Filmy relacja mężczyzna-kobieta, gość

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja mężczyzna-kobieta, gość. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Hotel Babylon przedstawia kulisy funkcjonowania jednego z luksusowych hoteli w centrum Londynu. Obserwujemy perypetie i problemy zarówno gości hotelowych, jak i pracowników. Serial powstał na podstawie książki 'Hotel Babylon' Imogen Edward - Jones.

Hotel 52

5,9
Autorski serial Polsatu, którego akcja rozgrywa się współcześnie w luksusowym, warszawskim hotelu. Codzienne perypetie osobiste i zawodowe pracowników i gości są pretekstem, aby pokazać życie hotelu od zaplecza. Główną bohaterką jest studentka malarstwa Natalia Lipska (Laura Samojłowicz), która z dnia na dzień zostaje właścicielką tytułowego hotelu. Jego menedżerką jest wieloletnia kochanka ojca Natalii - Iwona (Magdalena Cielecka). Miedzy obiema paniami dochodzi do licznych spięć – różnią się bowiem charakterami, a w przeszłości nigdy nie były sobie bliskie. Teraz muszą grać w jednej drużynie, co nie jest dla nich łatwe.
Ron Kovic (Tom Cruise) urodził się czwartego lipca 1946 roku, w dniu Święta Niepodległości Stanów Zjednoczonych. Wychowywany w duchu patriotyzmu, zaciąga się do armii, by walczyć w Wietnamie. Wraca z wojny sparaliżowany i okaleczony psychicznie. Przyjaciele pomagają mu ułożyć dalsze życie. Przykuty do wózka inwalidzkiego mężczyzna poddaje się rehabilitacji. Rozpoczyna jednocześnie działalność pokojową.


Tootsie

7,3
Michael Dorsey bez powodzenia szuka pracy. Pewnego dnia dostaje rolę kobiety Dorothy w telenoweli i zyskuje sławę, ale nikt nie wie, że jest on mężczyzną... Jego największym problemem jest to, że zakochał się w Julie Nichols i nie wiem jak jej to powiedzieć skoro wszyscy uważają go za kobietę.

Ptaki

7,8
Na bezbronnych mieszkańców niewielkiego, nadmorskiego miasteczka, zaczynają napadać hordy oszalałych ptaków.
William wyrusza na nocną eskapadę, po tym jak żona opowiada mu o swoich nocnych fantazjach erotycznych z innym mężczyzną. Eskapada ta może zagrozić jego małżeństwu, a jego samego uwikłać w zagadkowe morderstwo o podłożu seksualnym. William doświadczy lęków i zwątpienia, pozna prawdę o sobie samym i nauczy się przebaczać innym.
Na przedmieściach Kopenhagi trwają święta Bożego Narodzenia. Do domu mieszkającej w Danii Polki – Alicji – przybywają z wizytą liczni krewni i znajomi. Wkrótce w domu dochodzi do tajemniczego morderstwa.
Młody architekt zamierza ugościć rodzinę na święta, zatrudnia więc profesjonalną dekoratorkę, która wnosi w jego życie znacznie więcej niż świąteczny nastój.
Ślub Kuby i Majki nie odbywa się, gdyż tuż przed uroczystością pojawia się Lola, która wywołuje skandal, nazywając pana młodego bigamistą. Dopiero później wyjaśnia mu pomyłkę, której sprawcą jest sobowtór Kuby – Johnny Tomala, gitarzysta big beatowy. Obiecał Loli małżeństwo, a potem zniknął. Postanawiają go odszukać, tym bardziej, że Majka żąda dowodów istnienia sobowtóra. Za namową reżysera Lelewicza Kuba występuje w telewizji jako „autentyczny” Johnny i odnosi wielki sukces. Musi prowadzić podwójne życie, gdyż Majka zakochała się właśnie w Tomali.

Uzak

7,4
W Uzaku (ostatniej części tryptyku, na który składają się jeszcze Kasaba i Chmury w maju) miejscem spotkania bohaterów Ceylana jest Stambuł. Grana przez Emina Topraka postać młodego mężczyzny, który w poprzednich filmach marzył o ucieczce z prowincji, wreszcie decyduje się na porzucenie rodzinnego miasteczka. Zamierza znaleźć pracę na statku, wyruszyć w podróż, zacząć prawdziwe życie. Swoją przedłużającą się wizytą najpierw zaskakuje, a potem drażni wielkomiejskiego krewnego. Jest nim żyjący samotnie artysta (grany przez Muzaffera Özdemira), odcięty od azjatyckich korzeni. Jemu również przyjdzie rozliczyć się z własnym niespełnieniem. W Stambule pada śnieg. To rzadkie zjawisko. Stambulski śnieg jest gęsty i mokry, spada z nieba wielkimi płatkami na palmy i meczety. Bohater grany przez Topraka traci swój sen o mieście, traci złudzenia, nie udaje mu się bowiem niczego osiągnąć. Miasto go odrzuca. Jest zatopione w mglistej bieli niczym nieistniejąca nigdy Atlantyda. Jest też ruchliwe, wypełnione ludźmi, światłami, przedmiotami, które nie wiadomo do czego służą. Bohater nie znajduje w nim swojego miejsca, ani przestrzeni, która ułatwiłaby mu realizację marzeń. Ambiwalentna, milcząca relacja kuzynów uosabia istotę tureckości, melancholijne rozdarcie pomiędzy tradycją a współczesnością, nadzieją a rozpaczą. Film został poświęcony pamięci Emina Topraka, zmarłego śmiercią samobójczą w grudniu 2002 roku.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…