Do nich trzeba dzwonić i opieprzać ich. Ja tak zrobiłam i dostałam drugi model niestety też zepsuty. A wstrząśnięcie nią nic mi nie dało jak było tak jest. Jednym słowem niezły teraz sprzęt produkują BEZ WSTRZĄŚNIĘCIA NIE DZIAŁA.
Tak czytam tu to wszystko jedni są zadowoleni inni nie. A ja to chyba mam pecha! Kupiłam miesiąc temu Wiwę HD-128 model był zespsuty nie czytał wszystkich płyt, obraz raz był raz nie, a jak już był to w zwolnionym tempie. Ok poprosiłam serwis o nowy. Czekałam, czekałam i czekałam oczywiście były jakieś niestworzone problemy dzwoniłam do nich cierpliwie….w końcu się doczekałam i co? I znów nie czyta płyt, a na dodatek nie dość, że nie ma obrazu to jeszcze i głosu. HA HA HA może da radę usunąć tą usterkę? Ktoś mi pomoże? Podobno mają mi zwrócić kasę tylko, że ja kupowałam Wiwę jeszcze za 189 zł. No zobaczymy. Ale z jednej strony szkoda bo jak tu czytam to są ludzie zadowoleni. Ja niestety do nich nie należę.
Czytam tu na forum opinie na temat Wiwki i jestem wściekła, że zanim kupiłam ją nie zasięgnęłam opini na ten temat. Słuchajcie ok rozumiem może być skopany sprzęt, ale dlaczego serwis nie odpowiada na e-maile, nie odbierają telefonów… Czekam na nowy sprzęt już 3 tygodnie i nic. No cóż poświęcę się i przejadę się chyba do Wa-wy jak tak dalej będzie. I wcale sie nie dziwię, że obniżyli cenę Wiwy po takich rewelacjach jakich nam dostarcza!!!
Proszę czekać…