Dzięki za sprostowanie tekstu ale jak wszyscy rozumieją iż zwłoka prawie 3 tygodni może zdziałac wiele błędów,więc jak minie 4 tydzień będę się bużył bardziej….!
Widzę,że coraz częściej jest problem z serwisem,ale i mnie to spotkało.Odesłałem sprzęt,który został mi przysłany niestety niesprawny.Była to WIWA 228USB.Ciekawe czy przed wysyłką ktoś sprawdza czy sprzęt jest sprawny????Ja niestety w to wątpię.Czekam na sprawny prawie 3 tygodnie a serwis nie odbiera telefonów i nie odpowiada ne emaile.Poprostu po zakupie OLEWAJĄ potencjalnego klienta.Dla nich liczy się tylko kasa i kolejna wysyłka kolejnej sztuki.Niewiem jak Was ale mnie do siebie tak zrazili że to był 3 i ostatni raz jak zakupiłem od nich sprzęt.Jeżeli jest osoba,która zna sposób na kontakt z serwisem to proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam wszystkich zawiedzionych i SERWIS PROABIT może się opamięta
Proszę czekać…