jjjanek
jjjanek

jjjanek

@jjjanek

Punkty
0 za dodawanie
Poprawność dodawania
Z ostatnich 30 dni: brak danych
Z ostatniego roku: brak danych
Dołączył
marzec 2006
Aktywność
Chamskie zachowanie serwisu ? czy wy to uważacie za normalne? KINO DOMOWE

Witam chcę poinformować zainteresowanych moją sprawą, że proabitu wymienił mi uszkodzony sprzęt na nowy (3 miesięczna wiwa, 128)z czego jestem bardzo zadowolony sprzęcik bardzo fajnie śmiga czyta mi wszystkie płytki a co do belwooda dzwoniłem dziś i pani poinformowała mnie, że pieniążki zostaną mi zwrócone prawdopodobnie jutro przelewem, jeżeli jest to możliwe to proszę administratora forum o zamknięcia tematu skoro sprawa została zakończona na moją korzyść pozdrawiam

Chamskie zachowanie serwisu ? czy wy to uważacie za normalne? KINO DOMOWE

Witam sprzęt odesłałem przez firmę opek kasę jeszcze nie dostałem, bo kierownika nie było obiecali, że dziś przeleją pamiętajcie
By na odtwarzaczu napisać ZWROT ja nie napisałem i powiedzieli mi, że dlatego tak długo trwa 6dni i kasy nie mam, ale miło mi, chociaż że zadzwoniła pani z proabitu i przeprosiła, ponieważ kierownika nie ma będzie dziś a on podejmuje decyzje, co do zwrotów a co do płytki z wesela to ja tesz na dvd miałem problemy z odtwarzaniem i na dzień dzisiejszy koor ten mały najnowszy poradził sobie bez najmniejszego problemu dodam że odtwarzacz który dałem do napray to jest 27-06-2006 wysłąny oczymali 28-06-2006 do dzisiaj odtwarzacza nie dostałęm coś mi się wydaje że ten termin 14 dni to tylko tak napisane w gwarancji by łądnie wyglądało a sprzęt dostane pewnie po 21 dniach według mnie za dlugo to wszystko się ciognie

Chamskie zachowanie serwisu ? czy wy to uważacie za normalne? KINO DOMOWE

alba2002 mam prośbę byś napisał jak długo czekałeś na pieniążki bo ja czekam od środy to jest 12-07-2006 sprzęt dotarł do proabitu 13-07-2006 pozdrawiam

Proszę czekać…