Filmy kwiaciarka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kwiaciarka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Mowa ptaków

5,4
7,9
Tytułowa Mowa ptaków jest językiem, jakim posługują się wykluczeni z agresywnej, hałaśliwej większości: dręczony przez dzieci nauczyciel historii, wyrzucony z pracy polonista, trędowaty kompozytor, dziewczyna sprzątająca w domu bankiera, szpotawa kwiaciarka i zafascynowana kinem uczennica. Zepchnięci na out przez reprodukujący bezmyślność system, przez skandujące „Nie-na-wi-dzę! Nie-na-wi-dzę!” stadionowe bandy nazioli; na swoją obronę mają tylko ironię, kwiaty i cytaty z klasyków.
Barry B. Benson po ukończeniu szkoły musi wybrać sobie pracę. Problem w tym, iż owa sympatyczna pszczoła nie chce wykonywać do końca życia jednego zadania, marzy jej się coś więcej. Dlatego pewnego dnia decyduje się na pełną wrażeń wyprawę poza ul. Na zewnątrz poznaje kobietę, z którą bardzo szybko nawiązuje dobry kontakt. Sprawy ulegają komplikacji, gdy Barry dowiaduje się, iż ludzie przywłaszczają sobie miód. Truteń postanawia wytoczyć proces całej ludzkości…
Miłość zwycięży wszystko! Nawet nauczy mówić prawdę tak notorycznego kłamcę, jakim jest Marcin (Piotr Adamczyk). Jest królem życia: ma pieniądze, robi karierę, lubi kosztowne rozrywki i kobiety. Jednak pewnego dnia traci wszystko. Wczoraj człowiek sukcesu, dzisiaj finansowe dno. Jest jednak nadzieja: ciocia Nela (Beata Tyszkiewicz) z Anglii. Ciocia-milionerka ma jednak ciche marzenie spędzić ostatnie dni życia z Marcinem i jego żoną!!! Wtedy na drodze Marcina pojawia się Ania (Marta Żmuda Trzebiatowska) piękna, młoda i wrażliwa dziewczyna, która w pracy rozmawia z kwiatami. Cóż, dziewczyna, która kocha kaktusy i mówi do nich po imieniu to chyba jedyna osoba, która potrafi w kłamcy i cyniku dostrzec coś dobrego i zmienić go… A wtedy – nawet kolczasty kaktus potrafi zakwitnąć pięknym kwiatem.


Dona porzuciła właśnie jego dziewczyna Sherry (Julie Delpy). Mężczyzna ponownie musi pogodzić się z samotnością i uczuciem zdania tylko na siebie. Czuje potrzebę zastanowienia się nad własną przeszłością, kiedy niespodziewanie dostaje pocztą tajemniczy anonimowy list od jednej z dawnych kochanek. Kobieta informuje go, że ma on dziewiętnastoletniego syna, który być może teraz szuka swego ojca.

Topaz

7,3
John Forsythe w roli amerykańskiego agenta CIA, wynajmuje francuskiego współpracownika, Devereaux (Frederick Stafford), który ma się udać na Kubę, by sprawdzić pogłoski o rosyjskiej broni i szpiegu NATO, działającym pod pseudonimem Topaz. Śledztwo rozpoczęte w Hawanie zaczyna nabierać niebezpiecznego tempa pozostawiając za sobą falę kryzysu rządowego, morderstwa, zdrady i samobójstwa. Po zakończeniu misji Devereaux powraca do Francji by zdemaskować podwójnego agenta.
Heck i Rachel wkraczają na wspólną, małżeńska drogę. Jednak już przed ołtarzem, Rachel zauroczy się kimś innym, co wzbudzi w niej wątpliwości, czy aby na pewno Heck jest tym jedynym, którego szukała w życiu.
Jeden z pierwszych filmów francuskiej Nowej Fali, utrzymany w modnej wówczas konwencji kina noir. Louis Malle scenariusz napisał na podstawie powieści Noela Calefa, a muzykę skomponował sam Miles Davis. Ten znakomity thriller kryminalny opowiada o sile miłości i zbrodni do której ona doprowadza. Julien (Maurice Ronet) wraz ze swoją kochanką Florence (Jeanne Moreau) planują zbrodnię doskonałą, a ofiarą ma być przemysłowiec Simon Carala (Jean Wall), pracodawca Juliena i jednocześnie mąż Florence. Ale nawet zaplanowana w najdrobniejszych szczegółach (i równie precyzyjnie zrealizowana) zbrodnia ma swój słaby punkt. Otóż tego, że zabraknie prądu akurat kiedy morderca będzie w windzie nie mógłby nikt przewidzieć. Winda ta staje się dla Juliena więzieniem, czy pozostanie mu tylko oczekiwać na aresztowanie?
Laurel prowadzi kwiaciarnię i jest utalentowaną florystką. Po śmierci rodziców, wychowała ją babcia, Rose, która za wszelką cenę usiłuje teraz Laurel wyswatać. Chce dla niej prawnika lub lekarza, ponieważ pragnie dla wnuczki bezpieczeństwa i stabilizacji. Laurel ma nieco inną wizję związku. Chce miłości szalonej i romantycznej, nie tylko bycia po prostu żoną. Kiedy spotyka Stephena, pisarza, wie, że to właśnie ten. Ale babcia prawie już ożeniła ją z Evanem, lekarzem, uroczym i bogatym, ale nie dla Laurel. Niestety, Stephen pokazuje się w mieście z piękną blondynką, z którą ewidentnie coś go łączy.
Niepozorny i niczym nie wyróżniający się młody elektryk Buck zostaje w czasie pracy porażony prądem i zostaje obdarzony mocą zatrzymywania czasu.
Francja, XIX wiek. Prowincjonalny lekarz Karol Bovary czuje się samotny po śmierci żony i zaczyna coraz częściej odwiedzać Rouaulta, jednego ze swoich pacjentów. Wdowiec ulega urokowi jego córki Emmy i szybko postanawia się z nią ożenić. Ich małżeństwo nie jest jednak szczęśliwe. Kobieta nie może zadomowić się w nowym miejscu. Cierpi na nudę i pogardza swoim ograniczonym mężem. Emma po cichu marzy o miłości idealnej, o której czyta w romantycznych powieściach. W końcu żądza wrażeń popycha ją w ramiona arystokraty Rudolfa Boulanger oraz studenta prawa Leona Dupuis. Obydwa romanse są burzliwe, a także dramatyczne w skutkach. Opowieść o karmiącej się marzeniami kobiecie, która pragnie uwolnić się od rutyny i szarzyzny życia. Autorem ekranizacji powieści Gustawa Flauberta jest Claude Chabrol.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…