Gry-horrory generują strach. Dlaczego ludzie lubią najeść się strachu, grając w gry wideo? Jaka jest geneza strachu? Czy grając w takie gry, można pokonać własne lęki w prawdziwym życiu? Jak ważna jest muzyka w grach komputerowych? Tego dowiemy się od Melek i jej ekspertów (kompozytora, psychiatry i specjalisty od… zobacz więcej
Gry-horrory generują strach. Dlaczego ludzie lubią najeść się strachu, grając w gry wideo? Jaka jest geneza strachu? Czy grając w takie gry, można pokonać własne lęki w prawdziwym życiu? Jak ważna jest muzyka w grach komputerowych? Tego dowiemy się od Melek i jej ekspertów (kompozytora, psychiatry i specjalisty od kultury gier cyfrowych). Przykładowe gry: Resident Evil (1998), Slender (2012) i Dead by Daylight (2016). Lemiur
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość uzupełniania informacji
o filmie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tego filmu:
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…