Filmy nowy jork, rozwód

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje nowy jork, rozwód. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Will, trzydziestokilkuletni mieszkaniec Manhattana, jest właśnie w trakcie rozwodu, kiedy ku jego zaskoczeniu, 10-letnia córka Maya (Abigail Breslin) zaczyna zadawać mu pytania dotyczące jego życia przed ślubem. Maya chce wiedzieć dokładnie wszystko o tym, jak jej rodzice spotkali się i zakochali w sobie. Historia Willa zaczyna się w 1992 roku, kiedy jako młody aspirujący polityk przenosi się z Wisconsin do Nowego Jorku, aby rozpocząć pracę przy kampanii prezydenckiej. Na życzenie córki, Will ponownie przeżywa swoją przeszłość i wspomina historie romantycznych związków z trzema różnymi kobietami. Will usiłując opowiedzieć córce jak najbardziej łagodną wersję swojej historii, zmienia imiona kobiet, dlatego też Maya musi sama dowiedzieć się, kim jest kobieta, którą ojciec ostatecznie poślubił. Czy jej matką jest miłość Willa ze szkoły, niezawodna Emily (Elizabeth Banks)? Czy jest nią może jego długoletnia przyjaciółka i powiernica, apolityczna April (Isla Fisher)? A może to niezależna, ambitna dziennikarka Summer (Rachel Weisz)?
Prędzej czy później każda dziewczyna zada swojemu chłopakowi kłopotliwe pytanie „I co dalej?”. Potem jest już tylko gorzej – tak przynajmniej myślą Jason (Zac Efron), Daniel (Miles Teller) i Mikey (Michael B. Jordan) - trzech kumpli, którzy na własnej skórze przekonali się, że związki na dłuższą metę nie są dla nich. Mikeyego rzuca Vera, Jason po raz kolejny słyszy od swojej dziewczyny, że jest niedojrzały, a Daniela przeraża wizja nudnego życia u boku ukochanej. Przyjaciele zawierają pakt: będą imprezować i podrywać laski, ale żaden z nich nie zaangażuje się na poważnie. Czy uda im się wytrwać?
Życie zaczyna się po czterdziestce! Stara to prawda i skuteczna terapia na stresy wieku średniego, o ile wcześniej mąż nie poszuka sobie młodszej i nie zażąda rozwodu. I co wtedy robić - rzucić się z mostu lub przedawkować prochy? Ależ skąd! Poszukać Elise, Brendy i Annie, które z małżeńskiego kryzysu wyszły zwycięsko. Nie patrzyły bezsilnie, jak ich byli partnerzy cieszyli się życiem. Trzy wiedźmy - przepraszam, przedsiębiorcze panie - zakasały rękawy i wysnuły diabelską intrygę, która sprowadziła byłych mężów na ziemię, a im przyniosła środki na zapobieżenie takim tragediom jak ta, która dotknęła ich najbliższą przyjaciółkę.


Lata sześćdziesiąte XX wieku we Włoszech. Maddalena (Sophia Loren) i Michele (Gigi Proietti) zakochują się w sobie, pracując w fabryce mięsa w Emilii. Ale ich miłość nie ma miejsca, bo on jest żonaty, a we Włoszech nie ma rozwodów. Przekonuje go więc, by wyjechał do Stanów Zjednoczonych, i dołącza do niego cztery lata później, przywożąc w prezencie mortadelę. Ale celnicy nie pozwalają na wwiezienie przetworzonego mięsa do Stanów Zjednoczonych, więc kobieta jest przetrzymywana na lotnisku, i nie poddaje się. W międzyczasie odkrywa prawdę o Michelu i kilka rzeczy o USA.
Ludzie by zaspokoić agresywne instynkty człowieka grają w grę nazwaną "wielkim polowaniem", która polega na zabijaniu. Jej uczestnicy są na przemian myśliwymi i ofiarami. Myśliwy wie wszystko o ofierze, która może się jednak uratować, jeżeli odkryje go i zabije wcześniej. Trzeba odbyć dziesięć takich pojedynków, aby zwyciężyć i zdobyć pieniężną nagrodę. Obecnie piękna Caroline z Nowego Jorku, jedzie do Rzymu, aby odnieś ostatnie - dziesiąte zwycięstwo. Jej ofiara wybrana zostaje przez komputer.
Adam i Marklin są od 5 lat w związku, ale czują, że ogień ich uczucia powoli zaczyna gasnąć. Do tego starają się być wsparciem w miłosnych rozterkach swoich przyjaciół. Czy każdy związek ma datę ważności?
Elinor „Swifty” Forbes i jej młodsza siostra Marjory są beztroskimi córkami bogatego J.D. Forbesa. Jednak wszystko ma swój kres.
Komedia ukazująca losy grupy przyjaciół. Łączy ich wiele - mają po dwadzieścia kilka lat, mieszkają sami w wielkim mieście i szukają swego miejsca w życiu. Każde z nich marzy o wielkiej miłości, pragnie zrobić karierę i poznać smak szczęścia. Monica (Courteney Cox) na wszystko, co posiada, musiała ciężko zapracować. Z pozoru cyniczna, tak naprawdę szalenie wrażliwa i uczuciowa dzięki wsparciu przyjaciół nie ustaje w poszukiwaniach miłości swego życia. Rachel (Jennifer Aniston) to rozpieszczona jedynaczka z portfelem pełnym kart kredytowych ojca. Zostawiła narzeczonego przed ołtarzem, po tym jak zdała sobie sprawę, że bardziej zależy jej na prezentach ślubnych niż na panu młodym. Ross (David Schwimmer) niedawno dowiedział się, iż jego ukochana żona jest lesbijką. Romantyczny i bardzo inteligentny ze strachem myśli o konieczności układana sobie życia na nowo. Chandler (Matthew Perry) utrzymuje się na powierzchni tylko dzięki swemu poczuciu humoru, Joey (Matt LeBlanc) natomiast kocha kobiety, sport i przede wszystkim... siebie. Trochę postrzelona Phoebe (Lisa Kudrow) utrzymuje się ze sprzedaży spinek na ulicach i gry na gitarze. W każdym potrafi znaleźć okruch dobra, dlatego zakochuje się w różnych, często bardzo dziwnych osobach. Cała szóstka przyjaciół jest zaś dla siebie podporą i wsparciem zarówno w złych, jak i w dobrych chwilach.
Trzydziestoletnia Elizabeth jest właścicielką galerii sztuki. Pewnego razu, przypadkowo poznaje na zakupach przystojnego Johna, maklera giełdowego. Po jakimś czasie znowu się spotykają, lecz tym razem już nie jest to przypadek. To on aranżuje całe spotkanie. Zaczyna także stopniowo wciągać Elizabeth w niebezpieczną grę erotyczną, pełną perwersyjnego seksu, uzależnień i prowokacji.
Mort Rainey autor poczytnych powieści, zdaje sobie sprawę, że powinien siedzieć przed komputerem i pisać kolejną książkę, a mimo to spędza czas głównie śpiąc po 16 godzin dziennie na swojej ulubionej sofie. Dotychczasowe przejścia pozbawiły go energii życiowej i kreatywności, przyprawiając jednocześnie o klasyczną niemoc twórczą, która nie pozwala mu złożyć ze sobą nawet kilku najprostszych zdań. W momencie, kiedy wydaje się, że gorzej już być nie może, psychotyczny nieznajomy o imieniu John Shooter zjawia się w progach Rainey'a, oskarżając go o plagiat swojego opowiadania i żądając zadośćuczynienia... Pomimo wysiłków ze strony pisarza w kierunku załagodzenia całej tej sytuacji, Shooter staje się coraz bardziej natarczywy i wrogi, dając jednocześnie do zrozumienia, że jest gotów sam wymierzyć sprawiedliwość - posuwając się nawet do popełnienia z zimną krwią morderstwa. Zmuszony do prowadzenia zmuszającej do intensywnego myślenia gry w kotka i myszkę, Rainey odkrywa, że jest w nim więcej sprytu i zawziętej determinacji, niż kiedykolwiek mógł przypuszczać. Koniec końców zaczyna sobie również zdawać sprawę, że nie poddający się prostej klasyfikacji Shooter być może zna go lepiej niż on sam siebie.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…