Kiedyś gry były mninimalistyczne z konieczności, a dziś z wyboru. Mimo programowej prostoty w dizajnie gra wcale nie musi być łatwa w rozgrywce; przeciwnie może stanowić prawdziwe wyzwanie. O takich grach Melek porozmawia z ekspertami. Przykładowe gry: Hook (2015), Limbo (2011), Duet (2015) i Necosphere (2017)
Kiedyś gry były mninimalistyczne z konieczności, a dziś z wyboru. Mimo programowej prostoty w dizajnie gra wcale nie musi być łatwa w rozgrywce; przeciwnie może stanowić prawdziwe wyzwanie. O takich grach Melek porozmawia z ekspertami. Przykładowe gry: Hook (2015), Limbo (2011), Duet (2015) i Necosphere (2017) Lemiur
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji
o filmie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tego filmu:
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…