Filmy pies, pianino

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje pies, pianino. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Danny to dorosły mężczyzna o umyśle dziecka. Nie potrafi odróżnić zła od dobra, nigdy nie zaznał rodzinnego ciepła. Od początku jego opiekun Bart uczy go zabijania i okrucieństwa. Danny traktowany jest przez niego dosłownie jak pies, którego jedynym zadaniem jest zabijanie innych. Taki interes przynosi Bartowi sporo pieniędzy, do czasu. Pewnego dnia po wypadku samochodowym Bart trafia do szpitala. Uwolniony spod tyranii swego opiekuna, Danny jest zmuszony nauczyć się radzić sobie samemu. Wtedy to poznaje Sama, niewidomego pianistę i młodą kobietę Victorię. Początkowa nieufność Danny'ego do nieznajomych szybko przeradza się w przyjaźń. Pod ich wpływem Danny poznaje, co w życiu tak naprawdę się liczy. Niestety to z kolei bardzo nie podoba się Bartowi.
Alicja chciałaby uniknąć ćwiczenia na pianinie, aby móc w tym czasie bawić się z przyjaciółmi. Sadza więc swojego psa zamiast siebie na miejsce przy instrumencie, aby w ten sposób oszukać mamę, a w tym czasie wybiera się z kolegami nad jeziorko, gdzie łowią ryby. Podczas łowienia wyobraża sobie, jakby to było, gdyby odławiała ryby na biegunie północnym.

Wilkołak

6,2
Remake filmu o tym samym tytule z 1941 roku. Anglik, Lawrence Talbot (Benicio Del Toro), przez dłuższy czas mieszkał w Ameryce, w pewnym momencie powraca do swojego rodzinnego domu w wiktoriańskiej Anglii. Pewnego dnia zostaje ugryziony przez wilkołaka czego konsekwencją jest przemiana Lawrence'a w potwora w każdą pełnie księżyca...


Once

7,6
Przypadek sprawia, że między młodą kobietą, pochodzącą z Czech, a mężczyzną grającym na gitarze na ulicy, rodzi się przyjaźń. Obydwoje są w trudnej życiowej sytuacji, "po przejściach", nie wiedzą, co dalej robić. Znajomość pozwala na nowe przemyślenia, co rzuca zupełnie inne światło na przyszłość obojga.

Niewierna

6,8
Edward i Connie Sumner (Richard Gere, Diane Lane) to idealne małżeństwo, z ośmioletnim synem i pięknym domem na przedmieściach Nowego Jorku... Wiodą dostatnie życie jakiego wielu mogłoby im pozazdrościć. Pewnego dnia szczęście pryska - Connie poznaje przypadkowo młodego, przystojnego Francuza Paula Martela (Olivier Martinez), z którym nawiązuje namiętny romans. Odnajduje w nim to, czego brakowało jej w życiu - smak przygody, tajemnicę i element ryzyka. Szybko jednak namiętność przeradza się w obsesję. Gdy Edward dowiaduje się prawdy, odkrywa w sobie brutalność i agresję, których istnienia nawet nie podejrzewał. Jaka jest prawdziwa cena zdrady...? Czy małżeństwo, do którego wkradło się kłamstwo, poczucie winy i obsesyjna zazdrość ma szansę przetrwać?
Przez trzy dekady od upadku komunizmu Polska przeszła liczne transformacje, która uczyniły ją zdecydowanie bardziej europejską i liberalną, ale z drugiej strony ujawniły mnóstwo społecznych i klasowych konfliktów oraz traum. Dziś wystarczy odpowiedni katalizator, żeby z ludzi zaczęły wyłazić wszystkie skrywane pod sztucznymi uśmiechami lęki i frustracje. Takim zapalnikiem staje się w filmie Żenia, nielegalny ukraiński imigrant i wybitnie uzdolniony masażysta, który w dość krótkim czasie po przekroczeniu granicy dorabia się bogatej i zblazowanej klienteli. Polki i Polacy, którzy na co dzień skupiają się na zarabianiu pieniędzy oraz izolowaniu się od biednego świata zewnętrznego, oddają się w terapeutyczne ręce Żeni, żywiąc nadzieję, że pochodzący z egzotycznego Wschodu mężczyzna uleczy ich z ich fobii i nieszczęść. Wyrzucają z siebie wszystko, co im leży na sercach, opowiadają mężczyźnie o niewdzięcznych małżonkach i dzieciach, narzekają na nietolerancję i rosnącą imigrację. Uzależniają się od niego i jego usług, nie zastanawiając się, czy Żenia może to w jakiś sposób wykorzystać.
Evelyn Wang (Michelle Yeoh), borykająca się z trudami codzienności mama w średnim wieku, natrafia na klucz do „multiwersum”: sieci przecinających się ze sobą światów, gdzie może zbadać wszystkie drogi życiowe, którymi nie poszła: począwszy od gwiazdy filmowej do uznanego szefa kuchni Teppanyaki. Kiedy pojawiają się mroczne siły, Evelyn będzie musiała wykorzystać wszystko co ma i wszystko czym kiedyś mogła być, aby ocalić to, co jest dla niej najważniejsze: jej rodzinę.

Maskarada

6,2
Adrien był świetnie zapowiadającym się tancerzem, którego karierę zaprzepaścił wypadek na motorze. Teraz mężczyzna zabija czas, wygrzewając się na Riwierze Francuskiej, gdzie opiekuje się nim starsza od niego Martha, niegdyś światowej sławy gwiazda filmowa. Z codziennego marazmu wyrywa go poznanie pięknej i seksownej Margot, żyjącej dla dreszczu emocji, które dają jej oszustwa i przypadkowe romanse. Fantazjując wspólnie o lepszej przyszłości, wymyślają perfidny plan, który bezpowrotnie zmieni życie czwórki osób.

Amadeusz

8,3
Rok 1823. Kompozytor Salieri (F. Murray Abraham) spowiada się przed śmiercią. Opowiada o swojej rywalizacji z Mozartem (Tom Hulce) o względy cesarza (Jeffrey Jones). Ponieważ Salieri czuł się zagrożony, knuł liczne intrygi przeciw swojemu konkurentowi...
W wypadku samochodowym Julia traci męża, sławnego kompozytora i małą córeczkę. Próbuje zapomnieć o tym, co się wydarzyło, zerwać swoje wcześniejsze więzi i rozpocząć nowe życie. Przeprowadza się do nowej dzielnicy Paryża, wierząc, że nikt jej tam nie znajdzie. Julii nie udaje się jednak zerwać ze wszystkimi uczuciami i ambicjami: zagrażają one jej „nowej” wolności. Nie potrafi zapomnieć np. muzyki swojego męża, która była może jej muzyką.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…