Filmy samotność, gość

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje samotność, gość. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Tootsie

7,3
Michael Dorsey bez powodzenia szuka pracy. Pewnego dnia dostaje rolę kobiety Dorothy w telenoweli i zyskuje sławę, ale nikt nie wie, że jest on mężczyzną... Jego największym problemem jest to, że zakochał się w Julie Nichols i nie wiem jak jej to powiedzieć skoro wszyscy uważają go za kobietę.

Ptaki

7,8
Na bezbronnych mieszkańców niewielkiego, nadmorskiego miasteczka, zaczynają napadać hordy oszalałych ptaków.
American Girl to popularna linia lalek i książek dla dziewcząt. Podczas gdy produkcja zabawek rozwija się na większą skalę od czasu przed Rewolucyjnej Wojny do II Wojny Światowej film skupia się na Kit Kittredge (Abigail Breslin), która dorasta we wczesnych latach Wielkiego Kryzysu.


Julianne (Tara Reid) i Mitch (Kip Pardue), świeżo poślubieni małżonkowie, wyruszają na miesiąc miodowy do domku na zalesionej wyspie. Kobieta jest nieco zaskoczona, że domek otacza ze wszystkich stron staw i żeby się do niego dostać, trzeba podpłynąć łódką. Niepokój budzi też fakt, że komórka nie ma tu zasięgu. Pierwsze dni pobytu są jednak spełnieniem marzeń o romantycznym wypadzie z ukochanym. Wkrótce ta idylla przeradza się w koszmar z najgorszych snów. Mitch ujawnia swoje psychotyczne skłonności? nie ma zamiaru opuścić wyspy i wrócić do cywilizacji. Co więcej? nie wyobraża sobie, żeby mogła to zrobić żona. Julianne uświadamia sobie, że tylko jedno z nich może wyjechać...

Uzak

7,4
W Uzaku (ostatniej części tryptyku, na który składają się jeszcze Kasaba i Chmury w maju) miejscem spotkania bohaterów Ceylana jest Stambuł. Grana przez Emina Topraka postać młodego mężczyzny, który w poprzednich filmach marzył o ucieczce z prowincji, wreszcie decyduje się na porzucenie rodzinnego miasteczka. Zamierza znaleźć pracę na statku, wyruszyć w podróż, zacząć prawdziwe życie. Swoją przedłużającą się wizytą najpierw zaskakuje, a potem drażni wielkomiejskiego krewnego. Jest nim żyjący samotnie artysta (grany przez Muzaffera Özdemira), odcięty od azjatyckich korzeni. Jemu również przyjdzie rozliczyć się z własnym niespełnieniem. W Stambule pada śnieg. To rzadkie zjawisko. Stambulski śnieg jest gęsty i mokry, spada z nieba wielkimi płatkami na palmy i meczety. Bohater grany przez Topraka traci swój sen o mieście, traci złudzenia, nie udaje mu się bowiem niczego osiągnąć. Miasto go odrzuca. Jest zatopione w mglistej bieli niczym nieistniejąca nigdy Atlantyda. Jest też ruchliwe, wypełnione ludźmi, światłami, przedmiotami, które nie wiadomo do czego służą. Bohater nie znajduje w nim swojego miejsca, ani przestrzeni, która ułatwiłaby mu realizację marzeń. Ambiwalentna, milcząca relacja kuzynów uosabia istotę tureckości, melancholijne rozdarcie pomiędzy tradycją a współczesnością, nadzieją a rozpaczą. Film został poświęcony pamięci Emina Topraka, zmarłego śmiercią samobójczą w grudniu 2002 roku.
Film jest opowieścią o miłości i poszukiwaniu uczuć w okrutnym świecie, naznaczonym śmiercią. Gra miłosna toczy się wśród trójki bohaterów. Ola (Karolina Gruszka) jest nauczycielką w wiejskiej szkole w Maronie. Prowadzi ustabilizowane i dosyć nudne życie. W pobliskim sanatorium przeciwgruźliczym leczy się śmiertelnie chory Janek (Krzysztof Zawadzki). Rodzi się między nimi głębokie uczucie, wymagające od kobiety poświęcenia w obliczu śmiertelnej choroby. Dla miłości Ola poświęca swoją pracę i szarga swoje dobre imię. Janka często odwiedza jego przyjaciel Arek (Łukasz Simlat). Między mężczyznami toczy się wyrafinowana homoseksualna gra. Splot uczuć i namiętności uruchamia tragedię w dwuznacznym trójkącie miłosnym.
Bob jest dobrodusznym człowiekiem, który rozmawia ze swoją rybą i większość rzeczy z otoczenia dla osobistej ochrony dotyka tylko przez chusteczkę. Jest samotny, szuka towarzystwa. Chcąc pokierować swoim życiem, zasięga konsultacji u psychiatry. Ten jednak wkrótce zostaje przez Boba wyprowadzony z równowagi i prosi kolęgę, żeby przejął od niego kłopotliwy przypadek. Kiedy widzowie usłyszą, jak wyzwolony od kłopotu psycholog raduje się, że jest "wolny", oznacza to początek burzliwej komedii.
Kornwalia. Rok 1936. Mimo znamiennych wydarzeń, jakie rozgrywają się w Europie, Kornwalia pozostaje miejscem z rzadka nawiedzanym przez echa zewnętrznego świata. Farmerzy i rybacy żyją tu zgodnie z rytmem natury i prognozami połowów, nie przywiązując wielkiej wagi do wiadomości napływających przez radio. Obcy rzadko się tu pojawiają, a jeśli nawet, to nigdy nie są radośnie witani przez zamkniętą społeczność. Spokojny żywot Janet (Maggie Smith) i Ursuli (Judi Dench) Widdington oraz mieszkańców tej kornwalijskiej wioski zakłóca pojawienie się rozbitka na plaży nieopodal domu sióstr.
Naukowiec pracujący dla CIA o pseudonimie "Kondor" wychodzi na lunch. Kiedy wraca znajduje wszystkich swoich współpracowników martwych. Ma niewiele czasu, aby oczyścić się z zarzutów... Tymczasem zabójca czyha i na niego samego.
Dyplomowa etiuda Janusza Majewskiego. Perypetie klienta restauracji z opornym kelnerem podane w formie surrealistycznej groteski.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…