volverin
volverin

volverin

@volverin

Punkty
0 za dodawanie
Poprawność dodawania
Z ostatnich 30 dni: brak danych
Z ostatniego roku: brak danych
Dołączył
marzec 2007
Aktywność
SERWIS PROABIT KINO DOMOWE

Dzięki za sprostowanie tekstu ale jak wszyscy rozumieją iż zwłoka prawie 3 tygodni może zdziałac wiele błędów,więc jak minie 4 tydzień będę się bużył bardziej….!

SERWIS PROABIT KINO DOMOWE

Widzę,że coraz częściej jest problem z serwisem,ale i mnie to spotkało.Odesłałem sprzęt,który został mi przysłany niestety niesprawny.Była to WIWA 228USB.Ciekawe czy przed wysyłką ktoś sprawdza czy sprzęt jest sprawny????Ja niestety w to wątpię.Czekam na sprawny prawie 3 tygodnie a serwis nie odbiera telefonów i nie odpowiada ne emaile.Poprostu po zakupie OLEWAJĄ potencjalnego klienta.Dla nich liczy się tylko kasa i kolejna wysyłka kolejnej sztuki.Niewiem jak Was ale mnie do siebie tak zrazili że to był 3 i ostatni raz jak zakupiłem od nich sprzęt.Jeżeli jest osoba,która zna sposób na kontakt z serwisem to proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam wszystkich zawiedzionych i SERWIS PROABIT może się opamięta

Proszę czekać…