Kino już dawno odkryło subiektywną perspektywę, lecz szybko z niej zrezygnowało. A jak to jest w grach? Tutaj taki punkt widzenia ma się dobrze. FPS, VR, a nawet platformówki korzystają z wchodzenia w buty swego awatara. Jakie są zalety i wady tego subiektywizmu? Trinity i jej goście wyjaśnią nam to dokładnie.… zobacz więcej
Kino już dawno odkryło subiektywną perspektywę, lecz szybko z niej zrezygnowało. A jak to jest w grach? Tutaj taki punkt widzenia ma się dobrze. FPS, VR, a nawet platformówki korzystają z wchodzenia w buty swego awatara. Jakie są zalety i wady tego subiektywizmu? Trinity i jej goście wyjaśnią nam to dokładnie. Przykładowe gry: „Call of Duty: WWII” (2017), „Mirror’s Edge Catalyst” (2016), „The Stanely Parable” (2013), „Resident Evil 7” (2017), „Dying Light” (2015) i „DOOM” (1993). Lemiur
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji
o filmie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tego filmu:
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…