierząt. Te stają się nieodłączną częścią życia bohaterów. Obok psów, kotów, myszy i pająków pojawiają się też bardziej egzotyczne, np. wąż, małpa czy wielbłąd. Serial niesie ze sobą wartości rodzinne, jest zarazem wyraźnie osadzony w naszych realiach. Rodzina padnie więc ofiarą oszustwa, będzie również musiała stawić czoło surowej kontroli sanepidu. Każdy odcinek jest poświęcony perypetiom związanym z innym zwierzakiem.
Współczesny Afganistan, Kabul, jakiego nie znamy (bez obecności wojny), w którym życie toczy się normalnym, zwykłym rytmem. Taksówkarz Khaled (Hadji Gul) jak zwykle jeździ po mieście. Do samochodu wsiada kobieta z sześciomiesięcznym chłopcem. Jej twarz zasłania burka. Gdy dojeżdżają na miejsce, kobieta wysiada. Za chwilę pojawiają się kolejni klienci, którzy… znajdują dziecko. Jego matka dawno już zniknęła. Nie wiadomo kim jest, ani jak ją znaleźć. Khaled wpada w panikę. Wypytuje przechodniów, wraca na miejsce, z którego zabrał pasażerkę, ale na darmo. Zostaje sam z dzieckiem i wraca z nim do domu. Życie rodzinne Khaleda nie jest udane. Ma niewielki kontakt zarówno z żoną, jak i z gburowatym ojcem. Mimo, że cieszy się z posiadania czterech córek, jest mu wstyd, że nie ma syna. Namawiany przez znajomych, by zatrzymać chłopca, Khaled czuje się rozdarty i coraz częściej myśli o oddaniu dziecka, nawet o zostawieniu go w taksówce jednego z kolegów. Spotyka jednak francuską parę, która prowadzi stację radiową. Na komunikat o porzuconym chłopcu wkrótce odpowiadają cztery, zakutane w burki, kobiety…
Słowa kluczowe

Proszę czekać…