Filmy zdrada, utrata córki

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje zdrada, utrata córki. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.

Internat

7,7
Serial opowiada o grupie nastolatków odbierającej staranne wychowanie w zamkniętej, elitarnej szkole z internatem. Młodzież ma zakaz opuszczania murów uczelni, co sprawia, że każda eskapada w głąb lasu, który otacza internat, smakuje jak zakazany owoc. Za bramą kryje się pewna tajemnica na ślad której wpada jeden z wykładowców. Chce on dowieść, iż kilkanaście lat temu w owym lesie kilkoro uczniów zostało zamordowanych. Znajduje on tajemniczy bunkier, gdzie kryją się zwłoki zaginionych. Ktoś, bądź coś nie chce jednak, by ta sprawa ujrzała światło dzienne, a naukowiec i grupa jego uczniów narażeni są na śmiertelne niebezpieczeństwo.
Trzecia część sagi rodziny Corleone rozpoczyna się w Nowym Jorku w 1979 roku. Michael Corleone (Al Pacino) postarzał się już mocno, jednak nadal przewodzi rodzinie. Rozszedł się z żoną, a dzieci dorosły. Większość jego interesów jest zalegalizowana i przynosi poważne dochody. Powoli wycofuje się z przestępczej działalności i staje się szanowanym obywatelem. Zaczyna działać charytatywnie, nie skąpiąc dolarów na szlachetne cele, za co zaczyna go doceniać hierarchia kościelna. Ma nawet odebrać od nich nagrodę za swoje dobre uczynki, jednak – jak się okazuje – nie robi tego bezinteresownie. Od interesów i zbrodni przeszłości uciec i zapomnieć o nich nie jest łatwo, ale Michael jest już mocno zmęczony i postanawia wybrać następcę rodu. W kolejce po władzę rodziny staje ambitny i bezwzględny Vincent Mancini (Andy Garcia), nieślubny syn starszego brata Sonny'ego. Siostra Michaela, Connie, namawia go, aby zezwolił na przyjęcie nazwiska Corleone przez Vincenta, co uczyniłoby z niego pełnoprawnego członka rodziny. Jednak nic nie trwa wiecznie. Kiedy Vincent zaczyna uwodzić córkę ojca chrzestnego, przychylność Michaela zaczyna się kończyć.


Zejście

7,0
Sarah, Juno, Beth, Rebecca, Sam i Holly – sześć koleżanek, które łączy od lat zamiłowanie do sportów ekstremalnych i przygód – spotyka się w dzikich rejonach Appalachów, aby odbyć kolejną niebezpieczną wyprawę, tym razem do wnętrza jaskiń. Niestety, zawał skalny zasypuje korytarz i droga powrotna na powierzchnię zostaje zablokowana. Kobiety dowiadują się też, że nikt ich nie będzie szukał, ponieważ organizatorka wyprawy, Juno, nie tylko nie zgłosiła wyjścia ekspedycji, ale przyprowadziła ją do nieodkrytego i niezbadanego systemu jaskiń. Dotąd uzależnione od zastrzyku adrenaliny dziewczyny wyznawały zasadę: „jest ryzyko – jest zabawa”. Tym razem cała eskapada staje się bardzo niebezpieczna, a koleżanki mogą liczyć tylko na siebie. Mimo pogłębiającego się rozłamu w grupie posuwają się naprzód w nadziei, że odnajdą inne wyjście. Nie wiedzą jednak, że wkroczyły na czyjś teren i że pod ziemią czai się śmiertelne niebezpieczeństwo: krwiożercze człekokształtne istoty, które przez tysiąclecia perfekcyjnie zaadaptowały się do życia w ciemności i izolacji. Kobiety uświadamiają sobie, że szybko padną ofiarą straszliwych drapieżników, jeśli nie wyzwolą w sobie najbardziej pierwotnych instynktów walki o przetrwanie.
Bohater wojenny Will Montgomery (Ben Foster) z powodu ran nie może kontynuować normalnej służby, jego nowym obowiązkiem staje się informowanie członków rodzin zmarłych żołnierzy. Praca nie jest bardzo obciążająca psychicznie, a całą sytuację pogarsza fakt, że Will zakochuje się we wdowie po jednym ze zmarłych żołnierzy.
Akcja Dochodzenia rozgrywa się w deszczowym Seattle i opowiada historię zabójstwa młodej dziewczyny – Rosie Larsen i policyjnego śledztwa prowadzonego przez dwójkę detektywów, poszukujących motywu i sprawcy zbrodni. Serial rozgrywa się w czasie rzeczywistym, jeden odcinek serialu to jeden dzień śledztwa, co daje możliwość przedstawienia dogłębnej analizy głównych postaci. W Dochodzeniu widzowie śledzą trzy wątki związane z morderstwem: detektywów, którzy prowadzą śledztwo; pogrążonej w żałobie rodziny zamordowanej dziewczyny oraz podejrzanych. W serialu pojawia się również wątek polityczny, gdyż jednym z podejrzanych jest lokalny radny, prowadzący aktualnie kampanię. Wraz z rozwojem akcji, staje się jasne, że nic nie dzieje się przypadkiem. Każdy ukrywa sekret, i choć bohaterowie myślą, że już uporali się ze swoją przeszłością, ona niespodziewanie do nich powraca.

Furia

6,4
Mel Gibson gra policjanta, którego ukochana córka zostaje zamordowana na jego oczach. Wkrótce okazuje się, że śledztwo prowadzone przez Thomasa Cravena (Mel Gibson) naprowadza go na poważną aferę korupcyjną między rządowymi korporacjami. Wkrótce na drodze Cravena staje tajny agent (Ray Winstone), którego zadaniem jest zatarcie śladów wskazujących na morderców.

Zwierzęta nocy

6,9
7,0
Przed piętnastoma laty Susan Morrow opuściła męża, Edwarda, ambitnego pisarza w wiecznym kryzysie twórczym. Dziś Susan jest właścicielką galerii i szczęśliwą małżonką innego mężczyzny. Któregoś dnia otrzymuje od Edwarda rękopis jego pierwszej książki, brutalnego thrillera, który Susan interpretuje jako symboliczną zemstę za rozstanie. Poznajemy koleje losu Tony’ego Hastingsa, profesora matematyki, i jego rodziny. Hipnotyczna, tajemnicza, przerażająca treść książki sprawia, że Susan z trudem rozpoznaje rzeczywistość, w której się znajduje. Oba plany (realne życie i fabuła książki) mieszają się, zamazują, przeplatają. Mroczna historia z kart powieści zmusza Susan do zmierzenia się z ciemnością, jaka kryje się w jej sercu i przeszłości…
Tom Welles jest prywatnym detektywem. Daleko mu jednak do romantycznych bohaterów, których wizerunek utrwaliły setki filmów i powieści kryminalnych. Tom wiedzie żywot zwykłego śmiertelnika u boku żony Amy, która niedawno urodziła mu córkę. Na co dzień przyjmuje rutynowe zlecenia sprowadzające się najczęściej do śledzenia niewiernych mężów... Pewnego dnia jednak wdowa po wpływowym milionerze, pani Christian, składa mu ciekawsze zlecenie.
Paul (Marlon Brando) to czterdziestopięcioletni Amerykanin mieszkający w Paryżu, który nie może pogodzić się ze śmiercią żony. Zrozpaczony błąka się po ulicach Paryża. Tak poznaje Jeanne, młodą i zmysłową Francuzkę (debiutująca na ekranie Maria Schneider). W opuszczonym mieszkaniu spędza z nią trzy dni, uprawiając sadomasochistyczny seks, który staje się dla nich przekraczaniem kolejnych barier. Kochankowie nie znają swoich imion, nie składają obietnic, nie zwierzają się z problemów. Dla Jeanne znajomość z Paulem ma niezobowiązujący charakter, jednak on po rozstaniu z Francuzką zaczyna odczuwać tęsknotę. Postanawia zatem odnaleźć dziewczynę...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…