bethlehem
bethlehem

bethlehem

@bethlehem

Punkty
0 za dodawanie
Poprawność dodawania
Z ostatnich 30 dni: brak danych
Z ostatniego roku: brak danych
Dołączył
sierpień 2006
Aktywność
Wiwa 228usb a plyty DVD RW KINO DOMOWE

wysylalem wiwe do naprawy do proabitu (inna usterka), po odzyskaniu wiwy, usterka zostala naprawiona, ale wiwa przestala czytac dvd-/+rw (kiedy wczesniej czytala bez problemu). w karcie napraw napisano ze wymieniono optyke. wniosek stad taki ze te optyki co wstawiano niedawno sa slabe jakosciowo i nie radza sobie z plytami RW.
teraz wysyalem ponownie do serwisu, niech oni sie o to martwia, jak nie to sprawa zakonczy sie inaczej…..

Wiwa 128U i dźwięk mono. KINO DOMOWE

nie lepiej kupic kabel euro-4xcinch ? z jednej strony bedziesz mial wejscie euro (do wiwy) a z drugiej strony 2 x cinch na wyjscie (video i audio-mono) i 2 x cinch na wejscie (tez wideo i audio-mono)

rozważania na temat seriwu ProAbit KINO DOMOWE

witam wszystkich

tak jak wielu użytkownikom, również i dla mnie trafiła się przykra sprawa – musiałem odesłać do serwisu swoja wiwe 128. Powód był prosty, zamiast logo filmu AVI czy MP3 odtwarzacz coraz częściej zaczął "widzieć" znaki zapytania. Czasem odtwarzał, czasem nie, częściej jednak nie aniżeli tak.
Wysłałem odtwarzacz do nich, tak jak to napisane na stronie, firmą kurierską Opek. Kupiłem również bezpośrednio u nich przez stronę napisy.org, aby uniknąć jakichkolwiek pośredników, bo to tylko komplikuje sprawę.

Fakt, to fakt, sprzęt mi robili pełne 3 tygodnie (plus 2 dni), ale jak zrobili, tak zrobili. Wiwa po serwisie chodzi lepiej niż nowa ! Jestem mile zaskoczony jakością serwisu. Nie zgodzę się również z większością użytkowników, że po wysyłaniu maili czy telefonach, ProAbit nie odpowiada. Mi zawsze odpowiedział na maile, fakt, następnego dnia. Ale zawsze wiedziałem co się dzieje z moim odtwarzaczem (pierwszy mail wysłałem po 2 tygodniach, tyle ile mają czasu na zrobienie sprżętu, nie chciałem im zawracać głowy, gdyż napewno mają kupę roboty).
Po 3 tygodniach zadzwoniłem, i odebrał pracownik serwisu i o wszystkim mnie poinformował.

Zatem mówię, ja jestem mile zaskoczony serwisem. Solidna robota jaką panowie zrobili, kontakt również bezproblemowy (a może mi tylko tak się udało….)

W każdym bądź razie, nie gorączkujcie się jeżeli nie otrzymacie odtwarzacza po 2 tygodniach. Zaczekajcie cieprliwie do pełnych 3 tygodni i dopiero wówczac dzwońcie bądź piszcie maile.
Moja wiwa po serwisie wszystko czyta. Dziś jeszcze zaserwuje jej 'Pana Tadeusza', zobacze jak se z tym poradzi :)

Pisze swoje doświadczenia z serwisem, jak to u was było, zobaczymy ilu jest takich "szczęśliwców" jak ja …..

Proszę czekać…