Czy gry wideo są przesiąknięte jakąś ideologią czy propagandą? Nierzadko gra wyprodukowana w amerykańskich studiach ukazuje amerykański punkt widzenia czy amerykański styl życia. Z kolei gra zrobiona przez Japończyków ukazuje japoński model kobiety przejęty z tamtejszej kultury. Czy istnieją gry wywrotowe? Jaka ideologia jest odzwierciedlona w takich produktach jak: Homefront (2011), Sims 4 (2014), Grand Theft Auto V (2013) czy Gal*Gun (2012)? O tym opowiedzą Trinity i jej eksperci (politolog i badacz gier komputerowych).
Obsada dodaj obsadę
Reżyseria Ocena
Scenariusz Ocena
Producenci Ocena
Aktorzy Ocena
Trinity
Ona sama
Olivier Mauco
On sam
Miguel Sicart
On sam
Zdjęcia Ocena
Kompozytorzy Ocena
Kostiumy Ocena
Montaż Ocena
Muzyka Ocena
Charakteryzacja Ocena
Scenografia Ocena
Dźwięk Ocena
Efekty specjalne Ocena
Pozostała Ekipa Ocena
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

  • Plakaty
  • Zwiastuny
  • Zdjęcia

Pozostałe

  • Komentarze
  • Nagrody
  • Wiadomości
  • Wytwórnie
  • Seanse TV
  • Repertuar
  • Inne strony www

Proszę czekać…