KINO DOMOWE 1059 nowy temat
szukaj Kategorie

W działach można znaleźć produkty, które producenci zdecydowali się sprzedawać na naszej stronie, jednak gorąco zachęcamy do dyskusji i dzielenia się własną opinią na temat innych produktów.

SERWIS PROABIT 12
volverin

Widzę,że coraz częściej jest problem z serwisem,ale i mnie to spotkało.Odesłałem sprzęt,który został mi przysłany niestety niesprawny.Była to WIWA 228USB.Ciekawe czy przed wysyłką ktoś sprawdza czy sprzęt jest sprawny????Ja niestety w to wątpię.Czekam na sprawny prawie 3 tygodnie a serwis nie odbiera telefonów i nie odpowiada ne emaile.Poprostu po zakupie OLEWAJĄ potencjalnego klienta.Dla nich liczy się tylko kasa i kolejna wysyłka kolejnej sztuki.Niewiem jak Was ale mnie do siebie tak zrazili że to był 3 i ostatni raz jak zakupiłem od nich sprzęt.Jeżeli jest osoba,która zna sposób na kontakt z serwisem to proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam wszystkich zawiedzionych i SERWIS PROABIT może się opamięta

Grzegorz_Derebecki

> volverin o 2007-03-09 20:34:21 napisał:
>
> Widzę,że coraz częściej jest problem z serwisem,ale i mnie to
> spotkało.Odesłałem sprzęt,który został mi przysłany niestety
> niesprawny.Była to WIWA 228USB.Ciekawe czy przed wysyłką ktoś sprawdza czy
> sprzęt jest sprawny????Ja niestety w to wątpię.Czekam na sprawny prawie 3
> tygodnie a serwis nie odbiera telefonów i nie odpowiada ne emaile.Poprostu po
> zakupie OLEWAJĄ potencjalnego klienta.Dla nich liczy się tylko kasa i kolejna
> wysyłka kolejnej sztuki.Niewiem jak Was ale mnie do siebie tak zrazili że to
> był 3 i ostatni raz jak zakupiłem od nich sprzęt.Jeżeli jest osoba,która
> zna sposób na kontakt z serwisem to proszę o odpowiedź.
> Pozdrawiam wszystkich zawiedzionych i SERWIS PROABIT może się opamięta

z tymi telefonami to jest problem od kąd pamietam. Proponuje dzwonić do skutku ewentualnie sprobować na różne numery telefonów nie koniecznie serwisowe, ze strony proabitu.

Pozdrawiam.

kaeres

Badz cierpliwy, czasami serwis ma obsuwe do 4 tygodni.
Jakbys po 2 miesiacach sie tak burzyl to rozumie.

potencjalny klient to taki ktory jeszcze nie nabyl towaru danego sprzedawcy wiec blad skladniowy sie wdarl w Twoje zdanie.

volverin

Dzięki za sprostowanie tekstu ale jak wszyscy rozumieją iż zwłoka prawie 3 tygodni może zdziałac wiele błędów,więc jak minie 4 tydzień będę się bużył bardziej….!

rutra

po odebraniu wiwy z serwsiu, po wymianie optyki i po obejrzeniu zaledwie 4 filmów, problemy powróciły, tym razem filmy sie zacinają ale w innym sposób, obraz się zatrzymuje, na ułamek sekundy i przerzuca film o jakieś 10 sekund do przodu, gdyby nie przwijanei obrazu do przodu, nie zauważało by się, że film się zacina, poza tym oglądając orginalne płyty DVD, wiwa, na sekunde zacina się pomiedzy rozdziałami filmu, katastrofa, poczekam jak problem się nasili i spotęguje i znowu oddam do serwisu, do skutku, aż do wymiany na nowy sprawny sprzęt.

NIE POLECAM NIKOMU WIWY,

micek1968

ja już chyba od pół miesiaca próbuję zgłosić uszkodenie do serwisu… telefonów wogóle nie odbierają a na maila że mam problemy z odtwarzaniem i prosze o zgłoszenie uszkodzenia odpowiedzieli mi żebym sobie coś tam poprzestawiał w SETUPie… poprzestawiałem … zadziałało na krótko i znów się zrąbało (nawet jest gorzej niż było)… jak napisałem że już nic nie będę robił (proponowano upgrade biosu) i chcę zgosić uszkodzenie to się nie odezwali wogóle … To jest trzecia WIWA w mojej rodzinie (dwie poprzednie działają idealnie, 128USB to był błąd) ale niestety ostatnia…. już nigdy nie kupię WIWY !!! Szkoda mi tylko tych 170 zł bo tak to bym już dawno spuścił ją z czwartego piętra…

rutra

> micek1968 o 2007-04-07 19:39:40 napisał:
>
> ja już chyba od pół miesiaca próbuję zgłosić uszkodenie do serwisu…
> telefonów wogóle nie odbierają a na maila że mam problemy z odtwarzaniem i
> prosze o zgłoszenie uszkodzenia odpowiedzieli mi żebym sobie coś tam
> poprzestawiał w SETUPie… poprzestawiałem … zadziałało na krótko i znów
> się zrąbało (nawet jest gorzej niż było)… jak napisałem że już nic nie
> będę robił (proponowano upgrade biosu) i chcę zgosić uszkodzenie to się
> nie odezwali wogóle … To jest trzecia WIWA w mojej rodzinie (dwie poprzednie
> działają idealnie, 128USB to był błąd) ale niestety ostatnia…. już nigdy
> nie kupię WIWY !!! Szkoda mi tylko tych 170 zł bo tak to bym już dawno
> spuścił ją z czwartego piętra…

dzwoń do serwisu aż do skutku (emeile odpadają), mnie dopiero po 2 godzinach udało się dodzwonić, pani powinna ci podać numer do kuriera, z którego korzysta Proambit i wyślij, pewnie napiszą że zmienili optyke, i tak nie będzie działać, więć wyślij znowu, jeśli masz dwie poprzednie wiwy, to nie musisz się martwić, że nie masz na czym oglądać, reklamuj, aż do skutku, masz na to dwa lata, może wymienią sprzęt,

Cuba

No to mam dla Ciebie raczej złe wieści. Oddałem swój sprzęt 21.02.2007 a może będę miał oby naprawiony gdzieś koło 16.o4.2007 ( i raczej w to wątpię ). Na pewno już nie kupię więcej sprzętu tej firmy i każdemu odradzam. Wysłałem notkę reklamacyjną ale jak zwykle mnie olali ot taka firma kogucuk :-(.

Dewasto

Hmm…. Ja w takich przypadkach radze postąpić tak.
Dystrybutor(sklep,sprzedawcz) u kturego kupiony był sprzent firmuje gwarancje,wiec najlepiej zanieść sprzent do punktu w którym byłkupiony i nie przyjmować odmowy gdyrz to on powinien załatwić ta sprawę.Sprzedawcy nie zbędą bo to on rozprowadza ich sprzet i ma podpisaną z nimi umowę w której jest zawarta nota że firma zobowiązana jest do serwisowania lub napraw sprzetu w ramach gwaranci.Dodatkowo co jakiś czas zjawia się przedstawiciel danej firmy w punkcie sprzedaży i to sprzedawcy ułatwia załatwienie sprawy napraw.Te zasady dotyczą każdego produceta.
Powodzenia.

Cuba

Dewasto
Ależ właśnie tak zrobiłem. Czyli gdy nie mogłem sie połączyć z kurierem aby zabrał mi uszkodzony sprzęt, zawiozłem to badziewie do sklepu. I do dzisiaj czekam aby mi wreszcie naprawili i odesłali. Kpina w żywe oczy chyba oleję ten złom i kupię dzieciom coś markowego z porzadnym serwisem.

rutra

> Dewasto o 2007-04-09 21:11:30 napisał:
>
> Hmm…. Ja w takich przypadkach radze postąpić tak.
> Dystrybutor(sklep,sprzedawcz) u kturego kupiony był sprzent firmuje
> gwarancje,wiec najlepiej zanieść sprzent do punktu w którym byłkupiony i nie
> przyjmować odmowy gdyrz to on powinien załatwić ta sprawę.Sprzedawcy nie
> zbędą bo to on rozprowadza ich sprzet i ma podpisaną z nimi umowę w której
> jest zawarta nota że firma zobowiązana jest do serwisowania lub napraw sprzetu
> w ramach gwaranci.Dodatkowo co jakiś czas zjawia się przedstawiciel danej
> firmy w punkcie sprzedaży i to sprzedawcy ułatwia załatwienie sprawy
> napraw.Te zasady dotyczą każdego produceta.
> Powodzenia.

Żaden sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania sprzętu, jest to ich tylko wolna wola, większe sieci przyjmują aby nie tracić klijentów, w mniejszych punktach różnie to bywa

skaza

> rutra o 2007-04-10 05:12:26 napisał:
>
> Żaden sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania sprzętu, jest to ich tylko
> wolna wola, większe sieci przyjmują aby nie tracić klijentów, w mniejszych
> punktach różnie to bywa

To ile w sumie czekałeś na zwrot ? Mi mija 3 tydzień jak wysłałem.
pisałem meila do nich jak sprawa wygląda ale bez odpowiedzi, no a z tymi telefonami do nich no to wiadomo- głuche !!!!!!!

skaza

Jest!!!
Otrzymałem ją parę dni temu,przetestowałem i chodzi wszystko ok!
Wydaje mi się że nawet lepiej,bo szybciej otwiera całą płytę i poszczególny film.
tylko ciekawe jak długo będzie tak sprawna

Proszę czekać…