W tym odcinku Melek i jej goście odpowiadają na takie zagadnienia jak: co sprawia, że utożsamiamy się z bohaterem gry, oraz do jakiego stopnia gry typu „bijatyka” odzwierciedlają realną walkę. Kwestie te wyjaśnią projektanci gier i zawodnik sztuk walki. Przykładowe gry: „Johann Sebastian Joust” (2013), „Street Fighter II… zobacz więcej
W tym odcinku Melek i jej goście odpowiadają na takie zagadnienia jak: co sprawia, że utożsamiamy się z bohaterem gry, oraz do jakiego stopnia gry typu „bijatyka” odzwierciedlają realną walkę. Kwestie te wyjaśnią projektanci gier i zawodnik sztuk walki. Przykładowe gry: „Johann Sebastian Joust” (2013), „Street Fighter II” (1992), „Nidhogg” (2014) i MadWorld (2009) Lemiur
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji
o filmie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tego filmu:
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…