Filmy jabłko, kobieca nagość

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje jabłko, kobieca nagość. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Thomas Crown to miliarder, którego główną rozrywką jest szukanie mocnych wrażeń. Gdy otaczający go świat staje się zbyt nudny i monotonny, Crown decyduje się na najbardziej ryzykowną z dotychczasowych akcję – kradnie bezcenny obraz z pilnie strzeżonego muzeum na Manhattanie. Do odzyskania obrazu zostaje wynajęta piękna pani detektyw z firmy ubezpieczeniowej, Catherine Banning. Podczas śledztwa udowadnia, że jest równie inteligentna i żądna przygód jak Crown, który podejmuje wyzwanie, by zmierzyć się z naprawdę godnym siebie przeciwnikiem.

Seksmisja

8,4
Poddani hibernacji Maks i Albert budzą się po pięćdziesięciu latach – po kataklizmie wojny nuklearnej – w podziemnej stechnicyzowanej społeczności, złożonej z samych kobiet. Nasi bohaterowie są obiektami archeologicznymi, ale stanowią zagrożenie erotyczne w świecie, gdzie dzięki dzieworództwu mężczyźni stali się niepotrzebni. Mając do wyboru zmienić płeć lub zginąć, Albert i Maks postanawiają uciekać.
USA, lata trzydzieste, czasy prohibicji. Do terroryzowanego przez dwa gangi miasteczka w Teksasie przybywa John Smith (Bruce Willis). Początkowo zamierza zatrzymać się w Jerycho tylko jeden dzień, kiedy jednak gangsterzy demolują mu samochód postanawia zostać tu na dłużej. Jako zawodowy rewolwerowiec proponuje swoje usługi raz jednej, raz drugiej bandzie. Chce doprowadzić do wzajemnego wyniszczenia się gangów.


Wiedzę życiową Homer musi zdobyć sam. Opuszcza sierociniec i wyrusza w świat, w którym otwierają się przed nim nowe perspektywy i możliwości. Zawiera przyjaźnie, ma różne przygody i pierwszy raz się zakochuje, ale doświadcza również tragedii, zdrady i niebezpieczeństw. Wychowanie wyniesione z sierocińca wydaje się teraz mało przydatne. W miejsce dawnych, prostych zasad i poczucia bezpieczeństwa pojawia się brzemię odpowiedzialności za wyłącznie własne decyzje i idące w ślad za nimi czyny. Z czasem Homer uświadamia sobie jednak, że podejmowania przemyślanych decyzji, rzutujących na jego obecną sytuację i przyszłość, nauczył się właśnie w sierocińcu. Czy zatem powróci doń jako dorosły człowiek i wykształcony lekarz?
Pragnący władzy książę Fenge, zabija swego starszego brata i jednego z jego synów. Chcąc przeżyć starszy syn króla Amled zaczyna udawać szaleńca. Fenge sięga po koronę i żonę brata, ale wyśmiewany przez wszystkich Amled powoli opracowuje plan zemsty, kolejno eliminując popleczników Fengi.
Starsza para żyje w rytuale codziennych drobnych czynności. Trudi pomaga swojemu mężowi założyć płaszcz, przynosi kapcie, co rano daje mu do pracy jabłko, które on niezmiennie oddaje swojemu współpracownikowi. Kiedy dowiaduje się o śmiertelnej chorobie Rudiegio, ukrywa przed nim prawdę, namawia go jedynie na odwiedziny u mieszkających w Berlinie dzieci. Hanami, to japońskie święto, w czasie którego całe rodziny wylegają do parków, aby oglądać kwitnące drzewa wiśni. Rodzina Rudiego i Trudi z pewnością czułaby się w tych okolicznościach skrępowana. Tu mąż nie zna tak naprawdę swojej żony, dzieci w obecności rodziców czują jedynie nudę i rozdrażnienie, wszystkie kontakty cechuje jakieś bliżej nieokreślone zakłopotanie.
Druga połowa XIII wieku. Na półwyspie Iberyjskim trwają walki pomiędzy królestwami chrześcijańskimi i muzułmańskimi. Chrześcijański rycerz Rodrigo powraca z wojny do domu. Po przyjeździe dowiaduje się, że jego zamek został zdobyty przez muzułmanów, a jego najstarszy syn został zamordowany przez wojowników Abu Bakra. Rodrigo poprzysięga zemstę.
Peter (Christopher Denham) jest dziennikarzem, który wraz ze swoją dziewczyną Lorną (Nicole Vicius) postanawia zdemaskować pewną sektę. Owej wspólnocie przewodniczy młoda kobieta imieniem Maggie (Brit Marling), która twierdzi, że pochodzi z przyszłości.
Joachim, były paryski producent filmowy, zostawił wszystko co dla przeciętnego człowieka najważniejsze - rodzinę, dzieci, przyjaciół, wrogów, fanów - i wyjechał do Stanów rozpocząć nowe życie. Po latach wraca wraz z zespołem rewiowym New Burlesque i romantycznymi marzeniami o podbiciu Francji. Pomimo braku pieniędzy, tanich hoteli, on i dziewczyny z show potrafią stworzyć fantastyczne, ciepłe i hedonistyczne przedstawienie, które podoba się zarówno mężczyznom jak i kobietom. Wspólnym marzeniem zespołu jest wielki finał w Paryżu, a Joachim zrobi wszystko by ten cel zrealizować.
Po trzęsieniu ziemi w 1887 roku wyspa Goto została odcięta i zapomniana przez świat. Obecnie podlega tyranii władzy Goto III (Pierre Brasseur), który zamierza szanować tradycje wyspy i dobre obyczaje. Ale teraz jego żona, Glossia (Ligia Branice), ma romans z młodym oficerem Gono (Jean-Pierre Andréani). Oboje, szaleńczo zakochani, przygotowują się do ucieczki. Plan zawodzi z powodu Grozo (Guy Saint-Jean), prostego sługi, który również kocha Glossię. Sługa użyje tej próby ucieczki, aby osiągnąć swoje cele. Zabija dyktatora i oskarża Gono.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…