Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje zboczeniec, przemoc.
Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali
w tych filmach.
Napędzany tanią whisky, chciwością i nienawiścią Willie raz jeszcze sprzymierza z agresywnym karłem Marcusem. Tym razem w wigilijną noc zamierzają obrabować imprezę charytatywną w Chicago. Niespodziewanie do złodziejaszków dołącza wymagająca matka bohatera, Sunny Soke.
Film powstał na podstawie powieści M. D. Sade "120 dni Sodomy". Jego akcja toczy się w czasie II Wojny Światowej we Włoszech. W republice Salo trwają poszukiwania młodych, atrakcyjnych ludzi, którzy zostaną wykorzystani do orgii kierowanej przez nazistów.
W latach siedemdziesiątych, dwie dziewczyny, mimo sprzeciwu rodziców, wybierają się na koncert rockowy, aby się zabawić i lepiej poznać świat. Dziewczyny, aby kupić działkę "trawki", zaczepiają jednego z członków gangu, który jest poszukiwany za liczne gwałty i morderstwa. Dziewczyny zostają zaprowadzone do siedziby gangu, do tytułowego "ostatniego domu na lewo". Od tej pory gang zajmuje się dziewczynami poprzez psychopatyczne gry i tortury.
Pierwsza część monumentalnego dzieła Ilji Chrżanowskiego jest wprowadzeniem w skonstruowany z niebywałym rozmachem świat DAU. Wstrząsająca, transowa, chwytająca bohaterów i widzów w pułapki długich ujęć Natasza opowiada o samotnej kierowniczce kantyny w zamkniętym mieście-instytucie. Rzecz rozgrywa się w przeciągu kilku dni w 1952 roku, a Chrżanowski czyni nas świadkami dramatycznego uwikłania tytułowej bohaterki. Kamera (kręcono na taśmie 35 mm!) jest jak szpicel niespuszczający oka z Nataszy, kiedy ta wydaje obiady, flirtuje, prowadzi pijackie rozmowy, uprawia seks czy też pijana szarpie się z młodą pomocnicą. Nieświadoma, że jej banalne marzenia o miłości i drobne oszustwa w pracy stanowią pożywkę dla bezwzględnej totalitarnej władzy. DAU odsłania skrupulatnie jej mechanizmy. Na potrzeby filmu na terenie nieczynnego kompleksu wodnego w Charkowie zostało wybudowane miasto-instytut, w którym twórcy zamknęli na wiele miesięcy ochotników: naturszczyków i aktorów. Całość zaś rozrosła się w radykalny, kontrowersyjny eksperyment z pogranicza kina, sztuk wizualnych, psychodramy i nauk społecznych.