Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Aleksander Ścibor-Rylski | ||
Aleksander Sajkow
(drugi reżyser)
|
||
Gerard Zalewski
(drugi reżyser)
|
||
Marian Ziętkiewicz
(współpraca)
|
||
M. Ciupka
(współpraca)
|
||
Ulrich Kanakowski
(współpraca)
|
||
Eugenia Jaśkiewicz
(współpraca)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Aleksander Ścibor-Rylski | ||
Producenci | Ocena | |
Tadeusz Karwański
kierownik produkcji
|
||
Marek Dobrowolski
kierownik produkcji (drugi)
|
||
Bogusław Kozakiewicz
kierownik produkcji (drugi)
|
||
Mieczysław Adler
kierownik produkcji (współpraca)
|
||
Henryk Szlachet
kierownik produkcji (współpraca)
|
||
Waldemar Prokopowicz
kierownik produkcji (współpraca)
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Jerzy Matałowski
Piotr Horodecki
|
6,0
|
|
Evelyn Opoczynski
Anna Maria Boehme
|
||
Józef Nowak
Marczewski, kolejarz
|
7,5
|
|
Marian Opania
Truchaczek, harcerz
|
7,9
|
|
Tadeusz Kalinowski
Przodownik Rubach
|
7,3
|
|
Henryk Bąk
Generał
|
8,0
|
|
Jan Machulski
Major, komendant miasta
|
7,7
|
|
Bolesław Abart
Niemiec
|
||
Adolf Chronicki
Jóźwiak, instruktor LOPP
|
||
Władysław Dewoyno
Polak walczący wraz z harcerzami
|
7,0
|
|
Zbigniew Dobrzyński
Żołnierz dowodzący strażą tylną
|
||
Adam Dzieszyński | ||
Zbigniew Józefowicz
Hufcowy
|
||
Teresa Marczewska
Dziewczyna z bielizną na strychu
|
5,5
|
|
Jerzy Kaczmarek
Policjant w składnicy broni
|
||
Janusz Kłosiński
Ojciec Piotra
|
7,3
|
|
Tadeusz Kosudarski
Mężczyzna odprowadzający Piotra do miejsca internowania Niemców
|
4,0
|
|
Jerzy Kozłowski | ||
Andrzej Krasicki
Oficer w sztabie
|
||
Jarosław Kuszewski | ||
Eliasz Kuziemski
Lekarz
|
||
Zdzisław Kuźniar
Kolejarz
|
||
Krzysztof Litwin
Żołnierz
|
||
Stanisław Łopatowski |
9,0
|
|
Mieczysław Łoza
Polak przepytujący pastora
|
7,7
|
|
Ferdynand Matysik
Niemiec przy selekcji Polaków
|
7,2
|
|
Janusz Michalewicz
Piekarczyk
|
||
Leon Niemczyk
Komendant policji
|
7,7
|
|
Leopold Rene Nowak
Jarocki
|
||
Józef Morgała | ||
Kazimierz Orzechowski | ||
Łukasz Pijewski | ||
Andrzej Pstrąg | ||
Halina Romanowska | ||
Michał Rosiński | ||
Andrzej Saar | ||
Jerzy Schejbal | ||
Czesław Stopka | ||
Marian Wiśniowski | ||
Tomasz Zaliwski
Malina
|
||
Jerzy Zass | ||
Axel Dietrich
Konrad Neumark, kuzyn Anny Marii
|
||
Kurt Kachlicki
Glaser, przywódca niemieckiej bojówki
|
||
Herbert Köfer
Pastor Niemeyer
|
||
Gerhard Rachold
Kuno
|
||
Adolf Peter Hoffmann
Wilhelm Neumark, ojciec Konrada
|
||
Gerhard Lau | ||
Fred Ludwig | ||
W. Wilk | ||
Günter Drescher | ||
Ulrich Kanakowski | ||
R. Penka | ||
Günther Polensen | ||
Willi Schrade | ||
E. Steinert | ||
Bernd Storch | ||
Edward Linde-Lubaszenko
Komendant policji (głos) (niewymieniony w czołówce)
|
7,5
|
|
Witold Pyrkosz
Hufcowy (głos) (niewymieniony w czołówce)
|
8,1
|
|
Damian Damięcki
Piotr Horodecki (głos) (niewymieniony w czołówce)
|
7,8
|
|
Zdjęcia | Ocena | |
Kurt Weber |
8,0
|
|
Janusz Zachwajewski
(współpraca)
|
||
Henryk Mazurczak
(współpraca)
|
||
Edward Kłosiński
(współpraca)
|
8,0
|
|
Kompozytorzy | Ocena | |
Wojciech Kilar |
8,3
|
|
Kostiumy | Ocena | |
Alicja Wasilewska | ||
B. Goryszewska | ||
Montaż | Ocena | |
Irena Choryńska | ||
Jadwiga Jakubowska
(współpraca)
|
||
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Zbigniew Dobracki
charakteryzator
|
||
Maria Maziarz
charakteryzator (współpraca)
|
||
Scenografia | Ocena | |
Anatol Radzinowicz
scenograf
|
||
Wiesław Śniadecki
scenograf
|
||
Tadeusz Kosarewicz
scenograf (współpraca)
|
||
Marek Iwaszkiewicz
scenograf (współpraca)
|
||
Edmund Siekierski
scenograf (współpraca)
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Ryszard Patkowski
dźwięk
|
||
Jan Franciszczak
dźwięk (współpraca)
|
||
Kazimierz Siczek
dźwięk (współpraca)
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Wiesław Pyda
operator kamery
|
||
Rajmund Kuczma
konsultant
|
||
Franciszek Łachut
konsultant
|
||
Antoni Byszewski
konsultant
|
||
Jan Marciszak
konsultant
|
||
Jan Rybkowski
konsultant (ds. artystycznych)
|
Pozostałe
Proszę czekać…