Legendarny El Mariachi wychodzi z odosobnienia, aby udaremnić zamach na prezydenta Meksyku i przy okazji, wyrównać stare porachunki.
Niedopracowanie scenariusza
  • Agentka Ajedrez używa rewolweru z tłumikiem. Jednak do tego rodzaju broni nie można stosować tłumika.
  • W filmie prezydent Meksyku nosi wstęgę, mimo że nie jest jeszcze zaprzysiężony. W rzeczywistości głowa tego państwa może nosić taką przepaskę wyłącznie, gdy jest już zaprzysiężona.
Niespójności w fabule
  • Po zamieszkach podczas trwania Dnia Zmarłych, kiedy obok Sandsa stoi chłopiec, zza okularów agenta można zobaczyć jego oczy. Tymczasem bohater stracił je we wcześniejszych wydarzeniach.
  • Gdy Sands po raz pierwszy spotyka chłopca, sprzedającego gumę do żucia, ujęcie dzieciaka jest odwrócone. Można to dostrzec, patrząc na napisy na paczce gumy.
  • W scenie pod koniec filmu, kiedy Sands zostaje postrzelony w ramię, wyraźnie widać wybuchającą petardę.
  • W scenie, w której agent Sands śledzony jest przez płatnego zabójcę z kartelu, widać, że w dłoni trzyma mały pistolecik. Tymczasem później wyciągnął go spod ubrania.
  • W scenie, kiedy postrzelony w ramię Sands ściąga kurtkę, na jego ciele nie widać rany po kuli. Pojawia się ona dopiero w kolejnych ujęciach.
  • Gdy w pałacu prezydenckim generał zostaje trafiony w oba kolana i głowę, możemy zauważyć niewielki ruch jego lewej stopy.
  • W scenie, kiedy El Mariachi i Carolina biegną na autobusie tuż przed jego kolizją z cysterną, widać, jak znikają dziury po kulach w jego dachu.
  • Na samym początku filmu, w scenie strzelaniny, El Mariachi celuje do Marqueza z pistoletu. W następnym ujęciu broń ta zmienia się na rewolwer.
  • W scenie, kiedy Fideo uzbraja bombę w futerale swojej gitary, zamyka pokrywę. W kolejnym ujęciu wstaje, a futerał jest otwarty. Gdy w kolejnym ujęciu za pomocą zdalnego sterowania kieruje go na wrogów, ten znów jest zamknięty.
  • Gdy El i Carolina uciekają z hotelu, bohaterowie wyskakuje przez okno. Widać, że Carolina wystawia całą nogę za okno, jednak w kolejnym ujęciu opiera ją na parapecie.
  • Kiedy po stracie oczu oszołomiony agent Sands wyłania się z budynku, widać, że raz jego włosy są uczesane i schowane za uszami, a raz luźno zwisają z głowy. Sytuacja ta powtarza się kilkukrotnie.
  • W scenie, kiedy Sands kilkukrotnie strzela do zabójcy z kartelu ze swojego pistoletu, widać, że po oddaniu pierwszej serii kończą mu się naboje. Jednak mimo to chwilę później, bez wcześniejszego przeładowania broni, ponownie strzela.
  • Lorenzo w ramach ćwiczeń strzela do butelki alkoholu, którą trzyma jego brat. W kolejnym ujęcia widać, że butelka jest już zupełnie inaczej rozbita, w inny sposób trzymana i ma jeszcze dodatkowo etykietkę.
  • El dwukrotnie strzela w nogi generała ze swojej dubeltówki. W tym momencie ten rodzaj broni nie ma już amunicji. Jednak po chwili bohater strzela z niej po raz kolejny.
Obce elementy w kadrze
  • W scenie oglądania walki z bykiem w okularach Sandsa można zobaczyć odbijającą się postać kamerzysty.
Brak ciągłości
  • Kiedy agent Sands przeszukuje zwłoki Beliniego, widzimy, że aktor grający nieboszczyka, oddycha, a do tego ciągle zmienia się długość papierosa Sandsa pomiędzy poszczególnymi ujęciami.
Więcej informacji

Proszę czekać…