Czy gry wideo są przesiąknięte jakąś ideologią czy propagandą? Nierzadko gra wyprodukowana w amerykańskich studiach ukazuje amerykański punkt widzenia czy amerykański styl życia. Z kolei gra zrobiona przez Japończyków ukazuje japoński model kobiety przejęty z tamtejszej kultury. Czy istnieją gry wywrotowe? Jaka ideologia jest odzwierciedlona w takich produktach jak: Homefront (2011), Sims 4 (2014), Grand Theft Auto V (2013) czy Gal*Gun (2012)? O tym opowiedzą Trinity i jej eksperci (politolog i badacz gier komputerowych).
Nie mamy jeszcze recenzji do tego filmu, bądź pierwszy i napisz recenzję.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

  • Plakaty
  • Zwiastuny
  • Zdjęcia

Pozostałe

  • Komentarze
  • Nagrody
  • Wiadomości
  • Wytwórnie
  • Seanse TV
  • Repertuar
  • Inne strony www

Proszę czekać…