KINO DOMOWE 1059 nowy temat
szukaj Kategorie

W działach można znaleźć produkty, które producenci zdecydowali się sprzedawać na naszej stronie, jednak gorąco zachęcamy do dyskusji i dzielenia się własną opinią na temat innych produktów.

Nie wiem co robić. 8
alba2002

Od dziś jestem właścicielem BELlWOOD 301 usb

Po podłączeniu i włożeniu oryginalne płyty DVD komunikat: no disk. Włożyłem 2 i 3 – i nic…
Załadowałem CD i ruszyła. Ale nie mam dźwięku – ani przez łącze analogowe, ani optyczne (cyfrowe). Obawiam się, że coś nacisnąłem i zmieniłem ustawienia. Ale obawiam się również, że mam uszkodzony model.
Może ktoś mi coś poradzi? Proszę!

a196409

Z tym odczytem DVD oryginalnych to jest trochę dziwna sprawa.Zrób twardy reset czyli wyłącz go z prądu na ok 30 min.Jeżeli nie będzie dalej czytać to pozostaje serwis.Jeżeli chodzi o dzwięk to w pilocie są przyciski głośności-spróbuj.Ewentualnie w menu Bellka jest funkcja przywróć ustawienia fabryczne.Powodzenia

alba2002

Zrobiłem wszystko co trzeba. Głośność z pilota ustawiona na maxa. Trochę mnie dziwi, że nowy sprzęt i servis. Ciekawostka jest taka, że włożyłem płytę z filmem na DVD. Odtwarzanie poszło około 10 min, nagle film się zatrzymał – tak jakbym zrobił STOP-KLATKĘ i na tym koniec.
Rozważam poważnie zwrot sprzętu. Jeśli do niedzieli nic się nie zmieni.
Dzięki za poradę.
Pozdrawiam
alba2002

a196409

Czy aby ta płyta DVD nie była porysowana lub brudna? Bellwood jest na to bardzo czuły.Wyczyś płytę i spróbuj ponownie ,jak nie to serwis.

alba2002

Żadna płyta nie jest czytana. Z DVD. A CD odtwarza, lecz zero fonii. Jestem rozczarowany. Wczoraj dostałem sprzęt i g… Zdecydowałem, że serwis mnie nie interesuje. Zarządam zwrotu kasy. Chciałem mieć fajny sprzęt a dostałem badziewie!

a196409

Próbuj masz takie prawo lecz powiem Ci że trafiłeś na uszkodzony egzemparz .Nic bardziej przyzwoitego w tej cenie nie kupisz,także próbuj wymienić na nowy gdzie kupiłeś.Życzę powodzenia

rostek2

No nie wiem czy bedziesz mogl zwrocic sprzet.

Ten kraj jest tak popieprzony, ze watpie. Ja w Euro AGD wozilem 3 razy magnetowid do naprawy, za kazdym razem zadalem wymiany na nowy albo zwrot kasy, podpierajac sie ustawa o niezgodnosci towaru i gowno.

Moglem sobie nagwizdac – chcialem sprawe nawet do sadu oddac, bo bym wygral – ale pewnie ciagneloby sie kilka lat a to byl prezent dla tesciow (moze dlatego sie zepsul) :-)

Tak wiec nie nastawiaj sie, ze ktokolwiek zwroci Ci pieniadze – w najlepszym razie Ci wymienia a w najgorszym beda naprawiali po kilka razy.

Trafiles felerny model. Nie warto takich rzeczy kupowac wysylkowo – trzeba osobscie isc do sklepu z zestawem co najmniej dwudziestu plyt i po kolei testowac.

pzdr

Rostek

alba2002

W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, mamy prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 10 dni od otrzymania towaru.
A zatem mam nadzieję, że ta firma zna ten przepis. Choć już tydzień temu wysłałem ferelny sprzęt, a tu dalej cisza…
Zobaczymy co się dalej będzie działo.

alba2002

**HA! UDAŁO SIĘ – ZWRÓCILI MI KASĘ.
Ale jestem zawiedziony. Miałem nadzieję na dobry sprzęt a okazał się do bani! Mam nadzieję, że Wy macie dobry!
Pozdro dla wszystkich!

Proszę czekać…