„Miesiąc miodowy z mamą” to niewyszukana rozrywka z przewidywalnym morałem. Różnica wobec podobnych produkcji tkwić będzie w scenariuszowych didaskaliach
przeczytaj recenzję
Dotychczas Piwowarski nie znajdował w sobie żyłki mentorstwa patriotycznego. „Pani od polskiego” rozwinęła w reżyserze bujne w tym względzie talenty, chwilami obezwładniające
przeczytaj recenzję
Zbyt wiele wątków, brak spójności i wątpliwe decyzje scenariuszowe sprawiają, że efekt bardziej frustruje niż angażuje. Film, który zamiast opowiadać historię, raczej ją miota bez celu i konsekwencji.
przeczytaj recenzję
Film idealny na wieczór z rodziną, z kubkiem herbaty i kawałkiem ciasta. Może nie jest to kino wielkich ambicji, ale to kino wielkiego serca.
przeczytaj recenzję
Steven Soderbergh udowodnił, że aby skonstruować dzieło szpiegowskie, nie trzeba iść szeroką ławą, a po drodze zgarniać do projektu masy kaskaderów i ich ofiar
przeczytaj recenzję
Lorcan Finnegan sprokurował potrawę podlaną skwierczącym olejem emocji, tryskające energią, której istota może nie zadowolić co bardziej wnikliwych fascynatów wszędobylskiego Nicolasa Cage’a
przeczytaj recenzję
Netflix znowu udowadnia, że głośne nazwiska nie gwarantują jakości. Chaos to chaos i to nie ten celowy, stylizowany, ale chaotyczny w najbardziej frustrujący sposób.
przeczytaj recenzję