Filmy samookaleczenie, relacja matka-córka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje samookaleczenie, relacja matka-córka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Demony

5,0
Isabella Rossi wyjeżdża do Włoch by nakręcić dokument o swojej opętanej przez demona matce. Jak się wkrótce okazuje zło jest prawdziwe, a jedyne czego pragnie to zabrać kolejne dusze do piekła.
Opowieść o nastoletniej dziewczynie, której ciało i dyszę opanował demon, oraz księdzu, który za wszelką cenę próbuje uwolnić dziewczynę od prześladującego ją potwora. Pojedynek, jaki przyjdzie mu stoczyć, będzie wymagał od niego najwyższych poświęceń i niezłomnej wiary.
Kobieta (Hilary Swank) wchodzi do bokserskiej sali treningowej z zamiarem rozpoczęcia treningów u jednego z najlepszych swego czasu trenerów i promotorów bokserskich (Clint Eastwood). Nie przejmując się uszczypliwymi uwagami, które szybko przeradzają się w szczerą niechęć, dziewczyna zostaje. Jest nieugięta, posłuszna, pracowita i ma zasady. Szybka droga na szczyt wydaje się więc krótka. Jednak boks to sport twardszy niż życie. Jedna chwila, ułamek sekundy i zmienia się jej życie, zmienia się film a w rezultacie zmieniamy się my sami.


Legion

5,6
Bóg, widząc co zrobiliśmy ze swoja wolnością, odwraca się od ludzi i zsyła na ziemię swoje legiony. W tym samym czasie na ziemię przybywa największy z archaniołów, Michał. Ale zamiast wypełnić plan wszechmogącego, Michał postanawia ochronić mające przyjść na świat niemowlę i powstrzymać zagładę ludzkości. Walka rozegra się w przydrożnym barze „Raj utracony”.
Natalie Portman zdobyła w 2010 roku Oscara za oszałamiający występ w tym mrocznym psychoseksualnym thrillerze w reżyserii Darrena Aronofsky'ego. Nina (Natalie Portman) jest uzdolnioną, lecz niestabilną emocjonalnie baleriną u progu sławy. Pod wpływem presji ze strony dyrektora artystycznego (Vincent Cassel) i swojej uwodzicielskiej rywalki (Mila Kunis) Nina traci kontakt z rzeczywistością i miota się między jawą a sennym koszmarem.
Przez perwersyjne seksualne gierki męża Jessie — przykuta do łóżka na odludziu — doświadcza dziwnych wizji, poznaje mroczne sekrety i staje przed dramatycznym wyborem.
Do ostatniej kości to opowieść o pierwszej miłości między Maren (Taylor Russell), młodą kobietą, uczącą się, jak przetrwać na marginesie społeczeństwa, a Lee (Timothée Chalamet), porywczym wyrzutkiem i włóczęgą. W czasie wspólnej odysei na dystansie tysiąca mil poznają boczne drogi, ukryte zaułki i rozmaite pułapki Ameryki epoki Ronalda Reagana. Pomimo wysiłków nie mogą jednak uciec od tragicznej przeszłości. Ostatecznie będą musieli zdecydować, czy ich uczucie jest w stanie pokonać ich odmienność.
Ameryka końca lat 60-tych, czasy kontestacji, rewolucji seksualnej i burzliwych przemian obyczajowych. Jeśli miałeś szczęście - jechałeś na Woodstock, jeśli miałeś pecha - jechałeś do Wietnamu. A jeśli nie wiedziałeś, czego chcesz - lądowałeś w domu wariatów. Siedemnastoletnia Susanna Kaysen (Winona Ryder) wydawała się zagubiona w otaczającej ją rzeczywistości. Zaniepokojeni rodzice wysłali ją do doktora, który doradził jej pobyt w szpitalu psychiatrycznym. Susanna spędziła tam dwa lata przechodząc prawdziwą szkołą życia. W szpitalu poznała czarującą socjopatkę Lisę (nagrodzona Oscarem Angelina Jolie), która buntowała się przeciwko wszystkim i wszystkiemu. Dzięki niej Susanna odnalazła to, co w życiu najcenniejsze - samą siebie.
Trzy niezależne opowieści o trzech kobietach, które w różnych czasach mieszkały w tym samym domu. Nieme ściany są świadkami ich rozterek związanych z rozważaniem decyzji o aborcji. ROK 1954: młoda pielęgniarka odkrywa, że jest w nieplanowanej ciąży, która może zniszczyć jej życie. Jedynym wyjściem wydaje się nielegalna w tamtym czasie aborcja. ROK 1974: wychowująca czwórkę dzieci pani domu ma wątpliwości czy jest w stanie wychować kolejnego potomka. ROK 1996: studentka college'u odkrywszy, że jest w ciąży bez zastanowienia podejmuje decyzję o zabiegu, ale w trakcie przygotowań pojawiają się wątpliwości.
Lee Holloway (Maggie Gyllenhaal) ma kilka obaw składając podanie o posadę sekretarki w biurze adwokackim Edwarda Greya (James Spader). Po pierwsze dopiero co opuściła szpital dla psychicznie chorych. Po drugie, wystarczył jeden dzień z jej dysfunkcyjną rodzinką, by wrócić do starych, autodestrukcyjnych nawyków. Poza tym, Lee jeszcze nigdy nie miała żadnej pracy. Mimo to, dziwaczny prawnik zatrudnia ją. Na początku praca w biurze pana Grey'a wydaje się zupełnie normalna, ale wkrótce pomiędzy pisaniem na maszynie i zaparzaniem kawy, Lee i pan Grey pozwalają sobie na bardziej osobiste stosunki, przekraczając granice, które przyprawiłyby o zawrót głowy każdego dyrektora personalnego. Kiedy o biurowej miłości dowiaduje się rodzina Lee i jej "chłopak z doskoku", Peter (Jeremy Davies) wybucha skandal. Rodzinka próbuje przywrócić Lee do "normalnego" życia, dziewczyna, pewna swych uczuć tym razem buntuje się. Ona odkryła czym dla niej jest miłość.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…