Filmy maroko

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje maroko. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Luis Vargas swoją przyszłą żonę zna tylko z korespondencji. Kiedy narzeczona przyjeżdża na Kubę, mężczyzna jest mile zaskoczony jej niezwykłą urodą. Julia widząc zdziwienie na jego twarzy tłumaczy, że oszukała go wysyłając zdjęcie innej kobiety, chciała bowiem, aby w swym wyborze nie kierował się tylko wizerunkiem zewnętrznym. Luis również przyznaje się do drobnego kłamstewka. Napisał w liście, że jest urzędnikiem w firmie produkującej i eksportującej kawę, w rzeczywistości jest jej właścicielem. Wydaje się, że po tych wyjaśnieniach już nic nie stoi na przeszkodzie ich wspólnemu szczęściu… Vargas swej pięknej żonie, w której zakochał się bez pamięci, udziela wkrótce wszelakich pełnomocnictw do swoich zasobów finansowych. Kiedy na Kubę przyjeżdża Emilia - siostra Juli, okazuje się, że list, który od niej otrzymała, bardzo ją zaniepokoił. Twierdzi, że nie został napisany przez Julię. Tymczasem okazuje się, że Julia zniknęła, skrupulatnie wcześniej korzystając z udzielonych jej pełnomocnictw do zasobnych kont finansowych męża… Czy Julia Russel jest tą, za którą się podała? Rozwścieczony, żądny zemsty Vargas wyrusza na poszukiwania żony…
Niezadowolony ze swego stylu życia, rozgoryczony i rozczarowany fotograf bezmyślnie włóczy się po Londynie lat 60., utrwalając na kliszy momenty z codziennego życia. Po wywołaniu filmu okazuje się, że nieświadomie uchwycił scenę morderstwa.
Jest rok 1984. Frank ma 18 lat. Ucieka z domu. Zatrudnia się w klubie ze striptizem. Trafia na niekończącą się imprezę z doskonałą muzyką, dużą ilością alkoholu, namiętnego tańca i seksu. W Domu chłopców poznaje przyjaciół, jak z filmów Almodovara: Angelo, który odkłada kasę na operację zmiany płci, przystojnego graficiarza i punka Deana, czy właściciela klubu Madame. Jest też Jake, dla którego Frank kompletnie traci głowę. Tymczasem do Europy dociera nieznana wcześniej, przerażająca choroba – AIDS...


Podczas odbywającego się w Hiszpanii historycznego spotkania na szczycie, poświęconego globalnej walce z terroryzmem, raniony kulą zostaje Prezydent Stanów Zjednoczonych. Osiem zupełnie obcych sobie osób było bezpośrednimi świadkami zamachu. Teraz każda z nich przedstawiając swój punkt widzenia stara się odkryć prawdę. Kiedy z szeregu zeznań zaczyna wyłaniać się rysopis strzelca, wydarzenia przyjmują nieoczekiwany obrót...

Hanna

6,1
Hanna (Saoirse Ronan) to czternastolatka, która posiada siłę, wytrzymałość i mądrość żołnierza. Została tak wychowana przez swego ojca, byłego agenta CIA, w dziczy Finlandii. A wszystko po to, by stała się perfekcyjnym zabójcą. W pewnym momencie, gdy została wysłana przez ojca w świat z misją, w jej życiu pojawia się punkt zwrotny. Gdy dziewczyna zbliża się do celu swej misji musi zmierzyć się z informacjami na temat swojego istnienia i zaczyna stawiać nieoczekiwane pytania o jej człowieczeństwo.
Młoda marokańska reżyserka Asmae El Moudir chce odkryć, dlaczego na jej jedynym zdjęciu z dzieciństwa najpewniej wcale nie jest ona. Postanawia zbadać przeszłość i jej tajemnice, tworząc ręcznie robioną replikę dzielnicy Casablanki, w której dorastała. Zaczyna analizować historie opowiadane przez matkę, ojca i babcię na temat ich domu i kraju, powoli odkrywając kolejne warstwy oszustw i umyślnego zapomnienia, które ukształtowały jej życie. Trudno jest stawić czoła prawdzie, ale w tym czasem surrealistycznym filmie non-fiction El Moudir zaczyna wyciągać na powierzchnię to, co realne.
Daphne Reynolds, zwariowana nastolatka, nigdy nie miała okazji poznać swojego ojca, który porzucił jej matkę, gdy była w ciąży. Pewnego dnia dziewczyna postanawia go odszukać. W Londynie trafia do świata angielskiej arystokracji. Nie chce popełnić żadnej gafy, ale jednocześnie chce pozostać sobą.
Dwudziestopięcioletnia Julia (Kate Winslet) mieszka w hotelu Mulay w dzielnicy Medina razem ze swoimi córkami - ośmioletnią Beą (Bella Riza) i sześcioletnią Lucy (Carrie Mullan). Porzuciła ustabilizowane życie w Londynie u boku mężą, by w Maroku szukać wolności i odkrywać inny świat. Zbliża się Boże Narodzenie; Julia otrzymuje od męża paczkę z upominkami; są w niej same maskotki i kilka owoców. Sytuacjia materialna Julii nie jest najlepsza. Próbuje ona zarabiać na życiem sprzedażą szmacianych pacynek. Marzeniem kobiety jest podróż do Algierii i poznanie mistrza Sufi. Na placu targowym Mediny córki Julii poznają młodego kuglarza Bilala (Said Taghmaoui) i zafascynowane jego akrobatycznymi sztuczkami przedstawiają go matce. Bilal niebawem zostaje kochankiem Julii i sprowadza się do jej hotelowego pokoju. Jemu również marzy się podróż na Wschód; uczy dziewczynki akrobacji mając nadzieję, że podczas wędrówki wspólnymi występami będą zarabiać na utrzymanie. Po ostrym konflikcie z hotelowymi prostytutkami Julia i Bilal decydują się wyjechać z Marrakeszu do małego miasteczka u podnóża gór Atlas. Niespodziewanie Bilal spotyka tu swoją żonę, Fatimę.
Małżeństwo artystów, Port i Kit, udaje się w bezkresną pustkę pustyni afrykańskiej w poszukiwaniu utraconych w ich związku wartości. Oboje stopniowo zbliżają się do siebie, jednak chory Port umiera na tyfus. Pozostawiona własnemu losowi Kit oddaje się bez większego oporu jednemu z Tuaregów, ale i ten związek nie przynosi jej szczęścia: zostaje przepędzona przez żony Tuarega.
Drugi film w dorobku Stephena Frearsa jest próbą ukazania historii angielskiego dramaturga Joe Ortona, który stał się legendą w latach 60. Reżyser skupia się na relacjach, które łączyły Ortona z Kennethem Halliwellem. Halliwell dla głównego bohatera był nie tylko mentorem i nauczycielem, ale także kochankiem, który w pewnym momencie staje się zazdrosny o dobrze zapowiadającą się karierę swojego ucznia.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…