alba2002
alba2002

alba2002

@alba2002

Punkty
0 za dodawanie
Poprawność dodawania
Z ostatnich 30 dni: brak danych
Z ostatniego roku: brak danych
Dołączył
czerwiec 2006
Aktywność
Chamskie zachowanie serwisu ? czy wy to uważacie za normalne? KINO DOMOWE

Witaj.

Świetnie Cię rozumiem :)
Co do zwrotu – nie będzie problemu. Także otrzymałem uszkodzony sprzęt :(
Odesłałem im go po trzech dniach i zażądałem zwrotu kasu. Bez problemu, tym bardziej, że ustawa to gwarantuje.
Ale jeszcze jedno: jakież było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem ten odtwarzacz w sieci sklepów carfour (być może źle napisałem, przepraszam).
Jednak się nie zdecydowałem.
Dołożyłem 40 zł i kupiłem sobie Panasonic S42. Świetny odtwarzacz i bez wad.
Polecam i pozdrawiam

Nie wiem co robić. KINO DOMOWE

**HA! UDAŁO SIĘ – ZWRÓCILI MI KASĘ.
Ale jestem zawiedziony. Miałem nadzieję na dobry sprzęt a okazał się do bani! Mam nadzieję, że Wy macie dobry!
Pozdro dla wszystkich!

Nie wiem co robić. KINO DOMOWE

W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, mamy prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 10 dni od otrzymania towaru.
A zatem mam nadzieję, że ta firma zna ten przepis. Choć już tydzień temu wysłałem ferelny sprzęt, a tu dalej cisza…
Zobaczymy co się dalej będzie działo.

Proszę czekać…