KINO DOMOWE 1059 nowy temat
szukaj Kategorie

W działach można znaleźć produkty, które producenci zdecydowali się sprzedawać na naszej stronie, jednak gorąco zachęcamy do dyskusji i dzielenia się własną opinią na temat innych produktów.

Chamskie zachowanie serwisu ? czy wy to uważacie za normalne? 12
jjjanek

Witam piszę by ostrzec przed brzydkim i chamskim zachowaniem ze strony proabitu w razie problemu ze sprzętem zacznę wiec od początku dostałem odtwarzacz popsuty, więc postanowiłem, że za dzwonie do firmy ((22) 654-76-66) i poproszę o nowy egzemplarz po wykonaniu telefonów nikt nie odbierał do godziny 9:30 zadzwoniłem pod ten sam numer, lecz wewnętrzny tym razem 33 dział serwisu odbiera chłopak, który informuje mnie, że nie ma problemu tylko bym zadzwonił do działu handlowego on mnie przełączy niestety nikt nie odbiera o godz. 10:20 dodzwaniam się odbiera sympatyczny głos kobiecy w dziale handlowym i informuje mnie, że przełączy mnie do koleżanki tam niestety ktoś odkłada Słuchawkę,dzwonię drugi tak samo jak poprzednio ktoś odkłada słuchawkę tym razem dzwonie do tej pani i informuje tą kobitkę o tym a ona mi podaje numer wewnętrzny i bym zadzwonił jeszcze raz, więc dzwonie odbiera Goś i krzyczy do słuchawki wy skurwysyny dajcie sobie spokój z telefonami huj wam w dupe pojebańcy o, godz. 10:30 więc zadzwoniłem do tej pani, która odebrała na początku poinformowałem, że dzwoniąc pod podany numer ktoś rzuca przekleństwami nie chce sprzętu tylko gotówkę pani kazała przysłać sprzęt,niestety sprzęt mi się podoba i chciałbym go mieć, ale nie jestem gówniarzem i nie pozwolę sobie na takie traktowanie przez firmę Proabitu Sp zo.o.ul. Miedziana 11
00-958 Warszawa a wam proponuje zastanowić się zanim coś zamówicie u nich bezpośrednio

JON

To totalne dno i myślę że będzie jakiś odzew bo raczej takiego czegoś nie często się czyta ale jak tak proabit przyjmuje klijentow to niedługo może zbierać torby. Bo unich nikt sprzętu nie kupi. Swoją drogą oni mają taką tendencje" mili do czasu". Co prawda jestem posiadaczem bellka ktory mi dobrze służy ale w tej sytuacji oddał bym odtwarzacz i wzią kase i poszukał bym czegoś z innej firmy. W ktorej lepiej cię przyjmą.

Pozdro.

Grzegorz_Derebecki

> jjjanek o 2006-07-13 06:44:14 napisał:

Rozumiem twoje rozczarowienie jesli to prawda to sam jestem zdumiony. Widać serwisantowi coś w głowie sie poprzewracało. Prosze tylko nie twóż 2 takich samych postów.

jjjanek

Nie stety tak jak pisałem jest to prawda, ale jeśli ktoś z szefów się pofatyguje z chęcią podam dokładną godzinę i numer wewnętrzny a zresztą niech spyta kobitki, która mnie łączyła w dziale handlowym o tym zachowaniu również telefonicznie jej powiedziałem a co do drugiego postu to upsneło mi przepraszam za śmiecenie, co do odtwarzacza to faktycznie podoba mi się belek, ale uniosło mnie trochę honorem zwłaszcza, że nie był to pierwszy odtwarzacz a któryś z kolej w rodzinie zamówiony prze ze mnie

Dziubek

> jjjanek o 2006-07-13 06:44:14 napisał:
>

> więc dzwonie odbiera Goś i krzyczy do słuchawki wy skurwysyny dajcie sobie
> spokój z telefonami huj wam w dupe pojebańcy o, godz. 10:30

Musze przyznac, ze jestem w szoku, ja bym tego tak nie zostawila. Jak powiedzialam to bratu to uwierzyc nie chcial :|

jjjanek

Czekam teraz na pieniążki za odtwarzacz zobaczymy jak się firma zachowa nowe dvd odeslałem

Spinnaker

hehe, ja przyznam, że po temacie myślałem że chodzi o serwis… [fdb ;p] i wielkie łooooł hehe, ale jak przeczytałem to odetchnąłem :]

DAndrus

Witam.
Miałem kilkakrotnie kontakt telefoniczny i mailowy. Kilka razy z Panią a raz z Panem Bogdanem. Uważam, że jak na tą ilość to było OK! chodź do dzisiaj nie mam odpowiedzi(dotyczy wady którą opisywałem wcześniej-nowy soft).

alba2002

Witaj.

Świetnie Cię rozumiem :)
Co do zwrotu – nie będzie problemu. Także otrzymałem uszkodzony sprzęt :(
Odesłałem im go po trzech dniach i zażądałem zwrotu kasu. Bez problemu, tym bardziej, że ustawa to gwarantuje.
Ale jeszcze jedno: jakież było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem ten odtwarzacz w sieci sklepów carfour (być może źle napisałem, przepraszam).
Jednak się nie zdecydowałem.
Dołożyłem 40 zł i kupiłem sobie Panasonic S42. Świetny odtwarzacz i bez wad.
Polecam i pozdrawiam

jjjanek

alba2002 mam prośbę byś napisał jak długo czekałeś na pieniążki bo ja czekam od środy to jest 12-07-2006 sprzęt dotarł do proabitu 13-07-2006 pozdrawiam

Kris_77

Ja kupilem od PROABITu odtwarzacz DVD Wiwa HD 238 USB
Odtwarzacz w sumie OK z wyjatkiej jednej rzeczy…
zle odtwarza moj film z wesela – a w sumie na nim najbardziej mi zalezalo
na poczatka odtwarzania film leci szybciej niz glos
i pozniej caly czas jest przesuniecie miedzy glosem a fonia
nie da sie ogladac :(
opisalem problem (w sobote 15.07.06) do serwisu i zero reakcji
dzwonilem caly dzien w poniedzialek i we wtorek
nikt nie odbieral… raz zajete… a za chwile sygnal wywolania ale i tak nikt nie odbiera – szlak moze trafic !!!

w sumie szkoda mi tego odtwarzacza – odtwarza wszystko inne co mu zapodalem
ale moj "najwazniejszy"film jest zle odtwarzany
czuje sie calkowicie "olany" przez ta firme, jesli do jutra (19.07.06) nie otrzymam zadnej odpowiedzi to zwracam im towar – mam nadzieje ze zwroca mi kase bez problemow.

Dodam ze ten moj "najwazniejszy" film jest dobrze odtwarzany na kazdym innym DVD z jakim sie spotkalem… czy to u tesciow, znajomych czy przyjaciol… tylko to DVD (WIWA 238USB) ma z nim problem :(

Pozdrawiam
Kris_77

jjjanek

Witam sprzęt odesłałem przez firmę opek kasę jeszcze nie dostałem, bo kierownika nie było obiecali, że dziś przeleją pamiętajcie
By na odtwarzaczu napisać ZWROT ja nie napisałem i powiedzieli mi, że dlatego tak długo trwa 6dni i kasy nie mam, ale miło mi, chociaż że zadzwoniła pani z proabitu i przeprosiła, ponieważ kierownika nie ma będzie dziś a on podejmuje decyzje, co do zwrotów a co do płytki z wesela to ja tesz na dvd miałem problemy z odtwarzaniem i na dzień dzisiejszy koor ten mały najnowszy poradził sobie bez najmniejszego problemu dodam że odtwarzacz który dałem do napray to jest 27-06-2006 wysłąny oczymali 28-06-2006 do dzisiaj odtwarzacza nie dostałęm coś mi się wydaje że ten termin 14 dni to tylko tak napisane w gwarancji by łądnie wyglądało a sprzęt dostane pewnie po 21 dniach według mnie za dlugo to wszystko się ciognie

jjjanek

Witam chcę poinformować zainteresowanych moją sprawą, że proabitu wymienił mi uszkodzony sprzęt na nowy (3 miesięczna wiwa, 128)z czego jestem bardzo zadowolony sprzęcik bardzo fajnie śmiga czyta mi wszystkie płytki a co do belwooda dzwoniłem dziś i pani poinformowała mnie, że pieniążki zostaną mi zwrócone prawdopodobnie jutro przelewem, jeżeli jest to możliwe to proszę administratora forum o zamknięcia tematu skoro sprawa została zakończona na moją korzyść pozdrawiam

Proszę czekać…