Jest niedaleka przyszłość. Przez świat przetoczyła się fala wyniszczających wojen. Władza jest w rękach organizacji przestępczych, fanatycznych sekt religijnych. Wszystko wskazuje na to, że Apokalipsa jest bliska. Toorop nie zna innego życia niż wojna. Sztukę zabijania doprowadził do mistrzostwa. Jego światem rządzi… zobacz więcej
Jest niedaleka przyszłość. Przez świat przetoczyła się fala wyniszczających wojen. Władza jest w rękach organizacji przestępczych, fanatycznych sekt religijnych. Wszystko wskazuje na to, że Apokalipsa jest bliska. Toorop nie zna innego życia niż wojna. Sztukę zabijania doprowadził do mistrzostwa. Jego światem rządzi prosta zasada: zabijasz albo giniesz. Toorop nie zabija w imię żadnej idei, robi to dla pieniędzy. Przyjmując kolejne zlecenie nie spodziewa się, że tym razem ryzykuje znacznie więcej. Z pozoru zadanie wydaje się proste: w ciągu 6 dni trzeba przemycić pewną przesyłkę z Europy Wschodniej do Nawego Jorku. Przesyłką jest tajemnicza dziewczyna o imieniu Aurora. opis dystrybutora
„Babylon A.D.” to film słaby – co do tego chyba nikt nie ma złudzeń. Ale, wbrew pozorom, nie taki zły, jaki mógłby być. Albo inaczej: miał zadatki na coś o klasę lepszego. przeczytaj recenzję
Nowy koniec świata? przeczytaj recenzję
Możliwe spoilery O obsadzie — VIN DIESEL - TOOROP Urodzony w Nowym Jorku, jeden z najbardziej rozchwytywanych aktorów amerykańskich. Poza aktorstwem zajmuje się reżyserią oraz produkcją filmową. Jest także założycielem Tigon Studios, producenta gier komputerowych, w tym popularnej The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay. Znany jest przede wszystkim z roli Adriana Caparzo w dramacie... zobacz więcej
@kuba_wajda Całkiem możliwe, bo w wersji puszczanej w stanach wycięli wszystkie wtręty religijne oraz podmienili zakończenie. Pełną listę różnic można prześledzić tutaj – https://www.movie-censorship.com/report.php?ID=363040
Opowieść podobna do takiego filmu sci fi o świecie w którym nie rodzą się dzieci. jednak tamten wydaje mi się być lepszym filmem. Nie jest to wybitne osiągnięcie gatunku al widziałem gorsze.
Dobry film akcji 6(czyli dobre). Świat podzielony na dwie strony, standardowo źli ruscy i lepsi amerykanie i szmuglowanie biedaków przez granice lepszego świata. Twardy Twardziel przemyca przesyłkę w postaci niezwykłej dziewczyny z jednego końca świata na drugi w niezwykle ważnej misji, która ku"wielkim zaskoczeniu"okazuje się czymś jeszcze większym. Dobre kino akcji, dobre aby obejrzeć raz i zapomnieć, gdyby nie świetna muzyka i dynamiczna praca kamery. Fabuła całkiem sobie, coś nawet mogłoby zapowiadać interesujący sequel.
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji
o filmie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tego filmu:
Pozostałe
Proszę czekać…
dobry, o ile wyjdzie director’s cut… – Na świeżo mogę powiedzieć, że film całkiem znośny i wiarygodny, mimo, że niedaleka przyszłość wcale nie jest tak kolorowa jak byśmy sobie wyobrażali. Sporo akcji osadzonej w pięknie fotografującej się Europie Wschodniej, kręconej tropem dekadenckiego Madmaxa, gdzie chaos, rozpierducha, dzieci-śmieci i infrastruktura budowana z odpadów jest na porządku dziennym. Miłym akcentem jest występ ekipy Yamakasi, no i Gerard Depardieu w niespotykanym dotąd wcieleniu.
Oszczędzając wszystkim spoilera, powiem, że poza wszystkimi moimi plusami za akcję, scenografię, a nawet rolę Diesela, – niestety odnosi się nieodparte wrażenie, że film po prostu został wybrakowany, oczyszczony z elementów, które nadałby fabule logiki, a bohaterom motywacji. Dostajemy niestety szczątki czegoś, co wymaga obowiązkowego – mam nadzieję, że w wydaniu reżyserskim – uzupełnienia. Film pozostawia bowiem zbyt wiele niedomówień, domysłów i otwartych akcentów (choćby banalny z zapalaniem papierosa), które aż proszą się o błyskotliwe spuentowanie. Ja jestem pełny nadziei, że w DIRECTOR’S CUT znajdę to, co producencka selekcja spieprzyła… oby. ;)