W tym odcinku Melek i jej goście odpowiadają na takie zagadnienia jak: co sprawia, że utożsamiamy się z bohaterem gry, oraz do jakiego stopnia gry typu „bijatyka” odzwierciedlają realną walkę. Kwestie te wyjaśnią projektanci gier i zawodnik sztuk walki. Przykładowe gry: „Johann Sebastian Joust” (2013), „Street Fighter II” (1992), „Nidhogg” (2014) i MadWorld (2009)
Współtworzą tę stronę dodaj treści

Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji o filmie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tego filmu:

1
Lemiur
28 pkt.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

  • Plakaty
  • Zwiastuny
  • Zdjęcia

Pozostałe

  • Komentarze
  • Nagrody
  • Wiadomości
  • Wytwórnie
  • Seanse TV
  • Repertuar
  • Inne strony www

Proszę czekać…