Ekipa

8,0
Serial opowiada o czterech przyjaciołach z Queens, którzy postanawiają wykorzystać szansę, jaką dał im los i zaskakująco dobrze odnajdują się w pełnym absurdów wielkim świecie Hollywood, gdzie seks, imprezy oraz superagenci są na porządku dziennym.
Odcinki 96 dodaj odcinek
Sezony
Zbliża się dzień premierowego pokazu filmu „Aquaman”. Cała ekipa przygotowuje się na największe wydarzenie w karierze Vince’a. Drama i Turtle poszukują odpowiednich partnerek, z którymi mogliby pokazać się na premierze, i rozdają darmowe bilety wstępu wszystkim napotkanym ślicznotkom. Vince jest jedyną osobą, która nie martwi się, kto pojawi się u jej boku tego wieczoru. Zależy mu jedynie na tym, aby na premierę przybyła jego matka. Pani Chase nigdy nie podróżowała i boi się sama jechać na Zachodnie Wybrzeże. W końcu E namawia ją, aby zabrała ze sobą ze sobą jego matkę i matkę Turtle'a. W tym samym czasie Ari zaczyna urządzać się w nowym biurze.
Nadchodzi dzień premiery "Aquamana" i cała ekipa żyje w ogromnym stresie. Pierwsze prognozy wpływów ze sprzedaży biletów są obiecujące, a wstępne wyniki ze Wschodniego Wybrzeża przekraczają najśmielsze oczekiwania. Ekipa i realizatorzy mają nadzieję, że będzie to jeszcze bardziej kasowy film niż "Spider-Man". Chcąc uciec od medialnego szumu, Vince i jego koledzy postanawiają zrobić sobie wypad do Doliny. Wycieczkę psuje im nieznośny upał oraz trzymająca ich w napięciu niepewność co do wyników sprzedaży biletów. Chcąc wyluzować się, całe towarzystwo pojawia się bez zaproszenia na imprezie organizowanej przez jedną z lokalnych szkół średnich, gdzie Vince może wreszcie wcielić się na chwilę w bohatera filmu „U progu sławy ". Kiedy po długich poszukiwaniach odnajduje ich Ari, pijany Vince świętuje swój wielki dzień na dachu szkoły. Agent informuje go, że "Aquaman" ma szansę przynieść największe zyski ze sprzedaży w pierwszym tygodniu pokazów.
Vince zdobywa status wielkiej gwiazdy filmowej, co daje całej ekipie kolejny pretekst do hucznego świętowania. W trakcie imprezy niespodziewanie dołącza do nich Dom, dawno niewidziany szkolny kolega, który wyszedł właśnie z więzienia na zwolnienie warunkowe. Ponieważ Dom wziął kiedyś na siebie winę Vince’a, ten czuje się w obowiązku pomóc koledze, który znalazł się w trudnej sytuacji. Wkrótce jednak okazuje się, że Eric, Drama i Turtle bardzo ciężko znoszą obecność Doma. Na ich nieszczęście Vince zatrudnia "Dominatora" jako swojego nowego szefa ochrony. Nic nie zapowiada więc jego rychłego wyjazdu. W międzyczasie Ari robi, co może, aby uchronić swoją córkę przed kontaktami z egocentrycznym nastoletnim gwiazdorem, który ma wobec niej nie do końca uczciwe zamiary.
"Aquaman" bije rekordy oglądalności na całym świecie. Vince może teraz przebierać w ofertach i sam wybrać kolejny projekt. Niedługo potem dzwoni do niego Ari z informacją, że może ubiegać się o rolę Pablo Escobara w obrazie "Medellin". Aby zdobyć angaż, Vince musi zrobić dobre wrażenie na producencie filmu, Philu Rubinsteinie. Cała ekipa wybiera się na przyjęcie w rezydencji Rubinsteina w Santa Barbara. Vince wkrada się w łaski producenta i wszystko układa się wprost idealnie do chwili, kiedy podczas imprezy z domu znika cenna replika Shreka. Głównym podejrzanym staje się natychmiast Dominick, ale były kryminalista nie przyznaje się do winy. W przeciwieństwie do Vince’a, który stoi murem za swoim przyjacielem, Turtle, Drama i E nie wierzą w jego zapewnienia. Szanse na rolę w filmie "Medellin" nikną, kiedy Dom w końcu przyznaje się do kradzieży. Ekipa zwalnia go i chce podrzucić lalkę na miejsce. Wtedy dociera do nich nowa, nie najlepsza wiadomość. Podjęto decyzję o realizacji kolejnej części "Aquamana", niestety zdjęcia mają być kręcone w tym samym czasie co zdjęcia do "Medellin."
Przy wsparciu Ariego i Erica, Vince zaczyna naciskać na wytwórnię filmową, aby przełożyła termin realizacji zdjęć do "Aquamana 2", co umożliwiłoby mu pracę na planie wymarzonego projektu. W końcu, udaje im się wynegocjować przełożenie terminu o 65 dni, ale Paul Haggis, reżyser „Medellin", nie zgadza się na przeróbki scenariusza ani skrócenie planów zdjęciowych. W sukurs przychodzi Eric, któremu udaje się przekonać reżysera, aby zaczął pracę po zakończeniu zdjęć do „Aquamana”. To rozwiązanie zadowala wszystkie strony. Vince umawia się na spotkanie z szefem wytwórni Warner Brothers, aby zakomunikować mu dobre wieści. W tym samym czasie Ari stara się wybić swojej córce z głowy amory z Maxem. Nie mając innego pomysłu, postanawia pozbyć się kłopotliwego klienta i przekazać Maxa pod opiekę Penny Marshall, która zamierza zrealizować z jego udziałem horror dla nastolatków. Turtle chce spotkać się z Arim. Utwory Saigona zaczynają pojawiać się na antenach różnych stacji radiowych, co wzbudza zainteresowanie wielu wytwórni muzycznych. Drama dołącza do Turtle'a i Ariego podczas lunchu i wymusza na agencie zgodę na przyjęcie go do grona stałych klientów. Wynik spotkania Vince’a z szefem wytwórni wprawia w zdumienie wszystkich członków ekipy. Wielki Boss zmienił zdanie w sprawie „Medellin" – nie chce, aby Aquaman występował w każdym wielkobudżetowym filmie, który pojawi się w kolejnym sezonie w repertuarze kin. Przyparty do muru Vince żąda 20 milionów dolarów za sequel.
Alan oferuje Vince'owi 12,5 miliona za występ w sequelu "Aquamana". Aktor jednak mimo wszystko chciałby wystąpić w "Medellin". Dowiaduje się jednak, że rola w filmie została zaproponowana Benicio Del Toro. Eric poznaje Tori, przyjaciółkę Sloan, która namawia E na trójkąt.
Eric ma wyrzuty sumienia, że zamiast w ramionach Sloan obudził się u boku Tori. Aby rozgrzeszyć się i poprawić sobie samopoczucie, odnajduje Tori w hotelu i postanawia ją przeprosić . Jego plan obraca się w niwecz, gdy odkrywa, że Tori nie jest mu obojętna. Ari rozwiązuje umowę z Terrance’m i udaje mu się wynegocjować 11 milionów tytułem odszkodowania. Wkrótce potem wyrusza na poszukiwanie nowego przestronnego biura. Zwiedzając kolejne obiekty, spotyka przypadkowo byłego współpracownika (i bliskiego znajomego Terrance’a), Adama Daviesa. Eric nie może przestać myśleć o Tori. Ponownie spotyka ją na organizowanej przez Sloan aukcji charytatywnej. Jego dziewczyna jest zajęta licytacją kolacji z Vince’m, który zabawia się w szatni z kelnerką. Tori proponuje Ericowi kolejny trójkąt (tym razem bez żadnych ograniczeń, jeśli tylko uda się mu przekonać do tego Sloan). Nie wiedząc, co ma robić, Eric wychodzi ukradkiem z przyjęcia. Adam Davies składa Ariemu nieoczekiwaną propozycję – albo nawiąże współpracę z jego nową agencją i podpisze z nim umowę opiewającą na milion dolarów, albo poinformuje Terrence’a o jego wielkich planach. Ari wie, że znajduje się w sytuacji bez wyjścia i przystaje na propozycję Adama. Tori spędza noc w mieszkaniu Sloan. Eric czeka na okazję, aby porozmawiać z nią w cztery oczy. Tori przyznaje, że jest nim zainteresowana, ale jednocześnie stwierdza, że Eric nie powinien rezygnować dla niej z dotychczasowego związku.
Vince może na chwilę odetchnąć, kiedy dowiaduje się, że studio planuje wypuścić film "Queens Boulevard" do 1200 kin. Jednak Billy Walsh, reżyser projektu nie zgadza się na to, po tym producenci przejęli inicjatywę artystyczną nad filmem. Drama denerwuje się z powodu przesłuchania do pilota nowego serialu Edwarda Burnsa.
Mężczyzźni wyruszają do Las Vegas. Vince ma dostać tam 100 tys. dolarów za samo pokazanie się na imprezie. Ari dołącza także do tej wyprawy. Drama daje się przekonać, kiedy Vince wspomina o ulubionym masażyście Johnny'ego. Eric spotyka na miejscu Setha Greena, który natarczywie chce, by ten wspomniało o nim Sloan.
Eric odwiedza Ariego, by w końcu załatwić Vince'owi nowy projekt. Ari przedstawia go legendarnemu producentowi, Bobowi Ryanowi. Vince spędza dzień w bibliotece i poznaje pewną dziewczynę. Turtle ma jechać podpisać kontrakt z wytwórnią. Jednak na miejscu brakuje Saigona. Mężczyzna musi odszukać go do godziny 17, inaczej umowa przepadnie.
Eric, Ari i Bob Ryan prezentują pomysł na film o zespole The Ramones szefom wytwórni. Wkrótce potem Ari i Bob zaczynają zastanawiać się nad sensem realizacji na wpół biograficznego filmu. Spotkanie okazuje się wielkim niewypałem i E przekonuje Boba, aby na kolejnym zebraniu głos zabierał wyłącznie Ari. To nie zadowala agenta, który chcąc pozbyć się Boba, wysyła go na spotkanie do niewłaściwej wytwórni. Rozpoczynają się zdjęcia do pilotażowego odcinka nowego serialu z udziałem Dramy. Najstarszy z braci Chase dostaje na planie ataku paniki. Na dodatek reżyser Ed Burns postanawia rozbudować jego rolę o kolejne sceny i długie monologi, co wprawia Dramę w jeszcze większe przerażenie. Kiedy zawodzą wszystkie środki (m.in. nieustanne powtarzanie zdania - "nie jesteś beksą "), Drama zamyka się w swojej garderobie, by tam doprowadzić się do ładu. W końcu z powodzeniem odgrywa scenę. Saigon nie wie, co ma robić z gwałtownym przypływem gotówki, a Turtle postanawia kupić sobie Fukijamy, czerwone, bardzo modne buty z limitowanej serii. Vince towarzyszy mu w wyprawie do sklepu.Chcąc pozbyć się Boba, Ari przedstawia projekt filmu o The Ramones wytwórni Universal. Jest tylko jedno „ale” – Bob dowiaduje się, że został „wyrolowany” z umowy i odwiedza Alana, swojego dobrego znajomego z Warner Bros, by sprzedać mu prawa do scenariusza.
Po utracie projektu o Johnnym Ramone, Vince postanawia zwolnić swojego agenta, Ariego. Wraz ze swoją ekipą wyruszają na poszukiwanie nowej agencji. Ari postanawia unikać Chase'a, do czasu, aż ten zmieni swoją decyzję...
Zbliżają się urodziny Vincenta. Turtle zajmuje się organizacją przyjęcia dla swojego przyjaciela. Ari po tym jak został zwolniony przez aktora, chciałby móc uczestniczyć w imprezie urodzinowej. Podczas spotkania z Vincem i E, Ari za prezent wręcza jubilatowi scenariusz upragnionego filmu "Medellin", twierdząc, ze jest szansa na jego zrealizowanie. Amanda za to organizuje spotkanie z Samem Medesem, który ma wyreżyserować film "Glimpses".
Eric zamierza wyjechać na parę dni z Sloan. Vince chciałby pojechać razem z E, więc szuka partnerki, która towarzyszyłaby mu podczas wycieczki. Turtle i Drama udają się do parku z psem, by poderwać dziewczyny. Ari zamierza podpisać umowę z Jayem Lesterem, telewizyjnym scenarzystą. Do tego jednak potrzebuje pomocy swojego asystenta, Lloyda.
Ari nie może otrząsnąć się z utraty Vince'a. Załamanie to zaczyna wpływać na jego pracę. Niegdyś zwalnianie swoich pracowników sprawiało mu przyjemność. Kiedy Barbara Miller każe mu zwolnić Roba Rubino, daje szansę na poprawę. Amanda, nowa agentka Vince'a jest zirytowana unikaniem jej przez swojego klienta i Erica. Chase wraz ze swoją ekipą dochodzi do wniosku, że proponowany przez nią nowy projekt nie jest w rzeczywistości tak dobry, jak myśleli na początku.
Vince zgadza się na propozycję Amandy, by rozładować panujące napięcie seksualne między nimi. Kiedy Drama dowiaduje się, że jego dawny kolega Pauly Shore chce go ośmieszyć w jego pilotażowym odcinku programu z ukrytą kamerą, ten wstępnie zgadza się brać w nim udział. Ariego odwiedza jego przyjaciel, przywożąc swoją młodą, atrakcyjną narzeczoną i ogłaszając, że zarobił 45 mln $ na znaczkach.
Ari dowiaduje się od Nicky'ego Rubinsteina o tym, że Del Toro porzucił projekt "Medillin" i Vince ma szansę na angaż. Jest jednak dzień Yom Kippur, więc żona Ariego nie pozwala mu zajmować się sprawami zawodowymi. Vince zabiera przyjaciół na gonitwę koni. Drama obstawia na konia, który jest jego zdaniem pewniakiem.
Johnny Drama denerwuje się premierą swego pilotażowego odcinka nowego serialu. Nie chce znać recenzji krytyków na ten temat. Vince wraz z E spotykają się z Joe Robertsem, mając nadzieję, że popchną projekt "Medellin" do przodu. Kiedy mężczyzna stawia im niekorzystne ultimatum, Eric i Vincent decydują się wykupić scenariusz i zostać producentami filmu.
Vince sprzedaje swoją rezydencję, aby wykupić prawa do „Medellin”. W całą sprawę angażuje się Ari. Nalega, aby aktor i E spotkali się z jakimś podejrzanym typkiem, który jest gotów wyłożyć pieniądze na projekt.Sprawy wyglądają obiecująco do chwili, kiedy okazuje się, że Nika, żona Yaira, jest żywo zainteresowana Vince’m. Drama zostaje telefonicznie wezwany do rezydencji Bretta Ratnera, gdzie okazuje się, że jego numer został wybrany przez pomyłkę. Faktycznym partnerem do rozmowy miał być nastoletni aktor występujący w serialu. Johnny odmawia opuszczenia domu bez kolejnej propozycji i w końcu Ratner oferuje mu nieciekawą rolę kierowcy autobusu. Turtle umawia się na wymarzoną randkę z Kelly, ale spotkanie nie udaje się z powodu interwencji jej rodziny. Na dodatek Turtle zostaje dosłownie przegoniony przez Rufusa, ojca dziewczyny. Vince ma więcej szczęścia w negocjacjach z Yairem, który dosłownie podaje mu czek na srebrnej tacy. Jest tylko jedno „ale” - Vince musi udać się na górę domu, aby przespać się z Niką. Po złożeniu tej niekonwencjonalnej oferty potencjalny inwestor udaje się w towarzystwie Ariego i E na partię bilarda, zostawiając rozdartego Vince’a samotnego w salonie.
Vince jest bliski wprowadzenia się do hotelu Mondrian. Jego koledzy mają mu za złe, że odrzucił niemoralną propozycję Yaira, który był gotów sfinansować realizację „Medelin”. Robią mu wymówki głównie dlatego, że ich własne sprawy nie mają się najlepiej. Wbrew radom przyjaciół, E wprowadza się do Sloan, a Turtle i Drama wyruszają na poszukiwania obskurnego mieszkanka. Shauna wyjaśnia Dramie, że zakup mieszkania w złej dzielnicy może fatalnie wpłynąć na wizerunek jego brata. Turtle i Drama rozpoczynają nieudolne negocjacje i w końcu płacą 100 tys. dolarów więcej za apartament wart 1,4 miliona. Johnny pakuje się w poważne kłopoty finansowe, a Vince i E z ulgą dowiadują się, że ich projekt filmowy chce sfinansować Nick Rubinstein, który może wykorzystać środki ze swojego funduszu powierniczego. Niestety, może wyłożyć tylko połowę budżetu, jaki według wytwórni jest potrzebny do zakończenia zdjęć. W przypływie geniuszu E namawia Walsha, który „stara się przywrócić klasę filmom porno”, aby wyreżyserował „Medellin”, dysponując okrojonym budżetem. Ekipa otwiera butelkę szampana, aby uczcić pierwszą produkcję E, kiedy Walsh nieoczekiwanie oświadcza, że chce nakręcić cały film po hiszpańsku. Wznosząc toast, Vince komentuje -„To może być dobry pomysł."
Więcej informacji

Proszę czekać…